Minkälainen ihminen ei saa heti töitä?
Vaan joutuu käymään useammassa haastattelussa ennen kuin tärppää?
Kommentit (12)
Sellainen jolla ei ole tuttuja haettavassa työpaikassa.
Vaikka minä, minulla on yli kymmenen vuotta työkokemusta aloillani (viestintä ja markkinointi) ja hyvät suositukset joka paikasta. Työpaikat vain ovat vähentyneet todella paljon viime vuosina, joten niistä on kova kilpailu. Nyt onnistuin saamaan vuoden kestävän sijaisuuden, jollaiset tuntuvat tässä tilanteessa onnenpotkulta kun saa rahaa säästöön epävarmaa tulevaisuutta varten.
Mä en saa koskaan. Varmaan mua syrjitään kun ei niin paljon työkokemusta.
Kisa on kova 564111 joulukuun oikea luku, joten haasteita on.
Ulkonäön perusteella ne työpaikatkin jaetaan. Kuten kaikki muukin elämässä toimii ulkonäön mukaan .
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön perusteella ne työpaikatkin jaetaan. Kuten kaikki muukin elämässä toimii ulkonäön mukaan .
No ei aina, mä olen nätti ja laitoin cv:n kuvan. Pääsin videohaastatteluun mut siinä oli jäykkä ja persoonaton niin en tullut valituksi
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kuin minä. Paitsi etten ole ollut haastattelussakaan kohta kolmeen vuoteen.
Sama homma.
T: Tuntematon
Aina sanotaan että työssä jo oleva saa helpommin töitä, no aloin hakea uutta työtä jo hyvissä ajoin ennen edellisen määräaikaisen sopimuksen loppumista enkä ole saanut. Paskaksi menee Suomen tilanne, tunnen tällä hetkellä enemmän työttömiä kuin ikinä.
Minä. On liian pitkä cv. Joskus arvostettiin monipuolista kokemusta. Nyt näyttää cv:ssa paremmalta jos 20 vuoden työura on tehty katkeamattomana yhdelle työnantajalle.
Sellainen joka osaa.
Osaaminen on sitten eri asia kuin oppiarvo, varsinkin Suomen kouluista valmistuneille.
Sellainen kuin minä. Paitsi etten ole ollut haastattelussakaan kohta kolmeen vuoteen.