Olitko nuorena menevä ja avoin biletyttö?
Huomioitko tasapuolisesti myös ne kiltimmätkin poitskut? 🥺
Kommentit (22)
Oho, viime kerrasta onkin jo aikaa.
En huomioinut poikia, harvoja miehiäkään. Kavereiden kanssa oli kivaa. Koeta elää sen kanssa, että naiset menevät viettämään iltaa pitääkseen hauskaa eikä etsimään miehiä.
Olin sellainen jännämäinen huoratyttö.
Miksi olisi pitänyt huomioida tasapuolisesti? En mä mitään hyväntekeväisyyttä tehnyt.
Olin paljon harrastava, monista asioista kiinnostunut, menevä ja kohtalaisen sulkeutunut.
En huomioinut mitään poitskuja. Annoin poikienkin harrastaa mitä tahtoivat, olla kiinnostunut niistä asioista joista olivat, saivat nennä minne halusivat.
Mulla oli nuorena hauskaa ja on nykyäänkin. Elämä on ihan loistavaa kun ei tarvitse mitenkään huomioida iniseviä miehiä, jotka piileksii kotonaan.
Kyllä tuli biletettyä ja oli kivaa. On edelleenkin.
En muista ikinä nähneeni mitään ujoja poikia missään. Olisi ollut sossun tai poliisin asia kaivaa teidät esiin ja toimittaa lastensuojelun piiriin.
Olin menevä biletyttö. Seurustelin jo mieheni kanssa, etten kummosesti huomioinnut muita miehiä kuin peruskohteliaisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin seksi kivaa :D Niin minustakin.
Toinen seksuaalisesti aktiivinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa on, vaikka en biletyttö ollutkaan. M51
Bailasin mutten ollut tippaakaan avoin. Kyynärpäätaktiikalla menin ja aina naama norsun veellä. Seuraa ihme kyllä löytyi.
En huomioinut enkä huomioi jatkossakaan. Huomioin ihmiset, jotka on sen verran reippaita, että tulevat moikkaamaan, käyttäytyvät kunnioittavasti ja vaikuttavat jokseenkin tervejärkisiltä.
Aniharva näistä kohtaamisista johtaa yhtään pitemmälle. Ei minun sukuelimeni ole mikään yleispalvelu. Päätän itse kelle siihen pääsyn suon ja sulla ei ole nokan koputtamista siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa on, vaikka en biletyttö ollutkaan. M51
Ei se mitään. Pääasia että kivoilla on kivaa :D
En juhlin paikallisen prötkäjengin kerhotalolla kun halusin tosimiestä. Kun halusi illalliselle kalliiseen ravintolaan tai ilmaiselle kaukomatkalle. Deittailin rikkaita akateemisia miehiä.
Oli. En huomioinut. Oliko muuta kysyttävää`?
Tietenkin olin ja en todellakaan huomioinut niitä surkeita inisijöitä.