Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskotteko te etta jos itse joskus tehnyt jotain pahaa (esim uskottomuus) niin joskus elamassa tulee kova isku takaisin jollain lailla?

Vierailija
28.04.2007 |

eli että kaikesta joudutaan maksamaan joskus? Musta tuntuu että näin voi olla, vaikka ei ehkä 10 vuoteen huomaa mitään niin joskus kohtalo antaa takaisin. Monta esimerkkejä elämässäni tästä on. Itse olin 20veenä esim perheenisän kanssa suhteessa ja myöhemmin oma aviomies petti nuoren tytön kanssa. Tiedän 4 tapausta missä joku käynyt vieraissa ja vuosia jälkeenpäin kun tämä ihminen ollut onnellinen oma partneri on pettänyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon saanut tuntea omissa nahoissani ja nähnyt myös tuttaville käyvän " niin makaa kun petaa" -juttuja,onneks näistä voi ottaa opikseen jos älyää,tai sit ei

Vierailija
2/6 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa uskonnossa on vastaavansisältöinen ns. kultainen sääntö, ei se ole pelkkää sanahelinää vaan ihan totuus. Sen saat mitä tilaat, Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa, Joka toiselle kuoppaa kaivaa jne. Ne kaikki ovat perustotuuksia tästä elämästä. Be carefult what you wish for on myös yksi arvokas totuus: mieti tarkkaan mitä ajattelet ja toivot, sillä sen useimmiten myös saat. (Paitsi lottovoittoa, sitä olen yrittänyt jo vuosikausia :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea uskoa, että minä ja meidän lapset oltaisiin tehty jotain niin hirveää, että sen vuoksi piti aviomiehen kuolemakin kohdata.

Vierailija
4/6 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tällä tavalla selitetään vaikka se, että lapsi menettää vanhempansa ja joku vaikka jo ennen syntymäänsä.

Vierailija
5/6 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se paska heille tulee?

Vierailija
6/6 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita myös tapahtuu .. Mä uskon täysin tohon ap;n juttuun, mut en silti oo uskomatta sen takia et multa kuoli vanhemmat- asuin lapsena lastenkodissa, seksuaalinen hyväkskäyttö, raiskaus ym ..voishan sitä miettiä mitä mä oon tehnyt et mulle käy näin ja näin ..mut uskon tosiaan tohon et teetpä hyvää tai pahaa niin takasi tulee vaikka vuosikymmenien päästä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi