Naiset, jotka eivät pidä yhdynnästä
Miten harrastatte seksiä, ja mitä koette tuovanne parin seksielämään?
Kommentit (286)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisetkaan halua miestä, jota ei heidän pillunsa kiinnosta.
Herttinen onko sellaisiakin? Mutta aivan samoin jos ei miestä naisen orgasmin saaminen kiinnosta,ei kiinnosta mieskään.
Opetelkaa miehet saattamaan se naisen orgasmiin, sillä tavoin kuin se naiselle on mahdollista.
Ketkä miehet? Kuvitteletko ettei miehet osaa saada naisilleen orgasmeja. Tännekin kirjoittanut vaikka kuinka monet miehet, kuinka naiset saavat orgasmeja monet useita per seksikerta. Osaavien miesten kanssa naiset saa käytännössä joka kerta. Mikä pakko naisten on seurustella itsekkäiden osaamattomien miesten kanssa. Luulisi, että parin kokeilun jälkeen näyttävät ovea. Ihan oma valinta jäädä tyydyttämättä.
No vielä enemmän ovat naiset kirjoitelleet, etteivät heidän miehensä ole piirun vertaa kiinnostuneita heidän orgasmeistaan. Ja että vaikku kuinka he neuvoisivat niin ei, sitä panoa vaan aina ja aina. Ei muuta.
Vai oma valinta jäädä tyydyttämättä. Kun on rakastunut, niin uskoo että kyllä kaikki muuttuu, jotkut eivät uskalla edes sanoa mistään, ;meidänaisethan on opetettu häpeämään kaikkea lähes, me haistaan, ollaan lihavia (vaikkei oltaskaan) naisen itsetunto on helppo murskata. Tätä tukevat erinomaisesti esim. vitsit, näistä sillinhajuista ja muista paskajutuista.
Mene sitten pyytämään miestä uolemaan, ja vielää se ihmetys: mitä oletko epänormaali kun etyhdynnässä saakkaan tajunnan räjäyttäviä jättiorgasmeja...ole siinä feikkaamatta, ainakin nuori nainen/tyttö.
Hui kamala mitä rähinää taas tuli ketjuun, t. Ap
Vastauksia sen sijaan vähemmän :(
"Tai tyyliin pariksi työnnöksi hyvän orkun jälkeen, mutta en halua pelätä raskautta tai kuunnella tiettyjä puheita että uuh aah tuntuuko hyvältä ai että mun kulli tuntuu niin hyvältä sun sisällä vai mitä. 🤢 Tai että pitää olla nuoltavana saati istua naamalle. Orgasmeja en feikannut, mutta kaikkia muita juttuja kyllä ja suostuin miehen mieliksi kaikkeen"
Ööö tuossa on vaihtoehdot melko vähissä jos nuoleminen ei nappaa eikä kulli. Siis pelkkä sormiseksiä?
Paljon taas tuli tekstiä siitä, mitä et tee ja vähemmän siitä, mitä teet.
T. Ap
Naisen kanssa. Parempaa kuin koskaan yhdenkään miehen kanssa, eikä välttämättä tarvi edes millään penetroida.
N48
"Mene sitten pyytämään miestä uolemaan, ja vielää se ihmetys: mitä oletko epänormaali kun etyhdynnässä saakkaan tajunnan räjäyttäviä jättiorgasmeja...ole siinä feikkaamatta, ainakin nuori nainen/tyttö"
Niin. Tuo feikkaaminen on valinta, jolla saa itselleen huonon seksielämän. Miesten on hankalampi feikata.
Ja tunnotonta frigidiä panneena voin sanoa, että turhaa touhua, vaikka saisikin vaivoin orgasmin. Paremmat kyydit saa kun fleshlightin tunkee patjan väliin.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa. Parempaa kuin koskaan yhdenkään miehen kanssa, eikä välttämättä tarvi edes millään penetroida.
N48
Hienoa, että et väkisin etsi miehiä parisuhteesseen kun et heistä pidä. Tämä on valitettavasti melko yleistä.
Onko penetraatio leluilla kuinka yleistä lesbosuhteissa?
Vierailija kirjoitti:
"Tai tyyliin pariksi työnnöksi hyvän orkun jälkeen, mutta en halua pelätä raskautta tai kuunnella tiettyjä puheita että uuh aah tuntuuko hyvältä ai että mun kulli tuntuu niin hyvältä sun sisällä vai mitä. 🤢 Tai että pitää olla nuoltavana saati istua naamalle. Orgasmeja en feikannut, mutta kaikkia muita juttuja kyllä ja suostuin miehen mieliksi kaikkeen"
Ööö tuossa on vaihtoehdot melko vähissä jos nuoleminen ei nappaa eikä kulli. Siis pelkkä sormiseksiä?
T. Ap
Aa, no en ajatellut sen enempiä avata nykyistä seksielämääni tähän, täällä on jo kuitattu että mies ei tee minunlaisellani naisella mitään. Vastasin vain kun mietitytti, että minä olen ollut se kullia himoitseva ronski ja pilke silmäkulmassa vähän ohjia ottava nainen. Aiemmalle kumppanille kokemuksen todellisuudella ei ollut mitään väliä. Hän oli mitä tyytyväisin vuosikausia.
Kyllä minä nykyisenkin kanssa yhdynnässä välillä olen, koska se on hänelle tärkeää, mutta erona se että uskallan kieltäytyä ja hän tietää tuntemukseni asiasta. Ei tarvitse esittää että nautin asioista mistä en oikein nauti, koska mies ei ahdistu tai suutu. Eli ei tarvitse esittää, että kulli olisi jotenkin tajunnanräjäyttävä kokemus, koska siitä oikeasta reaktiostani ei seuraa mitään monen minuutin kuulustelua ja suunnilleen väkisin nuolemista.
Tykkään siis kyllä ihan yhdynnästä, anaalistakin välillä, suuseksistä, sormiseksistä. Mutta en tykkää, että minun tapani nauttia saa kritiikkiä tai jopa huolestumista kuten parilta aiemmalta kumppanilta on saanut. Että miksi haluan aina niin tylsästi tai pienellä liikkeellä tai hitaasti. Miksen halua jotain maksimaalista rynkytystä, miksen huuda nautinnosta, miksei saa vibrata kunnes itken tai miksen anele kullia sisään tmv. Kyllä siinä epävarma ja miellyttämishaluinen oppii että toinen mököttää ja itsetuntonsa särkyy jos ei reagoi oikein. Mitä ei tietenkään omalle puolisolle haluaisi tuottaa, jatkuvaa pettymystä. 🙁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisetkaan halua miestä, jota ei heidän pillunsa kiinnosta.
Herttinen onko sellaisiakin? Mutta aivan samoin jos ei miestä naisen orgasmin saaminen kiinnosta,ei kiinnosta mieskään.
Opetelkaa miehet saattamaan se naisen orgasmiin, sillä tavoin kuin se naiselle on mahdollista.
Ketkä miehet? Kuvitteletko ettei miehet osaa saada naisilleen orgasmeja. Tännekin kirjoittanut vaikka kuinka monet miehet, kuinka naiset saavat orgasmeja monet useita per seksikerta. Osaavien miesten kanssa naiset saa käytännössä joka kerta. Mikä pakko naisten on seurustella itsekkäiden osaamattomien miesten kanssa. Luulisi, että parin kokeilun jälkeen näyttävät ovea. Ihan oma valinta jäädä tyydyttämättä.
No vielä enemmän ovat n
Jäkätijäkäti vaan.
Palstalla on niin monesti kyselty, mitä miehet tekevät naisensa eteen ja kiinnostaako naisensa nautinto. Etsi ketjut ja ylläty.
Yhden illan panoissa on nyt se ja sama, mitä toinen saa ja jää saamatta. Jokainen huolehtikoot omistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Aa, no en ajatellut sen enempiä avata nykyistä seksielämääni tähän, täällä on jo kuitattu että mies ei tee minunlaisellani naisella mitään. Vastasin vain kun mietitytti, että minä olen ollut se kullia himoitseva ronski ja pilke silmäkulmassa vähän ohjia ottava nainen. Aiemmall
Ymmärrän miehenä tuon jos olet ollut itsekkäiden moukkamaisten miesten kanssa, jotka ei ymmärrä tai halua toteuttaa miten saisit parhaiten nautintosi ja orgasmisi. Mies joka vaatii naiseltaan jotain muuta kuin mistä nainen nauttii on itsekäs ja ajattelee vain omaa parastaan. Toisin mitä parhautta se on, jos nainen ei ole mukana, eikä nauti. Yhtä tyhjän kanssa. Seksin ideahan on saada nainen kiimasta sekaisin ja tyydytettyä tai pitäisi olla. Jos en saisi naista siihen tilaan en olisi naisen kanssa, koska katsoisin ettemme sovi toisillemme enkä siinä onnistu. Aina ei voi voittaa, se pitää pystyä itselle tunnustamaan.
Mistä luulette noiden eri haastateltavien naisten kokemukset tulleet, luuletteko että he valahtelevat huvikseen...
Miksi miesten pitää jurrata vastaan sitä tosiasiaa, että harva nainen laukeaa yhdynnässä, vaan yleisesti on tiedossa ja tutkittu aasia, että tarvitsevat sitä klitoriksen stimulaatiota, tätä en ymmärrä.
Etkö AP ole saanut täällä jo tietoosi mistä ko naiset pitävät? Ihme.
Vierailija kirjoitti:
Sehän ei ollut ketjun kysymys
"Kyllä minä nykyisenkin kanssa yhdynnässä välillä olen, koska se on hänelle tärkeää, mutta erona se että uskallan kieltäytyä ja hän tietää tuntemukseni asiasta. Ei tarvitse esittää että nautin asioista mistä en oikein nauti, koska mies ei ahdistu tai suutu"
Miksiköhän on hänelle tärkeää? Kuivaan naiseen työntyminen ilman reaktiota on todella ankeaa! Ehkä hänellä on jokin fiksaatio, että yhdyntöjä vaan kuuluu olla.
Vähän sama kuin puolilöysän peniksen väkisin ropeltaminen ja sisään tunkeminen, ilman että miehellä kulmakarva värähtää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sika!!!
Vihaan miehiä ja vihaan yhdyntöjä!!! Penikset pitäisi leikata irti ja syöttää koirille!
Naisille seksin harrastamiseen takaapäin liittyy eräs mainio etu: asento nimittäin mahdollistaa klitoriksen samanaikaisen koskettelun käsin tai seksilelun avulla. Tutkitusti juuri klitorisstimulaatio on avain siihen, että nainen saa orgasmin.
Ei siis liene yllätys, että IS:n kyselyssä moni nainen kertoi koira-asennon olevan ainoa tapa, jolla orgasmin on ylipäänsä voinut yhdynnässä saada kiitos aktiin kaveriksi otetun klitoriskiihottimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas! Minkälaista seksiä harrastavat; eikö se nyt ole käynyt selväksi jo.
Vierailija kirjoitti:
Mistä luulette noiden eri haastateltavien naisten kokemukset tulleet, luuletteko että he valahtelevat huvikseen...
Miksi miesten pitää jurrata vastaan sitä tosiasiaa, että harva nainen laukeaa yhdynnässä, vaan yleisesti on tiedossa ja tutkittu aasia, että tarvitsevat sitä klitoriksen stimulaatiota, tätä en ymmärrä.
Ja miten pahalta se minusta miehenä tuntui, kun onnistuin saamaan ensimmäiseksi kumppanikseni ja lasteni äidiksi naisen, jonka pilluun ei saanut koskea kuin peniksellä ja joka sai orgasmin vain itse tehden. Ja silloinkin usein niin, etten ollut edes kotona.
Parin seuraavan kumppanin kanssa olen kyllä eron jälkeen pyrkinyt täyttämään tätä "25 vuoden orgasmintuottovajettani". Ihanaa, että on naisia, jotka antavat miehen tuottaa itselleen orgasmin.
M53
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeasti yhtään yllätä, että sinä et ymmärrä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten pahalta se minusta miehenä tuntui, kun onnistuin saamaan ensimmäiseksi kumppanikseni ja lasteni äidiksi naisen, jonka pilluun ei saanut koskea kuin peniksellä ja joka sai orgasmin vain itse tehden. Ja silloinkin usein niin, etten ollut edes kotona.
Parin seuraavan kumppanin kanssa olen kyllä eron jälkeen pyrkinyt täyttämään tätä "25 vuoden orgasmintuottovajettani". Ihanaa, että on naisia, jotka antavat miehen tuottaa itselleen orgasmin.
M53
No onhan se hyvä että sulla vihdoinkin on oikea nainen. On sulla ollutkin kauhea elämä pannessasi vaimoasi, ja olet saanut jokakerta orgasmin,vaimosi jäädessä ilman. Kauhea avioliitto. Ainakin naisen näkökulmasta.
Mun ex-mies ainakin luuli ja luulee, että himoitsin hänen kulliaan ja että se oli minulle tärkeää. Puhui siitä usein seksin aikana ja vähän muutenkin. Hän luuli paljon muutakin, esimerkiksi että olen rohkea, rietas ja otan röyhkeästi nautintoni, kuten hän asian ilmaisi. Tosiasiassa olen alistuva ja miellyttämishaluinen ihan kynnysmattoiluun asti ja miehen puheet olivat suhteen alussa niin tarvitsevia ja sellaisia epätoivoisen kehuvia, että niistä oli helppo päätellä mikä hänelle oli tärkeää ja mikä taas vastenmielistä. Ja pyrin miellyttämään, epävarma kun olin. Melkein yhdeksän vuotta päivittäistä seksiä. En halua kullia sisääni enää välttämättä ikinä. Tai tyyliin pariksi työnnöksi hyvän orkun jälkeen, mutta en halua pelätä raskautta tai kuunnella tiettyjä puheita että uuh aah tuntuuko hyvältä ai että mun kulli tuntuu niin hyvältä sun sisällä vai mitä. 🤢 Tai että pitää olla nuoltavana saati istua naamalle. Orgasmeja en feikannut, mutta kaikkia muita juttuja kyllä ja suostuin miehen mieliksi kaikkeen.