Siis teini oli laitettu mun lähimmäksi omaiseksi
Kommentit (24)
Jos tietoa ei ole itse annettu, terveydenhuolto saattaa kriisitilanteessa katsoa väestötietojärjestelmästä suoraan samassa taloudessa asuvan.
Jos äitisi tai isäsi eivät ole enää hengissä tai et halua heitä elämääsi. Minäkin olen ollut vanhempieni lähin omainen. Ei siinä ole mitään outoa. Tosin sairaalassa luulivat että olen äitini äiti.
Vierailija kirjoitti:
No kuka olisi pitänyt?
Puppa👴🏼💜🥳
Olin aiemmin sairaalassa töissä ja välillä tuli paha mieli näiden puolesta joilla oli lähiomaisena naapuri tai työnantaja.
Alaikäinenkin voi olla yhteyshenkilönä.
Vierailija kirjoitti:
No kuka olisi pitänyt?
Mies. Ennen siinä oli mieheni. Ollaan naimisissa.
Mikä tässä on ongelma? Mun vanhin poika on merkitty mun lähiomaiseksi siitä lähtien kun oli 16-vuotias. Sovittiin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tietoa ei ole itse annettu, terveydenhuolto saattaa kriisitilanteessa katsoa väestötietojärjestelmästä suoraan samassa taloudessa asuvan.
On kyllä outoa, jos sinne syötetään kysymättä joku alaikäinen.
Mitä siitä sitten. Moni aikuinen lapsi voi olla kunnollisempi ja luotettavampi kun aikuinen puoliso.
Mä olin viime elokuussa sairaalassa, sitä kysyttiin ja sanoin mieheni tiedot. En edes ajatellut, että alaikäinen teini siihen laitetaan.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka olisi pitänyt?
Puppa👴🏼💜🥳
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin viime elokuussa sairaalassa, sitä kysyttiin ja sanoin mieheni tiedot. En edes ajatellut, että alaikäinen teini siihen laitetaan.ap
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Kyllä oli laitettu.
No, eikös se ole 18v ja sulle läheisin? Aina vaan mollaat miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
No, eikös se ole 18v ja sulle läheisin? Aina vaan mollaat miestäsi.
Ei ole vielä 18v.
Vierailija kirjoitti:
Olin aiemmin sairaalassa töissä ja välillä tuli paha mieli näiden puolesta joilla oli lähiomaisena naapuri tai työnantaja.
Voivat olla yksineläjiä.
Vaikka olisi läheisiä, niin eivät kaikki varaudu etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka olisi pitänyt?
Mies. Ennen siinä oli mieheni. Ollaan naimisissa.
Ehkä mies on ilmoittanut, ettei halua olla siinä roolissa.
Voit käydä itse muuttamassa tai poistamassa lähiomaisen/yhteyshenkilön tiedot kirjautumalla OmaKanta-palveluun.