Naiset, jotka eivät pidä yhdynnästä
Miten harrastatte seksiä, ja mitä koette tuovanne parin seksielämään?
Kommentit (286)
40 viestiä, eikä yhtään järkevää vastausta!
Teen mallivastauksen: Olen nainen, enkä pidä yhdynnästä. Siksi harrastammekin pääosin suuseksiä puolin ja toisin.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on ihanaa miehille, mutta vain kouralliselle naisia. Ja tämän kun sanoo, alkaa haukkuminen lesboksi ja ties miksi...kun ei voi muuta enää mies sanoa. Onnettomia ovat nuo miehet, ja paniikissa.
Et kertonut miten ihanasti tyydytät miehesi?
Entäs sinä incell, naisen?
Se ei ole tämän ketjun aiheena. Lisäksi minä, joka tuon kommentin kirjoitin, olen nainen. Ja joo, olen varmaan joku vihollisesi, koska rakastan myös ihan sitä yhdyntää, muiden seksijuttujen lisäksi. Kyllä mun klitoristakin saa koskea, mutta ei usenkaan silloin kun juuri pannaan.
Onko siis ketjun aiheena haukkua naisiam jotka saavat orga
Ei, vaan ihmetyttää kun et osaa vastata mihinkään, kunhan vaahtoat kaikkea ihan muuta.
Ketjun aiheena ei ole haukkua naisia, jotka ei pidä yhdynnästä, mistä ne pitävät ja miten toteuttavat seksiä Miehenä sanon silti, että jos naiseni ei pitäisi yhdynnästä ollenkaan, eihän myöskään arvostaisi penistäni. En voisi kuvitella harrastavani sellaisen kanssa seksiä. Kyllä miehen penis ja miehen itsetunto vaatii ja haluaa sitä, että nainen rakastaa miehensä penistä ja haluaa ehdottomasti sen emättimeensä ja yhdyntään. Jos ei halua, saati inhoaa yhdyntää, niin mitä tekee miehellä, ei mitään. Mies ei ainakaan saa pelkistä suikkarista saati nyt käsipeleistä tyydytystä. Pitää olla poikkeuksellinen mies, jos saa. Tyydytys ei ole sama kuin miehen siemensyöksy.
Finsex tutkimuksen mukaan enemmistö, eli 75% olivat saaneet tyydytystä edellisestä yhdynnästä. Joten harvassa on ne naiset, jotka ei yhdynnästä nauti ja sitä halua. Orgasmin saaminen ja yhdynnästä nauttiminen on kaksi eri asiaa, nainen voi saada ja haluta saada muillakin tavoilla samalla seksikerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on ihanaa miehille, mutta vain kouralliselle naisia. Ja tämän kun sanoo, alkaa haukkuminen lesboksi ja ties miksi...kun ei voi muuta enää mies sanoa. Onnettomia ovat nuo miehet, ja paniikissa.
Et kertonut miten ihanasti tyydytät miehesi?
Entäs sinä incell, naisen?
Se ei ole tämän ketjun aiheena. Lisäksi minä, joka tuon kommentin kirjoitin, olen nainen. Ja joo, olen varmaan joku vihollisesi, koska rakastan myös ihan sitä yhdyntää, muiden seksijuttujen lisäksi. Kyllä mun klitoristakin saa koskea, mutta ei usenkaan silloin kun juuri pannaan.
Onko siis ketjun aiheena haukkua naisiam jotka saavat orga
Sinä se hullu olet. Klitoris Hullu.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aiheena ei ole haukkua naisia, jotka ei pidä yhdynnästä, mistä ne pitävät ja miten toteuttavat seksiä Miehenä sanon silti, että jos naiseni ei pitäisi yhdynnästä ollenkaan, eihän myöskään arvostaisi penistäni. En voisi kuvitella harrastavani sellaisen kanssa seksiä. Kyllä miehen penis ja miehen itsetunto vaatii ja haluaa sitä, että nainen rakastaa miehensä penistä ja haluaa ehdottomasti sen emättimeensä ja yhdyntään. Jos ei halua, saati inhoaa yhdyntää, niin mitä tekee miehellä, ei mitään. Mies ei ainakaan saa pelkistä suikkarista saati nyt käsipeleistä tyydytystä. Pitää olla poikkeuksellinen mies, jos saa. Tyydytys ei ole sama kuin miehen siemensyöksy.
Finsex tutkimuksen mukaan enemmistö, eli 75% olivat saaneet tyydytystä edellisestä yhdynnästä. Joten harvassa on ne naiset, jotka ei yhdynnästä nauti ja sitä halua. Orgasmin saaminen ja yhdynnästä nauttiminen on kaksi eri asiaa, nainen voi saada ja haluta saad
Eihän tässä sanottukkaan tarkasti pitääkö - inhoaako vai saako tyydytystä, ja jos niin minkälaista, siitä yhdynnästä.
Aika äkkinäisiä päätelmiä täällä tehty. Jos 75 % oli saanut tyydytystä, niin mitähän se tarkoittaa? Jokatapauksessa tutkimuksissa todettu, ettäsuurin osa naisista tarvitsee sitä klitoriksen hyväilyä saadakseen orgasmin. Ja kyllä nämä naisten kertomukset sitä todistaa.
Mikä on se tyydytys siten? Voihan se olla vaikka miellyttävää, ja voi saada iloa siitä että saa rakkaan miehensä tyydytettyä. Monenlaisia juttuja on, varsinkin silloin kun on rakastunut!! Varmaan suudelmakin saa nuoren tytön pyörryksiin.
FInsex tutkimuksen mukaan 75% naisista oli tyytyväisiä viimeiseen yhdyntään miehen kanssa. Miehilla rosentit oli korkeampia.
Se nainen pitää tietty saada kiihottumaan, sehän on Aa ja Oo. Pitkissä suhteissa harvemmin pannaa pitkän kaavan mukaan enää. Joku nopea ja hätänen sutasu kuivaan tussuun, ymmärrän että akka alkaa pihtaamaan.
Ukot lopettavat useasti myös suuseksin antamisen, mielellään kyllä itse haluavat tätä.
Minä kyllä rakastan mieheni penistä, vaikken PELKÄSTÄÄN sillä saakkaan orgasmia. rakastan myös suihinottoja, ja teen niitä mielelläni!
Parhaan orgasmin saan kuitenkin niin, että mies sekä panee että sormettaa. Ompa vaikeata joillekin ymmärtää. kaksinkertainen nautinto!
Vierailija kirjoitti:
Se nainen pitää tietty saada kiihottumaan, sehän on Aa ja Oo. Pitkissä suhteissa harvemmin pannaa pitkän kaavan mukaan enää. Joku nopea ja hätänen sutasu kuivaan tussuun, ymmärrän että akka alkaa pihtaamaan.
Ukot lopettavat useasti myös suuseksin antamisen, mielellään kyllä itse haluavat tätä.
Tämähän on päivänselvää. Kysymys olikin suunnattu naisille, jotka eivät pidä yhdynnästä full stop. Heitä tuntuu olevan enemmistö palstalla, mutta ovat nyt jostain syystä kovin hiljaa.
Tämä on tunnottomien ja löysien pillujen ongelma. Ja sit tietysti lesbot ei pidä kullista lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä rakastan mieheni penistä, vaikken PELKÄSTÄÄN sillä saakkaan orgasmia. rakastan myös suihinottoja, ja teen niitä mielelläni!
Parhaan orgasmin saan kuitenkin niin, että mies sekä panee että sormettaa. Ompa vaikeata joillekin ymmärtää. kaksinkertainen nautinto!
Eipä ole miehelle seksi kovin kaksista tossa tilanteessa. Mitäs, jos hiaroisit ihan ite itteäsi panon aikana. Saisi mieheskin jotain irti seksistänne.
Itse olen huomannut, että täällä usein vain ollaan ilkeitä naisille, joille yhdyntä ei ole lempijuttu seksissä.
En siis itse voi tähän vastata mitään, koska olen "nainen, joka ei pidä yhdynnästä" vain palstamääritelmän mukaan.
Keskustelut täälläkin ovat olleet, mitä nyt olen etsinyt ja selaillut, aivan erilaisia edes viisi, kuusi vuotta taaksepäin. Nyt hirveää aggressiivista, mustavalkoista sontaa, jossa tarkoitus vain vastakkainasettelu ja provokaatio tai jonkinlainen nokittelu ja uhoaminen.
Itse siis saan orgasmin myös "pelkällä peniksellä", myös dildolla ilman muuta simulaatiota. Mutta silti minuakin on sanottu täällä lesboksi, tunnotonpilluiseksi läskiksi(?? 🥲), femakkohu***ksi jne. Vain koska yhdyntä ei ole varsinkaan ilman lämmittelyä mitenkään erityisen kivaa, eikä välillä tunnu yhtään miltään paitsi kivuliaalta joinain hetkinä. En ole onneksi oikeassa elämässä törmännyt edes mieheen jolle tämä olisi mikään mysteeri tai ongelma. Ja olen itseasiassa hyvin harvoin tavannut miestä, jolle yhdyntä olisi myöskään ultimaattinen lemppari seksissä, vaikka hyvältä tuntuisikin ja tulisi nopeasti. Yleisin lemppari kai on suihinotto ja yksi tykännyt liukkarilla tehdystä hitaasta käsihoidosta eniten. Pitäisikö heitäkin kuulustella ja haukkua?
25% naisista ei pidä yhdynnästä. Heille riittäisi pelkkä läheisyys ja hellyys parisuhteessa.
En pidä yhdynnästä mieheni kanssa. Hän on siinä liian nopea. Kaikessa muussa hän onkin aivan huippu. En kerro miehelleni, mutta nautiskelen yhdynnästä personal trainerini kanssa. Hänellä on upea jortikka ja taito löytää sillä G-pisteeni.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tunnottomien ja löysien pillujen ongelma. Ja sit tietysti lesbot ei pidä kullista lainkaan.
Tätä taas, eikös se vika olekkaan silo
loin just miehessä jos ei saa naiselle orgasmia? Keinot on tai ainakin nyt jo pitäisi olla tiedossa. Mutta ei pitää olla koskematta sitä kirottua klitorista, vaikkei mitään painonnoston veroista voimanponnitusta ole todellakaan! Typeriä sellaiset miehet, haukkuvat vain naisia. Kun naiset ON rakennettu eritavoin kuin miehet. Ja mies ei ole se perusihminen, josta nainen vain poikkeaa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos elämässäsi on ollut vain hyviä valintoja, niin miksi olet niin katkera?
En jaksa tuollaisia retkumiehitä, jotka vain räksyttävät, ilman mitään oikeata tietoa tyylin, "ei sillä mitään miestä ole, vain dildo yöpydällä"...siis niin absurdia kuin olla voi.Puhun näistä siksi, en katkeruudesta suinkaan. Puolustan myös eläimiäkin, ja ylipäänsä osallistun mm. politiikkaan.
Olen ylipäänsä kiinnostunut maailman asioista, varsinkin heidtä jotka ovat päähänpotkittuja, kuten naisetkin.
Kuuntelin eilen kun yhtä kahdeksan hallituksen puheenjohtajaa haastateltiin, kun oli nainen! Niin kauan kun naisten osalla aina mainitaan NAIS. se ja tuo, on feminismille tilausta. Mikse voi vaan nimeltä sanoa, että Kaija t.on sitä ja tuota,,,kaisiitä tyhmempäkin käsittää että kyseessä nainen
Mitä helvataa horiset, etko osaa lukea vau etkö ymmärrä lukemaasi. Minä puhun aina naisen nautinnon puolesta, ihan aina.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut, että täällä usein vain ollaan ilkeitä naisille, joille yhdyntä ei ole lempijuttu seksissä.
En siis itse voi tähän vastata mitään, koska olen "nainen, joka ei pidä yhdynnästä" vain palstamääritelmän mukaan.
Keskustelut täälläkin ovat olleet, mitä nyt olen etsinyt ja selaillut, aivan erilaisia edes viisi, kuusi vuotta taaksepäin. Nyt hirveää aggressiivista, mustavalkoista sontaa, jossa tarkoitus vain vastakkainasettelu ja provokaatio tai jonkinlainen nokittelu ja uhoaminen.
Itse siis saan orgasmin myös "pelkällä peniksellä", myös dildolla ilman muuta simulaatiota. Mutta silti minuakin on sanottu täällä lesboksi, tunnotonpilluiseksi läskiksi(?? 🥲), femakkohu***ksi jne. Vain koska yhdyntä ei ole varsinkaan ilman lämmittelyä mitenkään erityisen kivaa, eikä välillä tunnu yhtään miltään paitsi kivuliaalta joinain hetkinä. En ole onneksi oikeassa elämä
Et varmaan kuulu tähän em. ryhmään, jota hain, koska saat orgasmin myös peniksen kautta. Jotkut eivät saa, mutta yhdyntä tuntuu heistä silti kiihottavalta.
Etsin vastauksia naisilta, jotka eivät juuri lainkaan pidä yhdynnästä, koska heitä on palstalla paljon. "Yhdyntä ei tunnu miltään, pelkästään sattuu", jne. Haluaisin tietää, mitä tekevät sen sijaan.
Nuo femakkohuo**** lesbo, jne jutut ovat ikäviä. Valitettavasti en niihin voi vaikuttaa kun en ole moderaattori... Incelien ja teinien loukkaukset kannattaa jättää omaan arvoonsa. Ehkä joku Jani-Petteri 13v voimaantuu kun on kasvattanut ne ensimmäiset viisi karvaa ja voi räyhätä jollain mammojen vauvapalstalla.
Pointti ei siis ole haukkua yhtään ketään vaan kartoittaa preferenssejä. Itselleni on aivan sama, jos joku saa pelkällä sträppärillä orkkunsa.
T. Ap
Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksesta
Näiden naisten, joita nainti ei nappaa, pitäisi olla rehellisiä miehelle heti ensi tapaamisella. Olisi aivan kauheaa olla tuollaisen naisen kanssa.
Onko siis ketjun aiheena haukkua naisiam jotka saavat orgasminsa ilman pelkää panoa? Mutta aivan sama tämä ketju on niin vihamielinen jälleen; haukuttekos kaikki ne Iltasanomien haastattelemat naisetkin? Ja tutkimuksiin osallistuneet naiset, jotka kertovat että tarvitsevat sen klitoriksen kosketusta saadakseen orgasmin. Hullua.