Naiset, jotka eivät pidä yhdynnästä
Miten harrastatte seksiä, ja mitä koette tuovanne parin seksielämään?
Kommentit (286)
Oma mieheni on kyllä erittäin paljon nauttinut siitä kun saa tuottaa minulle orgasmin ihan millä konstilla vain. Ihan oikeasti, ei ole itsekäs yhtään, minun nautintoni on oikeastaan hänelle se pääasia. Ihan mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä luulette noiden eri haastateltavien naisten kokemukset tulleet, luuletteko että he valahtelevat huvikseen...
Miksi miesten pitää jurrata vastaan sitä tosiasiaa, että harva nainen laukeaa yhdynnässä, vaan yleisesti on tiedossa ja tutkittu aasia, että tarvitsevat sitä klitoriksen stimulaatiota, tätä en ymmärrä.
Ja miten pahalta se minusta miehenä tuntui, kun onnistuin saamaan ensimmäiseksi kumppanikseni ja lasteni äidiksi naisen, jonka pilluun ei saanut koskea kuin peniksellä ja joka sai orgasmin vain itse tehden. Ja silloinkin usein niin, etten ollut edes kotona.
Parin seuraavan kumppanin kanssa olen kyllä eron jälkeen pyrkinyt täyttämään tätä "25 vuoden orgasmintuottovajettani". Ihanaa, että on naisia, jotka antavat miehen tuottaa itselleen orgasmin.
M53
En olisi ikinä jatkanut seurustelua pidemmälle tuollaisen naisen kanssa. En olisi alkanut parisuhteeseen naisen kanssa, jolle en olisi saanut orgasmeja aikaiseksi jollakin tavalla. Jos ei olisi saanut koskea pilluun sormettaen tai ylipäätään hyväillä pillua ennen yhdyntää olisi sekin jo katkaissut seurustelun. Ei mitään järkeä. Sama juttu jos tyttö tai nainen ei olisi nauttinut yhdynnästä ja halunnut sitä intohimoisesti. Olisin etsinyt itseäni haluavaa ja himoitsevaa naista niin kauan että olisin löytänyt. Näin teinkin.
Haluaaako vastaavasti miehet sormettaa ja nuolla intohimoisesti.. eihän muunlaisilla miehillä tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni on kyllä erittäin paljon nauttinut siitä kun saa tuottaa minulle orgasmin ihan millä konstilla vain. Ihan oikeasti, ei ole itsekäs yhtään, minun nautintoni on oikeastaan hänelle se pääasia. Ihan mies.
Kuulostaa hyvältä. Millä tavoin tuotat hänelle orgasmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Millä tavoin tuotat hänelle orgasmin?
Monellakin eri tavoin, miten hän haluaa. Saa aina kun haluaa, ja niin minäkin.
No saisiko edes yhden konkreettisen esimerkin?
Vierailija kirjoitti:
Haluaaako vastaavasti miehet sormettaa ja nuolla intohimoisesti.. eihän muunlaisilla miehillä tee mitään.
Samaa mieltä! T. Ap
Ja kyllä itse toimin näin ja toivottavasti mahd. moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Ai, haluat siis runkata.
Usein kyllä. Siihen tarkoitukseen löytyy paljon nettisivuja ja pari teraa latailtua matskua. En usko, että mikään kertomasi saa viisarin värähtämään.
Ihan vaan informaatiota olen hakemassa huonolla menestyksellä, t. Ap
Niinhän te sanotte! No kuvittele sitten!
Nyt menen mieheni viereen , taidan hänet herättäää...sulle hyvää yötä.
Huoh. 111 viestiä ja yksi semikunnollinen vastaus. Tai siis ihan hyvä vastaus, mutta em. nainen väitetysti piti yhdynnästä...
Tai siis 2 vastausta, olihan se lesbon vastaus myös asiallinen. Unohdin rajata kysymyksen heteropareja koskevaksi. Tosielämän heteronormatiivisuutta, kappas.
Uusi naisystäväni tuli illalla yllätysvierailulle luokseni. Juotiin teet, suudeltiin sohvalla takkatulen luodessa lämpöä ja tunnelmaa. Sormeni liukuivat hänen pakaroillaan ja hänen hengityksensä alkoi kiihtyä. Nappasin hänet syliini ja kannoin vuoteeseen. Jatkoimme suutelua ja hieroin hänelle orgasmin. Makasimme viitisen minuuttia sylikkäin ja sitten otin hänet takaapäin. Taas lepäsimme hetken sylikkäin ja hieroin hänelle toisen orgasmin.
Nainen lähti kotiin lapsensa luokse, laittoi minulle vielä hyvänyön toivotukset ja kiitti ihanasta illasta. Ei minullakaan ollut valittamista.
M50+
Laitoin jo yhden mallivastauksen, koska perustason luetun ymmärtäminen tuottaa ylivoimaisia vaikeuksia. Laitetaanpa toinen:
Olen mies, ja tuotan rakkaalle naiselleni nautintoa ja orgasmeja mm. seuraavin keinoin:
-Kokonaisvaltaisia kehopusuja ja nännien näykintää
-Pimpslooran herkkunamimaiskuttelua
-Sormia ja kaiken maailman suristimia toosaan silleen että tekee höpöä
-Pibels raakakoiratus ja kunnon litistys (tykkää litistyä)
-Joskus tantrahierontaa öljyillä ja kun sopivan rento pibels kakkoseen ja suristin ykköseen
Lääh puuh aah
Spruits
???
Profit
Ei ole vaikeaa
Onneksi oma pitää. Pysyy suhdekkin kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
"Ihanaa, että on naisia, jotka antavat miehen tuottaa itselleen orgasmin."'
Luuletko että naiset piruuttaan "estävät nautintosi" eiköhän ne naiset haluaisi sen orgasmin jos vain sen saisivat! Outoa puhetta ja syyllistämistä, sille naiselle.
Ei voi saada, jos ei edes yritä saada tai anna miehen yrittää sitä tuottaa. Yhdelle toimii yksi tapa ja toiselle toinen. En minäkään ole koskaan saanut orgasmia naisen ottaessa suihin tai ratsastaessa, vaikka kumpikin tuntuukin hyvältä.
Jos taas nainen ei milloinkaan kykene saamaan orgasmia, ei edes omin käsin, niin se on sitten eri juttu ja voidaan puhua että haluaisi orgasmin, mutta ei saa.
Miksi täällä kysellään, kun sitten vastauksen annettuaan tulee haukut. Ja mikäs pakko miesten on toitottaa naisille, että teistä ei ole mitään iloa mihille.
Pitänee ruveta oikeasti mollaamaan miehiä, sillä mollattavaa kyllä on.
Rakasteluun tarvitaan 2 ihmistä, jos vain mies saa orgasmin, niin ok haukutaan nainen !!!!!! Erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä kysellään, kun sitten vastauksen annettuaan tulee haukut. Ja mikäs pakko miesten on toitottaa naisille, että teistä ei ole mitään iloa mihille.
Rakasteluun tarvitaan 2 ihmistä, jos vain mies saa orgasmin, niin ok haukutaan nainen !!!!!! Erikoista.
No jokainen nyt vaan on vastuussa omista orgasmeistaan. Pitää siihen itsekin osallistua eikä vaan odottaa valmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jokainen nyt vaan on vastuussa omista orgasmeistaan. Pitää siihen itsekin osallistua eikä vaan odottaa valmista.
Eikö ole. Mites mies tarvitsee sitä naista jotta sais orgasminsa, hoitelis itse itsensä, kuten sinä sanoit. Nauettavaa.
Meinaatsä, ettei nainen osallistu yhdyntään, kukas siinä sittenon, joku haamu vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole. Mites mies tarvitsee sitä naista jotta sais orgasminsa, hoitelis itse itsensä, kuten sinä sanoit. Nauettavaa.
Meinaatsä, ettei nainen osallistu yhdyntään, kukas siinä sittenon, joku haamu vai?
Minäpä kerron sulle. Mies toimii niin, että saa orgasminsa. Naisen tulisi toimia samalla tavalla. Osa tekee näin ja saa omansa. Osa ei tee ja jää ilman. Mutta ihan oma valintahan se on.
"Ihanaa, että on naisia, jotka antavat miehen tuottaa itselleen orgasmin."'
Luuletko että naiset piruuttaan "estävät nautintosi" eiköhän ne naiset haluaisi sen orgasmin jos vain sen saisivat! Outoa puhetta ja syyllistämistä, sille naiselle.