Mikä on sinun oma lohtu/turvaruoka? Kaikilla on sellainen
Pittumuusi ja lohi on hyvä mulle
Kermainen pasta
Kommentit (133)
Peruna: perunamuussi, uuniperunat, lohkoperunat, paistetut perunat... aaaaaaaah.
Jos on ollut oksennustaudissa eikä paljon mikään ruoka vielä houkuta, niin silloin tekee mieli kylmää HK:n sinistä lenkkiä keitettyjen perunoiden kera ja purkista persikoita
Te puhutte nyt lempiruuista ettekä turvaruuista. Vai onko ne lempiruuat ainoita joita suostutte syömään?
Halkaistu patonki ja väliin Kivikylän Wanhanajan nakkeja, kylmänä.
Mietin tuota ruoka asiaa.Minulla ei ole mitään turva tai lohturuokaa. En kyllä koe, että tuollaisen tarvitsisin.
Jalostajan hernekeitto kylmänä suoraan purkista
ehkä makaronilaatikko + puolukkasurvos tai perunamuussi ja jauhelihakastike tehtynä sillein miten kotona tehtiin, kun olin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Te puhutte nyt lempiruuista ettekä turvaruuista. Vai onko ne lempiruuat ainoita joita suostutte syömään?
Otsikossa mainittiin kyllä myös lohturuoka eli varmaan sellainen, mitä ihan mielellään söisi lähes missä tahansa olosuhteissa jopa silloin, jos mitään muuta ei haluaisi/pystyisi syömään.
Vierailija kirjoitti:
Lempi ja turvaruoka on minulle yksi ja sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempi ja turvaruoka on minulle yksi ja sama asia.
Minulle ovat eri asia.
Riisikakut.
Mutta parempaa on lohtujuoma: olut.