Mikä on sinun oma lohtu/turvaruoka? Kaikilla on sellainen
Pittumuusi ja lohi on hyvä mulle
Kermainen pasta
Kommentit (133)
En OLE syönyt siis! Kirjoitin vahingossa ple. En jaksa etsiä kommenttia erikseen.
Hänelle, joka sanoi minua sekopääksi: haista vee. Minä en vain käsitä tätä lOhTuRuOkA-paskaa, tåysin vieras konsepti minulle ja siksi herättää tunteita. Minusta on vain tosi outoa, että joku saa jotain hemmetin lohtua ruuasta. Wtf.
Kotipizzan jauhelihapizza. Tuttu ja turvallinen, maistuu vaikka on paha mieli.
Peruna, joten vastaan votka
T. Urpo
Minulle lohturuoka tarkoittaa jotain sellaista, jota on joskus pakko saada ja joka ei välttämättä ole mitään gurmeeta eikä ole mikään terveyspommi. Makkaraperunat on sellainen. Joko grillilta tai sitten pakasteranskalaiset ja makkara uuniin ja paljon ketsuppia, sinappia, kurkkusalaattia ja sipulia.
Pitsa. Kebab salami tuplajuustolla.
Syödään käsin tv:n ääressä.
Yleensä syön keittiössä mutta pitsa kuuluu syödä sohvalla ja ilman haarukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. En ole koskaan tarvinnut mitään lohturuokaa, vielä vähemmän turvaruokaa. Tavallinen kotiruoka ruoka-aikoina riittää, eikä mitään välipalojen mussutusta. Joku järki syömisessäkin pitää olla. Nykyään se näyttää olevan elämän päätarkoitus suurimmalla osalla. N55
No mitenkäs nyt ku syön 5x päivässä. En lohturuokaile, mutta välipalan mussutan. Hoikka N55.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ajatellut ruokaa lohtua tai turvana. Nälkään sitä ruokaa syödään. Mieleisiä ruokia toki voi olla montakin Salmiakista tykkään. Ei se mitään lohtua tuo. On vaan hyvän makuista. En ymmärrä edes sitä itsensä palkitsemista. Kun on äiti niin tietyt asiat on vaan hoidettava. Lapset rakastaa lettuja. Ei se heille lohtu ole , vaan äidin järkkääm kiva herkkuhetki
Puhuit nyt lastesi suulla! Äiti myös, joka ei lohturuokaile.
Ei ole semmoista. Päinvastoin kaikki ruokahalu menee kun ahdistaa/masentaa.
Vierailija kirjoitti:
Ruoat joihin tulee tuoreita tomaatteja ja/tai sitruunaa. Enemmän tosin mielialaa kohottava ruoka kuin lohturuoka
No eikö se mieliala juuri lohturuualla kohene?!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaalilaatikko on suurin herkkuni. Jo ajatus siitä herauttaa veden kielelleni. Nam.
Ja paljon siirappia!
Vierailija kirjoitti:
Toinenkin oli jolla ei ole lohturuokaa. Joku oli, että ota suklaata että et olisi kireä ja että hymyilisit. Mistä tiedät vaikka hän olisi oikea ilopilleri. Kai nämä tyhmät ja oudot kommentit kuuluu näihin keskusteluihin.
Toki varmasti ystäviä on. Itse ajattelin kommentin niin, että ystävillä voi olla huolia, murheita ja niitä voi lohduttaa esim. hyvällä syömisellä läsnäolon lisäksi. Toki ajatukseni voi mennä mettään mutta. .
Vierailija kirjoitti:
syön mitä vain raaka-aineita. en kuitenkaan syö muuta kuin itseni tai aviomieheni kokkaamia ruokia. ällöttää ajatus huonosta hygieniasta
Miten aloitukseen hygienia liittyy 😳
Vierailija kirjoitti:
Mikä v!tun lohturuoka?! Olen kiitollinen vanhemmilleni siitä, etteivät ole opettaneet minua ajattelemaan ruokaa "lohtuna." 🤢 Mihin tuo edes liittyy???? Lohtu???? Ööö. Yök.
Ehkä vanhemmiltasi myös läsnäolo jäi vaillinaiseksi? Kielii kyvyttömyydestä empatiaan. En itsekään lohturuokaile. Pomppas silmille tuo teksti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla aiemmin joku kirjoitti ettei hänellä ole mitään lohturuokaa. Niin joku totesi ettei sinulla taida olla paljoa ystäviä. Mten nuo kaksi asiaa ruoka ja ystävät oikein kuuluvat yhteen. ? Minulla ei ole lohturuokaa, mutta on ruokia mistä pidän. Toki syön kaikkia muitakin. Paitsi en niitä joille olen allerginen. Ystäviä minulla kyllä on. Varmasti ystäviä.on tuolla toisellakin henkilöllä. Toivon, että sinullakin on ystäviä, joka tuon ihan tyhmän kommentin laitoit
🤣🤣🤣 nämä joilla on jokin täysin vinoutunut suhde ruokaan (ei ole normaalia ajatella ruokaa LOHTUNA 🤢) kuvittelevat kaikilla muillakin olevan samanlainen sek0päinen suhde ruokaan. Minä en ole ikinä ymmärtänyt sanaa lohturuoka, lähinnä oksettaa tuollainen lässynlää-sana.
Syliä olisit tarvinut?!
Vierailija kirjoitti:
Siis te sekoitatte syömiseen tunteet? Ihmekkään kun on Suomi pulleita täynnä.
Tiedätkö, nämä mainitsemasi ihmiset syövät esim. töissä maltillisesti nk. terveellistä ruokaa. Eivät lohturuokaile vaan syövät salaa muiden katseilta. On jo ihan eri asioista kyse.
Kaikki mikä on hyvää. En usko että kukaan saa lohtua porkkanoista. Oikein juustoinen pasta,kebab,pitsa, tortillat,suklaa,jäätelö..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
syön mitä vain raaka-aineita. en kuitenkaan syö muuta kuin itseni tai aviomieheni kokkaamia ruokia. ällöttää ajatus huonosta hygieniasta
Miten aloitukseen hygienia liittyy 😳
tarkoitan ettei minulla ole niinkään turvaruokaa mutta turvaomakeittiö. en syö ulkona, en syö eineksiä
Lasten lettukestejä ennen syödään Seikeittoa. Kun lohelle allergiaa
Lohturuoka on hassu sana. Mutta onhan se joskus mukavaa syödä liikaa. Ja joskus jopa jotain ihan överiepäterveellistä.
Mun saattaa olla Uunimakkara ja muusi. Siihen joku kermainen pippurisoosi kylkeen vielä. Vaikka ei välttämötön. Nam...
Jotkut yrjöö ajatuksestakin. :D
Ja niin. Paino on ihan normaalipainossa, ja lihastakin on jonkin verran tarttunut vuosien varrella harrastuksien sivutuotteina.
Veriarvotkin ja muut kondiksessa, joten en mä hätäänny.
Ei ole mitään lohturuokaa. Kun oikein surettaa, vi uttaa tai ahdistaa, ei tee mieli syödä yhtään mitään. Ruoka ei tuo mulle mitään iloa.