Mikä on sinun oma lohtu/turvaruoka? Kaikilla on sellainen
Pittumuusi ja lohi on hyvä mulle
Kermainen pasta
Kommentit (60)
Lämpimät leivät, joissa on vähintään tomaattia ja juustoa. Loput täytteet vaihtelevat.
Mun suosikkiruoka on sushi
Myös pasta on mielestäni sika semmoista lohturuokaa.
Ei ole. En ole koskaan tarvinnut mitään lohturuokaa, vielä vähemmän turvaruokaa. Tavallinen kotiruoka ruoka-aikoina riittää, eikä mitään välipalojen mussutusta. Joku järki syömisessäkin pitää olla. Nykyään se näyttää olevan elämän päätarkoitus suurimmalla osalla. N55
Merianturaa a la Walewska, duchesse perunat ja sesongin vihannekset.
Normaalilla ihmisellä ei ole turvaruokaa. Se on eri asia kuin lohtu- tai lempiruoka. En ole nepsyoireinen tai syömishäiriöinen. Minulle hyviä ruokia on maailma täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. En ole koskaan tarvinnut mitään lohturuokaa, vielä vähemmän turvaruokaa. Tavallinen kotiruoka ruoka-aikoina riittää, eikä mitään välipalojen mussutusta. Joku järki syömisessäkin pitää olla. Nykyään se näyttää olevan elämän päätarkoitus suurimmalla osalla. N55
sulla ei taida olla paljoa läheisiä ystäviä
Mielestäni se on sellainen ruoka, joka maistuu kun on sairaana tai on vaikea elämäntilanne, jolloin ei yleisesti ole ruokahalua. Sellainen on itselleni perunamuusi voisilmällä, myös spagetti ja jauhelihakastike tai jokin muu pasta ja pesto.
Enpä ole koskaan ajatellut, että minulla olisi lohtu- tai turvaruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä hourit?
Vierailija kirjoitti:
Normaalilla ihmisellä ei ole turvaruokaa. Se on eri asia kuin lohtu- tai lempiruoka. En ole nepsyoireinen tai syömishäiriöinen. Minulle hyviä ruokia on maailma täynnä.
Joo, pitää olla syömishäiriöinen tai nepsy, että voi olla turvaruoka. Ei esim voi olla IBS.
Naisilla se on jälkiruoka. Tai välipala. Ellei joku hyvä pääruoka.