VAROITUS!!! Miehet salakuvaa naisia älylaseilla! ÄLÄ PUHU MIEHELLE, JOLLA ON ÄLYLASIT!!!
VAROITUS! VAROITUS! ÄLÄ PUHU MIEHILLE, JOILLA ON ÄLYLÄSIT!!!
-
Varoitus, miehet salakuvaavat naisia.
-
"BBC:n haastattelema englantilainen 21-vuotias nainen kertoi olleensa lounastauolla, kun pitkä mies lähestyi häntä ja sanoi: Olen ihan varma, että punaiset hiuksesi kertovat sydänsuruista.
He keskustelivat hetken aikaa ja lopuksi mies pyysi naisen puhelinnumeroa, minkä hän saikin.
Sitä nainen ei tajunnut, että mies kuvasi kaiken älylasiensa videokameralla. Mies julkaisi videon Tiktokissa, jossa se keräsi 1,3 miljoonaa katselukertaa.
Myös naisen puhelinnumero näkyi videolla, minkä seurauksena hänelle soiteltiin ja läheteltiin viestejä."
Kommentit (568)
Ok. Pitää pyytää miehiä poistamaan lasit ennen kuin voi jutella :D Lasit taskuun tai en jatka keskustelua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks olen niin ruma ja vanha ettei kukaan mies lähesty mua nykyään enää vahingossakaan. Saatikka kuvaisi tällaista lähes eläkeikäistä läskitammaa. Ihanaa olla rauhassa.
Kyllä sua silti voidaan kuvata. Juurikin rumaa vanhaa ihmistä voidaan kuvata. Ei tuo edes ikä turvaa.
Sepä onkin kiva, että vaikka iäkästä perheenjäsentä tai vammaista tuttavaa tms. joku vajaa taukki salakuvaa ja tuuttaa naurettavaksi someen. Ei muuten hekota KUN osuu omalle kohdalle ;)
Tuommosia ne just tykkää kuvatakin. Olihan se ykskin tyyppi, joka ihan provosoi ihmisiä, vanhempia erityisesti, että sai kuvattavaa materiaalia. Mikäs sen jätkän nimi nyt olikaan?
Pimura?
Vierailija kirjoitti:
Yleisellä paikalla saa kuvata.
Ai vaikka muiden ihmisten (jopa lasten) intiimialueita? Ja ei tässä hierrä vain se kuvaaminen, vaan julkaisu. Mutta kun julkaistahan EI saa. Te miehet ette vain kielloista piittaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vaikka muiden ihmisten (jopa lasten) intiimialueita? Ja ei tässä hierrä vain se kuvaaminen, vaan julkaisu. Mutta kun julkaistahan EI saa. Te miehet ette vain kielloista piittaa ;)
Intiimialueita ei kuulu esitellä yleisellä paikalla.
Enempi ihmetyttää ne 1,3 miljoonaa ihmistä, jotka ovat kyseisen videon halunneet katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Enempi ihmetyttää ne 1,3 miljoonaa ihmistä, jotka ovat kyseisen videon halunneet katsoa.
No jos katselee jotain doom scrollia niin algoritmihan työntää mitä sattuu halusit tai et
Perversiolasit voisi olla nimitys.
Salakuvaavat, tollaset ihmiset on hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Jos salakuvaa minua niin minä kuvaan takaisin ja laitan yuotubeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos salakuvaa minua niin minä kuvaan takaisin ja laitan yuotubeen.
Varsinkin silloin kun mies on julkisella paikalla kännissä. Siinä lähti työpaikka.
Pitääkö kuvata kännykällä terasseilla olevia oluen juojia ja heidän puheitaan
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä miehiä vaivaa? LOPETTAKAA! LOPETTAKAA!!!
Lopeta!
Siis oikeesti, lopeta!
Vierailija kirjoitti:
Mistä erottaa älylasit normaaleista laseista kun ne on jonkun päässä?
Sangoista. Paksut sangat tulikin muotiin äskettäin. Eikä niissä ole vahvuuksia eli pienentää tai suurentaa.
Superzoom kameroilla voi kuvata parin kilometrin päästä naisten bikiniperseitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on kuitenkin yksityisessä tilassaan, seurassaan keskustellen, tai mitä tekeekään. Ei ne sinne somemateriaaliksi tule vastoin tahtoaan.
Silmälasit on älykkyyden merkki. olleet aina.
No niitä minikaneroita on vakoilu laitteena myyty vaikka palohälyttimissä googlaa . Yhden näet Ylen TV sarjassa viesti vieras siinä yhdessä jaksossa on katossa valvonta videokamera palohälyttimessä . Niissä palaa valo joko vihreä tai punainen . Kuin sun kännykässä palaa jos joku salakuvaa sun kameralla sua , tai itse kuvaat . Se pienen pieni kamera ja valot . Käytä kuule laastaria kameran päällä kun et käytä konetta ja äänettömällä sillä jos joku salakuuntelee . Google on täynnä myymälöitä missä myydään vakoiluun salakuvaamiseen piilokameroita ja mikrofoneja . Jopa kännykkä joka on tehty vakoiluun . Google vakoilu puhelimet .
Pitäisikö laivalla baarissa kuvata kännisiä ihmisiä. Jos mua kuvataan niin on sitten mullakin video nettiin.