Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAROITUS!!! Miehet salakuvaa naisia älylaseilla! ÄLÄ PUHU MIEHELLE, JOLLA ON ÄLYLASIT!!!

Vierailija
25.01.2026 |

https://yle.fi/a/74-20206266

VAROITUS! VAROITUS! ÄLÄ PUHU MIEHILLE, JOILLA ON ÄLYLÄSIT!!!

-

Varoitus, miehet salakuvaavat naisia.

-

"BBC:n haastattelema englantilainen 21-vuotias nainen kertoi olleensa lounastauolla, kun pitkä mies lähestyi häntä ja sanoi: Olen ihan varma, että punaiset hiuksesi kertovat sydänsuruista.

He keskustelivat hetken aikaa ja lopuksi mies pyysi naisen puhelinnumeroa, minkä hän saikin.

Sitä nainen ei tajunnut, että mies kuvasi kaiken älylasiensa videokameralla. Mies julkaisi videon Tiktokissa, jossa se keräsi 1,3 miljoonaa katselukertaa.

Myös naisen puhelinnumero näkyi videolla, minkä seurauksena hänelle soiteltiin ja läheteltiin viestejä."

Kommentit (368)

Vierailija
361/368 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tästä jauhetaan?

Vierailija
362/368 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/368 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä miehiä vaivaa? LOPETTAKAA! LOPETTAKAA!!!

Ei normaalit miehet noin tee. 

Turha selitellä.

Normaalit naiset vihaavat miehiä, ei niihin logiikka pure

Taas jälleen kerran outoja yleistyksiä tässä keskustelussa. Kaikki miehet sitä ja kaikki naiset toista. Ei ole olemassa sellaista kuin kaikki miehet tai kaikki naiset. Jokainen on yksilö ja päättää itse omista tekemisistään ja yksilöt ovat keskenään erilaisia. Niin naiset kuin miehetkin. Suurin osa osaa käyttäytyä hyvin ja kunnioittavasti toisiaan kohtaan. Sitä voi olla vaikea ymmärtää, kun lukee tätä ketjua.

Taidat olla uusi palstalla

söpöä

En ole uusi. Ärsyttää vain kaikki tuollaiset yleistykset.

Vierailija
364/368 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...ne veti mua turpaan, ja rikkoi mun rillit..." Tämän ketjun perusteella, kaikkia miehiä, joilla on muovisankaiset silmälasit saa vetää turpaan ja rikkoa rillit. Syyte pahoinpitelystä rosiksessa perutaan, koska sillä mustasankaiset rillit, "ja olin varma, että se kuvaa mun friidun tissivakoa"

Vierailija
365/368 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäänkuin salakuvaaminen olisi sukupuolikysymys tai vaatisi älylasit. Mitä somea seuraa, niin erilaisia prank-videoita tai muita salaa kuvattuja videoita tuntuu kuvaavan niin miehet kuin naiset. Monetkohan älylasit Suomessa on ylipäänsä myyty? 

Vierailija
366/368 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
367/368 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään taitaa olla parempi, ettei puhu kenenkään kanssa. 

Vierailija
368/368 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olen niin ruma ja vanha ettei kukaan mies lähesty mua nykyään enää vahingossakaan. Saatikka kuvaisi tällaista lähes eläkeikäistä läskitammaa. Ihanaa olla rauhassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan