Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso H: Olin vasemmiston aivopesemä

Vierailija
25.01.2026 |

Kommentit (469)

Vierailija
141/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri on säälittävä pulska pelle.

No nyt on vankkaa argumentointia siellä äärivasemmalla. Mene töihin.  

Hei. Susta on tehty se laulukin. 

Menikö se niin että:

'Heeii Kemppanee!!! ime munaa kemppanee!

Joo se oli susta se laulu. Muistan sen.

Hyräilepä sitä samalla kun naputtelet työhakemuksia.  

Oon samalla tässä töissä. Olen töissä, olen etä-, etätöissä. 

Vierailija
142/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa sanoo olleensa vasemmiston aivopesemä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu 

Idolinne stalin totesi: Luottamus hyvä, kontrolli parempi !

Vierailija
144/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtamediauskovaisten pahin vihollinen on itse tietoa keräävä ihminen kuka monipuolisesgi ymmärtää oikeasti maailman menon päälle jotain. Ne mustamaalaa oikeasti älykkäät ihmiset väärän tiedon levittäjiksi ja sananvapauden hajottajiksi vaikka ne tekee sitä kokoajan itse. 

Salaliittoteoriauskovaisten pahin vihollinen on itse tietoa keräävä ihminen kuka monipuolisesgi ymmärtää oikeasti maailman menon päälle jotain. Ne mustamaalaa oikeasti älykkäät ihmiset väärän tiedon levittäjiksi ja sananvapauden rajottajiksi vaikka ne tekee sitä kokoajan itse... Sellaisia ne salaliittoteoriauskovaiset ovat.

Totalitarismin sokeita rakentajia. Eivät vain useimmat ymmärrä tätä itse: salaliittopelottelulla koulutetaan ihmiset hyvin ovelasti tottelemaan, luopumaan omasta pohdinnasta/päättelystä/ha

Totalitarismin sokeita rakentajia. Eivät vain useimmat ymmärrä tätä itse: valtamediapelottelulla koulutetaan ihmiset hyvin ovelasti tottelemaan, luopumaan omasta pohdinnasta/päättelystä/havainnoinnista, uskomaan nöyränsokeasti keksittyyn propagandaan totuuden sanana jne. 

Kansa jakautuu siis niihin jotka luopuvat omista aivoistaan (ja vastuusta) ilomielin ja niihin jotka eivät voi tehdä tätä olipa rangaistus mikä hyvänsä. Jokin aika sitten se oli hyvin usein kid utusta ja henki pois jossain syrjäisessä sijainnissa. Vain siitä että ajattelit oikein etkä uskonut valheelliseen propagandaan, kuten määrättiin.

Vierailija
145/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa katsoa, mutta kyllä on noloa väittää olleensa jonkun aivopesemä, jos saattuu vaihtamaan politiikassa puolta. Ei kukaan ole ennen tarvinnut syyllisiä siihen, että oma ajattelu kehittyy ja muuttuu.

Itsekin olen oikeiston kannattaja, mutta vasemmistolaisesta kodista. En todellakaan ollut mikään "vasemmiston aivopesemä" kasvaessani vasemmistolaisiin arvoihin, joista sitten aikuistuttuani luovuin.

Niin eihän hän sanonut olleensa aivopesty. Se on vain tämä laitaoikeiston slogan että kaikki joilla on vasemmistolaiset arvot ovat aivopestyjä ja yrittävät aivopestä muita.

"Olin vasemmiston aivopesemä" - Miten niin ei sano olleensa aivopesty?

Missä kohtaa sanoo niin?

Vierailija
146/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa katsoa, mutta kyllä on noloa väittää olleensa jonkun aivopesemä, jos saattuu vaihtamaan politiikassa puolta. Ei kukaan ole ennen tarvinnut syyllisiä siihen, että oma ajattelu kehittyy ja muuttuu.

Itsekin olen oikeiston kannattaja, mutta vasemmistolaisesta kodista. En todellakaan ollut mikään "vasemmiston aivopesemä" kasvaessani vasemmistolaisiin arvoihin, joista sitten aikuistuttuani luovuin.

Niin eihän hän sanonut olleensa aivopesty. Se on vain tämä laitaoikeiston slogan että kaikki joilla on vasemmistolaiset arvot ovat aivopestyjä ja yrittävät aivopestä muita.

"Olin vasemmiston aivopesemä" - Miten niin ei sano olleensa aivopesty?

Missä kohtaa sanoo niin?

En katsonut videota, enkä aio, mutta nuo lainausmerkit viittaavat siihen, että kyseessä on SUORA LAINAUS. 

Vierailija
147/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin nyt kuitenkin katsomaan,oletpa pesunkestävä Silakka tai kauppakamarilainen. On ihan turhaa spekuloida täällä hänen sanomisistaan jos et katso.

T: Ap

Vierailija
148/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska, kun heti alkuun eka teema haastattelussa on täysi projektio: "vasemmistolla on vääristynyt kuva vihollisesta". 

Hauska, kun jätit heti ekasta lainaamastasi lauseesta osan pois tarkoituksella. Oikeistolla on näin vääristynyt tapa keskustella.

Pardon me. Olen vasemmistolainen ja väitän, että oikeiston kuva "vassareista" on vääristyneempi kuin päin vastoin.

Olet väärässä.

Vierailija
149/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin nyt kuitenkin katsomaan,oletpa pesunkestävä Silakka tai kauppakamarilainen. On ihan turhaa spekuloida täällä hänen sanomisistaan jos et katso.

Missä kohtaa hän sanoi olleensa vasemmiston aivopesemä niinkuin kirjoitit aloituksessa?

Vierailija
150/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tota ohjelmaa parantaa jotenkin? 

Jos naisista keskustellaan ja varsinkin Iranin tilanteesta, niin olisko voinut naisia ottaa mukaan haastatteluun mukaan? Ja se kohta missä oli jotain hesarikritiikkiä, niin hesarista joku vastaava paikalle kertomaan mikä se totuus oli. Jää aina vähän keskeneräiseksi kaikki ja ei pysty uskomaan mihinkään.

Se yksi iskelmälaulaja, näyttelijä veti samat. Pyhäkoulupoika tai hymypoika oli elokuvan nimi. Hyvä elokuva. En muista nyt nimeä tähän hätään. Sitäkin mainostettiin täällä että ny hän on kääntynyt oikeaan uskoon.

Joku mainitsi hassut äänet. Taitaa olla muotia nyt että erilaiset muusikot tulee ohjelmiin varmistamaan että ovat kyllä oikealla. Onko seuraavaksi Ultabraan vuoro?

Ensimmäinen taisi olla Kompostikoplan laulaja, joka teki selväksi ettei kuulu hörhöihin. Hän oli edelläkävijä, ennen tätä muoti-ilmiötä.

Vierailija
151/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa hän sanoi olleensa vasemmiston aivopesemä niinkuin kirjoitit aloituksessa?

Suosittelen katsomaan itse jankuttamisen sijaan.

Vierailija
152/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä se on

Vierailija
153/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin siihen taulukoon asti ja huomasin että ne keskustelee amerikan tilanteesta kai? 

Vaikutti epäpätevältä salaliittoteorialta. Katon mieluummin ufo-ohjelmia ja aidosti viihdyttäviä rajatietojuttuja, jos sellaista viihdettä haluan. 

Vierailija
154/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen katsomaan itse jankuttamisen sijaan.

Katsoin enkä kuullut. Suosittelen puhumaan totta väärän tiedon levittämisen sijaan. Eli kerrothan ettei tarvitse ilmoittaa keskustelua?

Vierailija
155/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtamediauskovaisten pahin vihollinen on itse tietoa keräävä ihminen kuka monipuolisesgi ymmärtää oikeasti maailman menon päälle jotain. Ne mustamaalaa oikeasti älykkäät ihmiset väärän tiedon levittäjiksi ja sananvapauden hajottajiksi vaikka ne tekee sitä kokoajan itse. 

Sekin on mustamaalattu pahaksi että ajattelee itse, siis ne kirjaimellisesti haukkuu että mikäs itsenäinen ajattelija sinä olet ja tekee siitä huonon asian. Siis miettikää nyt oikeasti, kun itse omaat oman ajattelukyvyn niin olet muka jotenkin vähemmän älykkäämpi kuin ne muut koska he lukevat hesaria tai iltalehteä . Se on hullua!!!!!! 🤣🤣🤣

Vierailija
156/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston porukkaa nämä räppärit ja iskelmälaulajat ovat, yhdellä jopa putleri tatuoitu pohkeeseen.

Putler on äärikonservatiivinen ja äärioikeistolainen, ei mikään vassareiden idoli.

Vierailija
157/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko punikismista eheytyä?

Yleensä siinä käy niin, että pölhöpopulismi, laitaoikeistohöttö, folihattuilu ja salaliittoteoriat vievät monenkin fiksun ihmisen mennessään. Hyvä esimerkki on persut ja magat. Samaa roskaa ja tulokset ovat kaikkien nähtävissä.

Vierailija
158/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on mustamaalattu pahaksi että ajattelee itse, siis ne kirjaimellisesti haukkuu että mikäs itsenäinen ajattelija sinä olet ja tekee siitä huonon asian. Siis miettikää nyt oikeasti, kun itse omaat oman ajattelukyvyn niin olet muka jotenkin vähemmän älykkäämpi kuin ne muut koska he lukevat hesaria tai iltalehteä . Se on hullua!!!!!! 🤣🤣🤣

Nämä "itsenäisestä ajattelevat" toistavat sanasta sanaan samaa jargonia ja siitä se "mikäs itsenäinen ajattelija olet" tulee. Se että et ymmärrä edes sarkasmia kertonee miksi olet "itsenäinen ajattelija"😂😂😂🤣🤣🤣

Vierailija
159/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauruhymitö kertovat aina epävarmasta mielipiteestä ja siitä, että kommentoija on hieman hukassa. Itse voi ajatella, mutta ne itsekeksityt "faktat" nyt eivät vain kestä päivänvaloa, vaikka kuinka vikisisi palstoilla.

Vierailija
160/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko punikismista eheytyä?

Eheytyminen on harvinaista, koska päänsyöjä punapunkki tuhoaa lähes kaiken, jos ei eheytyminen tapahdu ajoissa, mutta jos materiaalia on enemmän, aivoja jää ehkä vielä jäljelle eheytymisen jälkeen.