Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso H: Olin vasemmiston aivopesemä

Vierailija
25.01.2026 |

Kommentit (469)

Vierailija
161/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston porukkaa nämä räppärit ja iskelmälaulajat ovat, yhdellä jopa putleri tatuoitu pohkeeseen.

Putler on äärikonservatiivinen ja äärioikeistolainen, ei mikään vassareiden idoli.

Entinen antisemi/KGB:n mies ei muutu! 

Vierailija
162/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko punikismista eheytyä?

Eheytyminen on harvinaista, koska päänsyöjä punapunkki tuhoaa lähes kaiken, jos ei eheytyminen tapahdu ajoissa, mutta jos materiaalia on enemmän, aivoja jää ehkä vielä jäljelle eheytymisen jälkeen. 

Tällaisia hihhuleita ne laitaoikeiston liuskaotsat ovat😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERSUJEN YHDESSÄ TOMINTAA VENÄJÄN KAMARALTA,PERSUT JA VENÄJÄN TROLLIT TEKEVÄT TÄTÄ PÄIVÄSTÄ PÄIVÄÄN KUN EIVÄT MUUHUN PYSTY...SILLÄ KUSI VIRTAA JA PASKA TEKEE PATOJA..

Vierailija
164/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% vasemmistolaisista luulee että YLE on puolueeton media. Se jo kertoo paljon. 😅😅  ja 70% luulee että valtamedia kokonaisuudessaan on. Tiiä itkeäkkö vai nauraa

Vierailija
165/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin nyt kuitenkin katsomaan,oletpa pesunkestävä Silakka tai kauppakamarilainen. On ihan turhaa spekuloida täällä hänen sanomisistaan jos et katso.

T: Ap

Katoin siihen taulukoon asti ja huomasin että ne keskustelee amerikan tilanteesta kai? 

Vaikutti epäpätevältä salaliittoteorialta. Katon mieluummin ufo-ohjelmia ja aidosti viihdyttäviä rajatietojuttuja, jos sellaista viihdettä haluan. 

Eivät keskustelleet amerikan tilanteesta. Ei ole salalliittoteoria, siitä eteenpäin Iso-H kertoo miksi se taulukko kuvastaa hänen omia kokemuksiaan täydellisesti ja päästään itse asiaan. Kiellät tosiasiat väittämällä niitä salaliittoteorioiksi koska ne taitavat koskettaa sinua itseäsi.

Vierailija
166/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtamediauskovaisten pahin vihollinen on itse tietoa keräävä ihminen kuka monipuolisesgi ymmärtää oikeasti maailman menon päälle jotain. Ne mustamaalaa oikeasti älykkäät ihmiset väärän tiedon levittäjiksi ja sananvapauden hajottajiksi vaikka ne tekee sitä kokoajan itse. 

Sekin on mustamaalattu pahaksi että ajattelee itse, siis ne kirjaimellisesti haukkuu että mikäs itsenäinen ajattelija sinä olet ja tekee siitä huonon asian. Siis miettikää nyt oikeasti, kun itse omaat oman ajattelukyvyn niin olet muka jotenkin vähemmän älykkäämpi kuin ne muut koska he lukevat hesaria tai iltalehteä . Se on hullua!!!!!! 🤣🤣🤣

Just näi !

Vierailija
167/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95% vasemmistolaisista luulee että YLE on puolueeton media. Se jo kertoo paljon. 😅😅  ja 70% luulee että valtamedia kokonaisuudessaan on. Tiiä itkeäkkö vai nauraa

Lähde?

Vierailija
168/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PERSUJEN YHDESSÄ TOMINTAA VENÄJÄN KAMARALTA,PERSUT JA VENÄJÄN TROLLIT TEKEVÄT TÄTÄ PÄIVÄSTÄ PÄIVÄÄN KUN EIVÄT MUUHUN PYSTY...SILLÄ KUSI VIRTAA JA PASKA TEKEE PATOJA..

Sinä olet tunnettu palstatrolli itse ja nämä kusi/paska/venäjä viestit eivät auta asiaasi kun jankutat niitä aamusta iltaan. Katso nyt tuo haastattelu niinkuin olisit aikuinen ihminen joka kykenee näkemään muutakin kuin omaa narratiiviaan tukevaa kamaa.

Vierailija
169/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol

Vierailija
170/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tuo iso Herpes uskoo litteään maahan, 5G-rokotuksiin, liskoihmisiin ja muuhun huuhaaseen?

Vierailija
171/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso-H oli nuorena niin radikaali ettei lähtenyt edes siviilipalvelukseen vaan meni vankilaan saakka. Kova oli vakaumus ja on aika kova muutos jos on nykyään sitä mieltä että oli väärässä.

Njaa, itse olen sivarin käynyt ja nykyään sitä mieltä, että sen aikaiset perusteluni asialle eivät pidä vettä. En pidä muutosta radikaalina ja yleisesti ottaen olen ilman muuta enemmän vasemmalla nyt kuin silloin.

M45

Mun isovanhemmat oli vassareita jo sotien aikaan. Oli selvää että vassarit kannatti valtion virkoja. Moni sai työnsä julkisista viroista. Siitä syystä olivatkin upseereita ja oli selviö oli että vasemmistolainen käy aina pakollisen asepalveluksen, koska siitä nyt on aina hyötyä. Ennen sotia sitä kannatettiin ilmaisena v koulutuksena. Minulle sivarius ei ollut vaihtoehto, koska olin saanut vasemistolaisen kasvatuksen ja suvun painostus sen suhteen oli kova. Myös piti perustaa perhe ja mennä töihin tai tuli turpaan tyyliin. Kansalainen omistetaan ja hän tekee kaiken mitä käsketään.

Nykyään terveenä oikeistolaisena tulee kannatettua sukupuolivähemmistöjen oikeuksia, kannabiksen laillistamista sekä huumeiden dekriminalisointia ja pakollisen asepalveluksen poistamisesta ja sen korvaamista vapaaehtoisella palkka-armeijalla. Myös kaiken yksityistämistä, helpompia lainoja kaikille ihmisille ruotsin tyylillä parantamaan yrittäjyyttä. Yritystukia alas ja pienten yritysten tukemista ja tätä rataa. 

Nykyajan oikeistopojat silti vaan muistuttaa enemmän mun vasemmistolaisia isovanhempia arvomaailmaltaan. 

He ei kannata yksilönvapauksia ja ajattelua että omat rahat, oma sukupuoli ja tissi-implantit, omat työllä hankitut rahat ja omannäköinen ostettu elämä ilman että siihen ulkopuoliset mitenkään puuttuu tai kritisoi.

Vierailija
172/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtamediauskovaisten pahin vihollinen on itse tietoa keräävä ihminen kuka monipuolisesgi ymmärtää oikeasti maailman menon päälle jotain. Ne mustamaalaa oikeasti älykkäät ihmiset väärän tiedon levittäjiksi ja sananvapauden hajottajiksi vaikka ne tekee sitä kokoajan itse. 

Sekin on mustamaalattu pahaksi että ajattelee itse, siis ne kirjaimellisesti haukkuu että mikäs itsenäinen ajattelija sinä olet ja tekee siitä huonon asian. Siis miettikää nyt oikeasti, kun itse omaat oman ajattelukyvyn niin olet muka jotenkin vähemmän älykkäämpi kuin ne muut koska he lukevat hesaria tai iltalehteä . Se on hullua!!!!!! 🤣🤣🤣

Se, että katsoo youtubesta kristallipieruvideoita, ei ole itsenäisesti ajattelua.

Vierailija
173/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tuo iso Herpes uskoo litteään maahan, 5G-rokotuksiin, liskoihmisiin ja muuhun huuhaaseen?

Taisi mennä koronaaika psyykkeeseen.

Vierailija
174/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso haastattelu tuon naurettavan mustamaalauksen sijaan. Ei ole koskaan uskonut mihinkään tuollaiseen. Pohjaton vihasi ja valehteluntarpeesi kertoo hänen tehneen pahimman synnin mitä laitavasemmistossa voi tehdä, eli on hylännyt aatteen.

Vierailija
175/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaaha, iso h on kieltämättä aina ollut semmoinen vähän perässä vedettävä, ei koira karvojaa karkuun pääse, 20 vuoden päästä on taas on taas kyynel silmässä kuinka isot pojat taas veti nenästä.

Vierailija
176/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin nyt kuitenkin katsomaan,oletpa pesunkestävä Silakka tai kauppakamarilainen. On ihan turhaa spekuloida täällä hänen sanomisistaan jos et katso.

Silakka tärisee ja pelkää, että usko Staliniin menee ja millä sitten täyttää tyhjiö, eikä voi enää öyhöttäkkään. 

Vierailija
177/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silakka tärisee ja pelkää, että usko Staliniin menee ja millä sitten täyttää tyhjiö, eikä voi enää öyhöttäkkään. 

Persun piti taas päästä huutamaan ihanne maataan ja johtajaa. Kovin koitetaan esittää isänmaallista, mutta ei mahda itselleen mitään kun on pakko ajaa muiden asiaa.

Vierailija
178/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nauranut jo pidemmän aikaa tuolle että noin moni ylipäätään luulee valtamedian oikeasti kertovan puolueettomasti ja monipuolisesti missä mennää, sota propagandan nyt ymmärtää jokseenki mut siis että kaikki muutkin asiat tulee aina vinoutuman kautta ja momipuolisuutta ei ole ollenkaan. Ei mitään kirjoa, vain 1 suunta

Vierailija
179/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tälle holhoavalle hölmöt johdatellut/eksytetyt/narraillut salaliittoteoriapilkka rakentuu monen moninaisia ohjeistuskirjoja myöten: ethän sinä vain sorru samaan noloon houkutukseen poiketa valtavirran syöttämästä totuustarinasta?

Tehdään kaikin keinoin selväksi että nuo epäilijät voivat olla ainoastaan erehtyneitä ja väärässä ja Me erehtymättömiä ja oikeassa.

Vierailija
180/469 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tälle holhoavalle hölmöt johdatellut/eksytetyt/narraillut salaliittoteoriapilkka rakentuu monen moninaisia ohjeistuskirjoja myöten: ethän sinä vain sorru samaan

Kai tajuat että syyllistyt itse ihan samaan mistä syytät muita? Ja olen kuullut sinunkin itsenäiset ajatukset jo kymmeniä kertoja aikaisemmin. Eli kuka sinun puolesta "ajattelee itsenäisesti"?