Iso H: Olin vasemmiston aivopesemä
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
Valtamediauskovaisten pahin vihollinen on itse tietoa keräävä ihminen kuka monipuolisesgi ymmärtää oikeasti maailman menon päälle jotain. Ne mustamaalaa oikeasti älykkäät ihmiset väärän tiedon levittäjiksi ja sananvapauden hajottajiksi vaikka ne tekee sitä kokoajan itse.
Toi on just se pahin kela mitä pitäisi välttää.
Se että on ne ja he ja sitten oikeesti ja väärästi.
Jos haluan jotain tuollaista, niin luen hyvän sarjakuvan tai kirjan. Saan sitä fiktiota ja jännitystä sitä kautta.
Vierailija kirjoitti:
Valtamediauskovaisten pahin vihollinen on itse tietoa keräävä ihminen kuka monipuolisesgi ymmärtää oikeasti maailman menon päälle jotain. Ne mustamaalaa oikeasti älykkäät ihmiset väärän tiedon levittäjiksi ja sananvapauden hajottajiksi vaikka ne tekee sitä kokoajan itse.
Salaliittoteoriauskovaisten pahin vihollinen on itse tietoa keräävä ihminen kuka monipuolisesgi ymmärtää oikeasti maailman menon päälle jotain. Ne mustamaalaa oikeasti älykkäät ihmiset väärän tiedon levittäjiksi ja sananvapauden rajottajiksi vaikka ne tekee sitä kokoajan itse... Sellaisia ne salaliittoteoriauskovaiset ovat.
En jaksa katsoa, mutta kyllä on noloa väittää olleensa jonkun aivopesemä, jos saattuu vaihtamaan politiikassa puolta. Ei kukaan ole ennen tarvinnut syyllisiä siihen, että oma ajattelu kehittyy ja muuttuu.
Itsekin olen oikeiston kannattaja, mutta vasemmistolaisesta kodista. En todellakaan ollut mikään "vasemmiston aivopesemä" kasvaessani vasemmistolaisiin arvoihin, joista sitten aikuistuttuani luovuin.
perussuomalaisten aivopesuun menee aika vähän Fairya, kun niillä on niin pienet aivot.
YLE pesee ja linkoaa jatkuvasti vasemmisto propagandalla. 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaihdan kanavaa kun muusikko rupee puhumaan politiikkaa
Vassareissa tämä taipumus ei kiusaa?
Onhan politiikasta keskustelu aina vähän sellaista teennäistä ja luotaantyötävää, jos se tehdään ihan pakkosyötöllä, vaikka vauvalla ei ole nälkä.
Vähän kuin paskalla istuisi vaikkei paskata yhtään.
Mieluummin kuuntelee vaikka hyvää rytmimusiikkia.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa katsoa, mutta kyllä on noloa väittää olleensa jonkun aivopesemä, jos saattuu vaihtamaan politiikassa puolta. Ei kukaan ole ennen tarvinnut syyllisiä siihen, että oma ajattelu kehittyy ja muuttuu.
Itsekin olen oikeiston kannattaja, mutta vasemmistolaisesta kodista. En todellakaan ollut mikään "vasemmiston aivopesemä" kasvaessani vasemmistolaisiin arvoihin, joista sitten aikuistuttuani luovuin.
Niin eihän hän sanonut olleensa aivopesty. Se on vain tämä laitaoikeiston slogan että kaikki joilla on vasemmistolaiset arvot ovat aivopestyjä ja yrittävät aivopestä muita.
Hauska, kun heti alkuun eka teema haastattelussa on täysi projektio: "vasemmistolla on vääristynyt kuva vihollisesta".
Vierailija kirjoitti:
perussuomalaisten aivopesuun menee aika vähän Fairya, kun niillä on niin pienet aivot.
Alkoholi on jo liuottanut paljon valkeeta ainetta pois.
Vierailija kirjoitti:
Hauska, kun heti alkuun eka teema haastattelussa on täysi projektio: "vasemmistolla on vääristynyt kuva vihollisesta".
Hauska, kun jätit heti ekasta lainaamastasi lauseesta osan pois tarkoituksella. Oikeistolla on näin vääristynyt tapa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä avaruusolioiden kanssa, jotka on sosialisteja ja vastuussa Marxin tuotoksista.
Tätä on tutkittu jo pitkään. Marxilaisuus on ulkoavaruudesta peräisin ja yhteydessä Saatanaan.
Vierailija kirjoitti:
Ite taas on tykännyt ylen ohjelmista jo pienestä pitäen.
Avaraluonto on paras.
Vierailija kirjoitti:
Tolla saadaan vasemmistosta ne hyvät tyypit mukaan... :D
Vierailija kirjoitti:
Iso-H oli nuorena niin radikaali ettei lähtenyt edes siviilipalvelukseen vaan meni vankilaan saakka. Kova oli vakaumus ja on aika kova muutos jos on nykyään sitä mieltä että oli väärässä.
Iso-H on ollut anarkisti, jolla suomut putosivat silmiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska, kun jätit heti ekasta lainaamastasi lauseesta osan pois tarkoituksella. Oikeistolla on näin vääristynyt tapa keskustella.
Pardon me. Olen vasemmistolainen ja väitän, että oikeiston kuva "vassareista" on vääristyneempi kuin päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolla saadaan vasemmistosta ne hyvät tyypit mukaan... :D
Ai valehtelematta?:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eihän hän sanonut olleensa aivopesty. Se on vain tämä laitaoikeiston slogan että kaikki joilla on vasemmistolaiset arvot ovat aivopestyjä ja yrittävät aivopestä muita.
"Olin vasemmiston aivopesemä" - Miten niin ei sano olleensa aivopesty?
Vierailija kirjoitti:
Iso-H oli nuorena niin radikaali ettei lähtenyt edes siviilipalvelukseen vaan meni vankilaan saakka. Kova oli vakaumus ja on aika kova muutos jos on nykyään sitä mieltä että oli väärässä.
Njaa, itse olen sivarin käynyt ja nykyään sitä mieltä, että sen aikaiset perusteluni asialle eivät pidä vettä. En pidä muutosta radikaalina ja yleisesti ottaen olen ilman muuta enemmän vasemmalla nyt kuin silloin.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaliittoteoriauskovaisten pahin vihollinen on itse tietoa keräävä ihminen kuka monipuolisesgi ymmärtää oikeasti maailman menon päälle jotain. Ne mustamaalaa oikeasti älykkäät ihmiset väärän tiedon levittäjiksi ja sananvapauden rajottajiksi vaikka ne tekee sitä kokoajan itse... Sellaisia ne salaliittoteoriauskovaiset ovat.
Totalitarismin sokeita rakentajia. Eivät vain useimmat ymmärrä tätä itse: salaliittopelottelulla koulutetaan ihmiset hyvin ovelasti tottelemaan, luopumaan omasta pohdinnasta/päättelystä/havainnoinnista, uskomaan nöyränsokeasti lehtiinpainettuun propagandaan totuuden sanana jne.
Kansa jakautuu siis niihin jotka luopuvat omista aivoistaan (ja vastuusta) ilomielin ja niihin jotka eivät voi tehdä tätä olipa rangaistus mikä hyvänsä. Jokin aika sitten se oli hyvin usein kid utusta ja henki pois jossain syrjäisessä sijainnissa. Vain siitä että ajattelit väärin ja uskoit vääriin asioihin, etkä niin kuin määrättiin.
Itse ohitan nykyään suosiolla. Koskaan ei kannata alentaa itseään samalle tasolle.