Iso H: Olin vasemmiston aivopesemä
Kommentit (81)
Ja sitten putosin trollien kaninkoloon.
Kellareitten kasvatit Fintelligenssi Elastinen ja Iso H kädet ilmaan!
- Vassarisyövän tunnustaminen on viisauden alku -
Nyymi nyyminen - 2026
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Sellaisiahan te marxisti-leninistit olette, aina ilmiantamassa! Kait olet ilmiantanut vanhempasikin, kuten esikuvasi, rohkea Pavel-poika teki?
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Ja millähän perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Paleface ?
Ei ole vielä myöntänyt mitään.
Pitää kuunnella, kiitos vinkistä. Mulla on hieman samanlainen ajatusmaailman muutos takana.
Iso-H oli nuorena niin radikaali ettei lähtenyt edes siviilipalvelukseen vaan meni vankilaan saakka. Kova oli vakaumus ja on aika kova muutos jos on nykyään sitä mieltä että oli väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Sellaisiahan te marxisti-leninistit olette, aina ilmiantamassa! Kait olet ilmiantanut vanhempasikin, kuten esikuvasi, rohkea Pavel-poika teki?
Puolue on tärkein 🤪
Täytyy myöntää, että olin kuvitellut Iso Hoon olevan just joku vassaripelle, mutta on kyllä ilahduttavasti parantunut siitä eikä pelkää laukoa totuuksia.
Ja nyt on sitten oikeiston aivopesemä.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt on sitten oikeiston aivopesemä.
Niinkö sanoi tuossa podcastissa vai suutuitko vain otsikosta?
No mä olen edelleen vassari, ja näitä teidän juttuja luettuani yhä tiukemmin sitä.
Vasemmiston porukkaa nämä räppärit ja iskelmälaulajat ovat, yhdellä jopa putleri tatuoitu pohkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen edelleen vassari, ja näitä teidän juttuja luettuani yhä tiukemmin sitä.
Keiden minkä juttujen?
Vierailija kirjoitti:
Onko Iso-H siis "teihin" kuuluva?
Mielenkiintoinen podcast.