Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso H: Olin vasemmiston aivopesemä

Vierailija
25.01.2026 |

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tieteellinen perustelu sille, että maapallo on todellisuudessa litteä

Vierailija
62/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Iso H on kylläkin sanonut olevansa anarkisti, ei vasemmistolainen. Ja mitä itse muistan, ei Iso H ole koskaan ollut mikään vasemmistolainen, vaan ylipäätänsä kapinallinen kaikkea kohtaan.

Kuulostaa sellaiselta itsenäisyyspäivän soihtumielenosoittajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä jumala! Onko täällä oikeasti joku, joka uskoo salaliittoteorioihin?

Vierailija
64/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu 

Ja millähän perusteella?

Kremlistä sai ohjeet.

Vierailija
65/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ikinä siirry oikealta vasemmalle, nämä tarinat menee aina näin päin että ensin oltiin valtamedian aivopesemä vasemmistolainen. Arvatkaa miks? Koska aikuiseks voi kasvaa vaan kerran.

Vierailija
66/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten putosin trollien kaninkoloon.

Juuri näin. 😂 Vsikuttaa siltä, että hän on hieman tuota... altis vaikutteille. 

Vierailija
67/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen edelleen vassari, ja näitä teidän juttuja luettuani yhä tiukemmin sitä. 

Niinpä, tuo mielisairaus istuu lujassa. Viha Suomea ja länsimaalaista sivistystä kohtaan. Ryömisitte jo takaisin  sinne kiven alle pimeyteen. 

Vierailija
68/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen edelleen vassari, ja näitä teidän juttuja luettuani yhä tiukemmin sitä. 

Niinpä, tuo mielisairaus istuu lujassa. Viha Suomea ja länsimaalaista sivistystä kohtaan. Ryömisitte jo takaisin  sinne kiven alle pimeyteen. 

Länsimainen sivistys perustuu pitkälti niille valistuksen arvoille joita liberaalit vasemmistolaiset kannattavat.

-eri

Vierailija
69/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ikinä siirry oikealta vasemmalle, nämä tarinat menee aina näin päin että ensin oltiin valtamedian aivopesemä vasemmistolainen. Arvatkaa miks? Koska aikuiseks voi kasvaa vaan kerran.

Iikka Kivi. (Mulle ei tule muuten mieleen Suomesta tarinoita, jossa ihminen kertoisi olleensa valtamedian aivopesemä vasemmistolainen. Vinkkaa muutama!)

Vierailija
70/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Iso H on kylläkin sanonut olevansa anarkisti, ei vasemmistolainen. Ja mitä itse muistan, ei Iso H ole koskaan ollut mikään vasemmistolainen, vaan ylipäätänsä kapinallinen kaikkea kohtaan.

Sosialisteja yhdistää se, että kilpailevat keskenään kenen sosialismi on sitä oikeaa sosialismia. 

Vierailija
71/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kertonut olevansa anarkisti sekä myyneensä huumeita.

Ei tuo vastaa käsitystä vasemmistosta.

Vierailija
72/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsimainen sivistys perustuu pitkälti niille valistuksen arvoille joita liberaalit vasemmistolaiset kannattavat.

-eri

Ai Euroopan totaalista tuhoamista  sosialismilla? No ollaanhan tässä lähihistoriassa nähty miten näille maille on tapahtunut, joissa on noudatettu vasemmiston politiikkaa, aloitetaaan vaikka Ruotsista.. Tai ehkä Venezuelasta. Sehän on todellinen vasemmistolaisen valistuksen kehto, kansa nälkäkuoleman partaalla kun eliitti juhlii. Siinäpä vasta valistuksen arvot, marxismi kunniaan😂

Vierailija
73/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Minusta sinä sekoitat liberaaliuden ja vasemmistolaisuuden keskenään. Valistus ei perustu vasemmistolaisuuteen, joka perustuu marksilaisuuteen.

Vierailija
74/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Alastinen? Olettaisin että aika oikeistolainen kaveri myös.

Vierailija
75/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä Alastinen? Olettaisin että aika oikeistolainen kaveri myös.

En ole vielä ehtinyt kuuntelemaan tuota haastattelua, mutta olen jonkin verran lukenut Iso-H:n juttuja Twitteristä. En tiedä, määritteleekö hän itseään oikeistolaiseksi. Tulee vain mieleen, että meitä on aika monia (kun sanon meitä, en lue Iso-H:ta nyt tähän, koska en tiedä, miten hän itsensä määrittelee), jotka ovat jääneet tuon oikeisto-vasemmisto-ajattelun ulkopuolelle.

Vierailija
76/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tarkoittaa käytännössä sitä, että oikeistolaisuus on sairaus, johon ei ole parannuskeinoa.

Vierailija
77/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Läntinen sivistys perustuu kristinuskolle ja eräille kreikkalais-roomalaisille vaikutteille. Ja tietenkin myös eurooppalaisten sisäsyntyisille rodullisille ominaisuuksille. Ns. valistuksen aika nimenomaan kylvi siemenet Lännen nykyiselle alennusstilalle. 

Vierailija
78/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tarkoittaa käytännössä sitä, että oikeistolaisuus on sairaus, johon ei ole parannuskeinoa.

Niin, raivohullut koiratkin on vain parempi lopettaa, koska petoja on enää vanhemmiten vaikea kesyttää. Parannuskeinoa ei ikävä kyllä ole.

Tuomaan evankeliumissa tämä on hyvin kuvattu Jeesuksen sanoin: "Onnellinen se leijona, jonka ihminen syö ja josta näin tulee ihminen. Mutta kirottu se ihminen, jonka leijona syö ja näin muuttuu ihmiseksi."

Vierailija
79/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston porukkaa nämä räppärit ja iskelmälaulajat ovat, yhdellä jopa putleri tatuoitu pohkeeseen.

Putleri-tatuointi kuulostaa kyllä vahvalta oikeistolaisuuden merkiltä.

Eikös vasemmisto ole nimenomaan kallellaan Venäjään päin, kun luulee sen edelleen olevan Neuvostoliitto?

Vierailija
80/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassari=avopesun tulos

Oikeistolainen=aivopesun tulos

kristillisdemokraatit=aivopesun tulos

jne.

Ero on siinä, että vasemmistolaisuus ei noudata rationaalisuutta.

Pahimpana on konservatiivisten muslimien hyysääminen sekä pride-meininki.

Ei niitä voi tukea yhtä aikaa. Jos muslimit tekevät täällä lait, loppuvat sateenkaariparaatit välittömästi.

Oikeistolla ei tuollaista ilmiselvää kognitiivista dissonanssia.

Aivopesusta oli puhe eikä analysoinnista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme