Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso H: Olin vasemmiston aivopesemä

Vierailija
25.01.2026 |

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 asiaa mistä olen henkan kanssa eri mieltä on jumala ja johtajattomuus. Jumala efi merkkaa mitään ukkelia, vaan se on paljon munimutkasempi asia ja maailma ilman johtajia ei ikinä toimisi koska iso osa väestöä ei edes halua ottaa vastuuta itsestään. Siitä olen kyllä samaa mieltä että johtajisto on täysin väärä.

Vierailija
82/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 asiaa mistä olen henkan kanssa eri mieltä on jumala ja johtajattomuus. Jumala efi merkkaa mitään ukkelia, vaan se on paljon munimutkasempi asia ja maailma ilman johtajia ei ikinä toimisi koska iso osa väestöä ei edes halua ottaa vastuuta itsestään. Siitä olen kyllä samaa mieltä että johtajisto on täysin väärä.

Maailma ilman johtajia toimisi ihan hyvin. Ihminen on kuitenkin sen verran "älykäs", että välttää mieluummin stessiä, kuin alkaa tappelemaan turhasta, jos saa tarpeensa täytettyä muutenkin.  Ihmisiä toki olisi silloin huomattavasti vähemmän.

Vierailija
84/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston porukkaa nämä räppärit ja iskelmälaulajat ovat, yhdellä jopa putleri tatuoitu pohkeeseen.

Putleri-tatuointi kuulostaa kyllä vahvalta oikeistolaisuuden merkiltä.

Eikös vasemmisto ole nimenomaan kallellaan Venäjään päin, kun luulee sen edelleen olevan Neuvostoliitto?

Kuka alle 70-vuotias muka sekoittaa nyky-Venäjän Neuvostoliittoon?

Vierailija
85/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ikinä siirry oikealta vasemmalle, nämä tarinat menee aina näin päin että ensin oltiin valtamedian aivopesemä vasemmistolainen. Arvatkaa miks? Koska aikuiseks voi kasvaa vaan kerran.

Kyllähän esimerkiksi uskonnollisista kulteista ja vaikkapa rasistisista jengeistä lähtee porukkaa.

Vierailija
86/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma ilman johtajia toimisi ihan hyvin. Ihminen on kuitenkin sen verran "älykäs", että välttää mieluummin stessiä, kuin alkaa tappelemaan turhasta, jos saa tarpeensa täytettyä muutenkin.  Ihmisiä toki olisi silloin huomattavasti vähemmän.

Ihminen ei ole älykäs. 99% ihmisistä on elukoita joita pitää hallita kovalla kädellä tai muuten ne ovat toistensa kurkussa kiinni ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
87/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston porukkaa nämä räppärit ja iskelmälaulajat ovat, yhdellä jopa putleri tatuoitu pohkeeseen.

Äitinsä on venäläinen ja myös kova putinisti.

Vierailija
88/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat aina eri tyypeistä tuommoisia feikkiotsikoita. 

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18870109/reino-nordin---olin-vasemmisto…!

Vierailija
89/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen edelleen vassari, ja näitä teidän juttuja luettuani yhä tiukemmin sitä. 

Sektiin hurahtaminen on helpompaa kuin siitä eheytyminen.

Vierailija
90/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä.. Mutta ihmiset eläisi kumminkin yhteisöissä ja joku ihmisen luonteessa vetää siihen että porukassa on aina joku ketä seurataan. Henkkahan perustelee tota kans sillee että jokainen ihminen on kykenevä ja tarpeeksi älykäs siihen että kaikki vedettäisi pois. Mä taas en ole sitä mieltä, mun mielestä on olemassa ihmisiä ketkä on tietosuudeltaan ja äkykkyydeltään toisia paljon ylempänä ja joku ottaa aina vallan. Se on ikäänku perus asetus tässä maailmassa, joku ottaa aina koska muut eivät ota. 

Vierailija
91/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Da da Ivan.

Vierailija
92/92 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei ole älykäs. 99% ihmisistä on elukoita joita pitää hallita kovalla kädellä tai muuten ne ovat toistensa kurkussa kiinni ennemmin tai myöhemmin.

Jokseenki samaa mieltä. Tämän takia se psykologinen vankila onkin siinä, ainoastaan ne harvat kenen kuuluu kasvaa pois siitä, tekee sen ja loput on häkissää koko elämänsä 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän