Iso H: Olin vasemmiston aivopesemä
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä jos Li Andersson jakaa arvomaailmaa muiden kuin Venäjä/Ukraina asioiden suhteen? Olisiko se parempi jos olisi ryhmässä jonka arvomaailmaa ei muuten jaa?"
Putinistien ryhmä oli siis ainoa Li Anderssonille sopiva? Mitä se kertookaan Li Anderssonista ja häntä äänestäneistä 250 000 hyödyllisestä hömelöstä.
Niin mitä se kertoo Li Anderssonista ja häntä äänestäneistä että Ku on äänestänyt joka kerta Ukrainan tuen ja Venäjä pakotteiden puolesta? Se että hoet Putinista saa vain sinut näyttämään sellaiselta.
Mitä muuta se kertoisi kuin että Li Andersson haluaa legitimoida putinistit ja vasarahyökkääjät. Mitä niin uniikkia putinistien EU-ryhmässä on, ettei mikään muu vassuryhmä kelvannut?
Miksi ajattelet että Li haluaa legitimoida persut?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin parikymppisenä ja uskoin valtamediaan kun en paremmasta tiennyt. Sitten kasvoin aikuiseksi.
Ajat on muuttuneet.
Olet kuullut "pravdasta" ja punatykistä jo parikyt vuotta sitten ja toki tunnistanutkin silloin esim feminismiagendan näkyvyyden ponnekkaan kasvatuksen esim kolumnistien aiheissa. Jotenkin sitä vaan ajatteli että nuo nyt edustaa pk-seutulaista mentaliteettia eikä se siitä lavene valtakunnalliseksi. Toisinpa kävi. Ja tietyt muutokset on tehty nopeasti ja ajettu vaikkapa terveydenhuollon koulutukseen ilman mitään kunnollista keskustelua.
Voimme edelleen päättää arvoistamme mutta jotkin asiat tulevat eteen puskista kuten etuoikeuskehän vyörytys käytännöiksi. Ja tietenkin he joiden on mahdoton tukea tuollaista ihmislajittelua jättäytyvät noista töistä pois. Jokinhan tuossa kuviossa silloin mättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin parikymppisenä ja uskoin valtamediaan kun en paremmasta tiennyt. Sitten kasvoin aikuiseksi.
Ajat on muuttuneet.
Olet kuullut "pravdasta" ja punatykistä jo parikyt vuotta sitten ja toki tunnistanutkin silloin esim feminismiagendan näkyvyyden ponnekkaan kasvatuksen esim kolumnistien aiheissa. Jotenkin sitä vaan ajatteli että nuo nyt edustaa pk-seutulaista mentaliteettia eikä se siitä lavene valtakunnalliseksi. Toisinpa kävi. Ja tietyt muutokset on tehty nopeasti ja ajettu vaikkapa terveydenhuollon koulutukseen ilman mitään kunnollista keskustelua.
Voimme edelleen päättää arvoistamme mutta jotkin asiat tulevat eteen puskista kuten etuoikeuskehän vyörytys käytännöiksi. Ja tietenkin he joiden on mahdoton tukea tuollaista ihmislajittelua jättäytyvät noista töistä pois. Jokinhan tuossa kuviossa silloin mättää.
Niin aina on ihmisiä jotka jatttäytyvät pois "ihmislajittelun" takia. Samoin tapahtui silloin kun ohjeistettiin hoitamaan trans ja homoseksuaaleja mielisairaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoleettomiuttahan ei voi lisätä koska ihmiset omaa kaikki omanlaiset oppijärjestelmät, mut skaalaa voi lisätä.
Esimerkki: Jos uutinen esittää jonkun asian esim USA uutisoinnissa demokraattikannalta, ottakaa mukaan rebublikaani kanta myös.
Ei se ole ton vaikeempaa. 👍
Laitahan esimerkkejä asioista, joista ei ole kerrottu republikaanien kantaa, niin voidaan tarkastella tätä väitettä.
Otetaa isoin. Ukraina rahotus. Anna yksikin uutinen missä esitetään neutraalisti että väki on sitä vastaan rebublikaani puolella. Neutraalisti
America first ja Maga. Koko idea perustuu siihen, että rahoitus ulkomaille katkaistaan ja ohjataan rahat Amerikkaan. Ukrainan tukeminen rahallisesti on l
Li Anderssonin putinistinen EU-ryhmä vastustaa Ukrainan tukemista. Onko Li Andersson magatti?
Näitä piilorasisteja paljastuu nyt kun he kuvittelevat rasseilun olevan sallittua. Linnaan vie nasupekkain tie ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Eli rupesit uskomaan netin höpöheikkien dingdong-juttuja oikeiden journalistien sijaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli rupesit uskomaan netin höpöheikkien dingdong-juttuja oikeiden journalistien sijaan 😂
Höpöheikkien dingdong-juttuja sadoista sukupuolista, pimpillisistä pojista, naispeniksistä, miestamponeista ja synnyttävistä menkkamiehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöheikkien dingdong-juttuja sadoista sukupuolista, pimpillisistä pojista, naispeniksistä, miestamponeista ja synnyttävistä menkkamiehistä?
Ei vaan liskoihmisistä. Maailmanlaajuisesta tunnelisodasta ja eliitistä joka soittelee ihmisiä salaa😂
Hallitus jatkaa uudistuksia:
"Määräaikaisen työsopimuksen voisi tehdä ilman perusteltua syytä enintään vuodeksi.
Takaisinottovelvollisuus koskisi työnantajia, joiden palveluksessa on vähintään 50 työntekijää."
https://valtioneuvosto.fi/-/1410877/hallitus-esittaa-lisaa-joustavuutta…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan liskoihmisistä. Maailmanlaajuisesta tunnelisodasta ja eliitistä joka soittelee ihmisiä salaa😂
Sinusta sadat sukupuolet, pimppipojat, naispenikset ja synnyttävät menkkamiehet eivät rinnastu liskoihmisiin ja tunnelisotiin? Miksi uskot yksiin litteän maan tarinoihin, mutta hylkäät toiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta sadat sukupuolet, pimppipojat, naispenikset ja synnyttävät menkkamiehet eivät rinnastu liskoihmisiin ja tunnelisotiin? Miksi uskot yksiin litteän maan tarinoihin, mutta hylkäät toiset?
Sinusta liskoihmiset, maailmanlaajuiset tunnelisodat. Mikrospirit rokotteista ovat totta? Miksi siis uskot litteän maan tarinoihin?
Vasemmisto itse sitä mistä syyttää muita.
- He näkevät kaiken rasistisesti ja haluavat erilaisen kohtelun ihonvärin perusteella. Esim. Empatiataulu
- He haluavat syrjintää sukupuolen perusteella niin että naisia suositaan
- He haluavat olla niitä fasisteja mistä muita syyttävät. Sanella mitä saa tehdä ja saako edes omistaa sen mitä tekee omalla työllä.
- Vasemmistolaisuus on aina diktatuuri ilman demokratiaa. Venezuela, Neuvostoliitto, Kiina yms. Ei ainuttakaan vapaata yhteiskuntaa.
Iso Homo. Nyt tiedetään mistä nimi Elastinen tulee. Täytyi paikkojen venyä kun Iso H tuli jammailemaan.
Vierailija kirjoitti:
- He näkevät kaiken rasistisesti ja haluavat erilaisen kohtelun ihonvärin perusteella. Esim. Empatiataulu
- He haluavat olla niitä fasisteja mistä muita syyttävät. Sanella mitä saa tehdä ja saako edes omistaa sen mitä tekee omalla työllä.
- Vasemmistolaisuus on aina diktatuuri ilman demokratiaa. Venezuela, Neuvostoliitto, Kiina yms. Ei ainuttakaan vapaata yhteiskuntaa.
Eikö Tanska ja Kanada ole mielestäsi vapaita yhteiskuntia? Tai tämä vasemmiston rakentama Suomi?
Vierailija kirjoitti:
- vasemmisto rääkyy tasa-arvosta ja homoseksuaalien oikeuksista, mutta samalla roudaa musuja maahan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- vasemmisto rääkyy tasa-arvosta ja homoseksuaalien oikeuksista, mutta samalla roudaa musuja maahan
Vasemmisto puolustaa kaikkien oikeuksia. Varmasti vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Tanska ja Kanada ole mielestäsi vapaita yhteiskuntia? Tai tämä vasemmiston rakentama Suomi?
Sama vasemmisto, joka vastusti Suomen itsenäisyyttä ja aloitti sisällissodan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vasemmisto, joka vastusti Suomen itsenäisyyttä ja aloitti sisällissodan?
Sellaista vasemmistoa ei ole Suomessa, koska oikeisto aloitti sisällissodan omilla fasistisilla toimillaan. Sama oikeisto joka halusi Suomelle saksalaisen kuninkaan.
Mitä se kertoo sinusta että legmitoit Putininisteja huutamalla Putinia täällä?