Iso H: Olin vasemmiston aivopesemä
Kommentit (469)
"Sinä kommentoit Saksan kansallisos puoluetta tahallaan väärin termein ja sitten koitit vaihtaa aihetta. Onko sinulla yleensäkin vaikeuksia pysyä aiheessa kun jäät kiinni tarkoituksellisesta vääristelystä?"
En ole tehnyt mitään tuollaista. Kommentoin Saksan kansallissotialistista työväenpuoluetta oikein termein ja demonstroin suomalaisen puoluekentän kautta argumenttini todenperäisyyden. Sinulla ei ole selvästikään kykyä keskustella mistään, osaat vain jankuttaa ja valehdella toisista keskustelijoista. Sinun pitää kasvaa ihmisenä aika paljon että kykenet keskusteluun aikuisten tavoin. Lopeta JANKUTUS nyt.
Persuilla ei ole aikaa kuin spämmiä
Persuilla on siemennestettä ja kusta päässä
Vierailija kirjoitti:
PERSUT VOIS HIRTT-ÄÄÄ ITT-N5Ä
Katsoit videon ja sinulla hajosi pää? Tuli liikaa sellaista materiaalia joka rikkoi kaikukammiosi seinät ja huomasit ettet ole enää turvallisessa tilassasi?
Persuilla on shaissea päästä ja toki kusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen media tosiaan on ihan tutkitusti siirtymässä epäpuolueettomampaan suuntaan. Muistaakseni ihan lähiajoilta julkaistiin tutkimusta asiasta.
Korvaavaksi ei tietenkään kelpaa täysin puolueelliset lähteet. Oikea ratkaisu olisi puoluettomuuden tukeminen, mutta nämä valtamediaa kovaäänisimmin kritisoivat hörhöt haluavat ainoastaan kuunnella täysin puolueellisia lähteitään, eivätkä osaa arvioida lähteitä lainkaan.
TÖIHIN
Olen töissä, valtamediassa. Ongelmakohdat koskettavat minua hyvin läheltä.
SEN PÄIVÄN KUN NÄKIS, KUN YLILAUTA JONNE ON VALTAMEDIALLA TÖISSÄ! AHAHAH NOLO
Mikäs lautajonne musta tuli, kun kommentoin, ettei valtamedialle kelpaa vaihtoehdoksi täysin puolueelliset mediat ja etteivät niihin uskovat hörhöt osaa arvioida lähteitään? Siellähän kirjoittelee oikein kunnon älykkö! No, tahtomattasi vain vahvistit pointtiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PERSUT VOIS HIRTT-ÄÄÄ ITT-N5Ä
Katsoit videon ja sinulla hajosi pää? Tuli liikaa sellaista materiaalia joka rikkoi kaikukammiosi seinät ja huomasit ettet ole enää turvallisessa tilassasi?
Mä jankutan ihan kuin sinäkin yli 150 kommentteineen! Miksi loukkaannuit kuin joku lumihiutale? Onko vika päässäsi? Onko vika persuissasi?
Persujen keskustelutaito on tätä samaa jankutusta mitä minä teen nyt, keskustelun taso nolla! Tyhmiin uppoo
Puoleettomiuttahan ei voi lisätä koska ihmiset omaa kaikki omanlaiset oppijärjestelmät, mut skaalaa voi lisätä.
Esimerkki: Jos uutinen esittää jonkun asian esim USA uutisoinnissa demokraattikannalta, ottakaa mukaan rebublikaani kanta myös.
Ei se ole ton vaikeempaa. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Iso H on kylläkin sanonut olevansa anarkisti, ei vasemmistolainen. Ja mitä itse muistan, ei Iso H ole koskaan ollut mikään vasemmistolainen, vaan ylipäätänsä kapinallinen kaikkea kohtaan.
Kuulostaa sellaiselta itsenäisyyspäivän soihtumielenosoittajalta.
Mielenosoittajat ovat siellä toisella puolella, muut järjestävät kulkueitaan itsenäisyyspäivän kunniaksi.
Kaikkista hauskinta tässä on että kun aloitus on jäädytetty, niin tänne ei pysty kommentoimaan kuin ne jotka jo kommentoinut ja persu sekä minä jäin paikalle! Persu siis jäi kiinni valheesta ja keskustelujen manipuloinnista ja toki tykkäysten!
Kävikö niin että lopulta otti kuitenkin sen rokoituksen ja niin myös likaiset vasemmisto ajatukset katosi samalla.
Vierailija kirjoitti:
Puoleettomiuttahan ei voi lisätä koska ihmiset omaa kaikki omanlaiset oppijärjestelmät, mut skaalaa voi lisätä.
Esimerkki: Jos uutinen esittää jonkun asian esim USA uutisoinnissa demokraattikannalta, ottakaa mukaan rebublikaani kanta myös.
Laitahan esimerkkejä asioista, joista ei ole kerrottu republikaanien kantaa, niin voidaan tarkastella tätä väitettä.
Vierailija kirjoitti:
Olet aivan oikeassa. Nyt skaala on 0
Näinhän me mennään ja on aina menty totuus edellä