En hae enää töitä tosissani enkä edes haaveile työllistymisestä
Kommentit (167)
Saan nyt palkkaa 3700e kuukaudessa käteen pitäisköhän jäädä tahallaan työttömäks sit saisin paskaa anssia sen jälkeen 595e käteen sit voisin kertoa täällä kui helvetin hyvin menee.
Minä en aio tehdä enää päivääkään palkkatöitä, vaan loisin veronmaksajien piikkiin lopun elämääni. Hyvinhän tuo on onnistunut tähänkin asti, noin 7 vuotta työhistoriaa tähän mennessä.
M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatusta herättää, että pärjäät pikku rahalla. Hyvä se.
Hyvin pärjää, kun ei ole koskaan ollut tarvetta haalia materiaa.
Ap
Koitahan pärjäillä maaliskuussa leikataan lisää tukia ja hinnat vaan nousee et koitahan pärjäillä ja nauti köyhyydestä.
Rikas puoliso pelastaa. Nauti sinä paskaduunistasi, sontiainen 😘
Eri
JOO rikkaat on tollasen laiskan ja tyhmän kanssa se on varma joo.rikkaat oikeen ettii työtöntä et pääsis elättämään sitä tyhmää vätystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatusta herättää, että pärjäät pikku rahalla. Hyvä se.
Hyvin pärjää, kun ei ole koskaan ollut tarvetta haalia materiaa.
Ap
Koitahan pärjäillä maaliskuussa leikataan lisää tukia ja hinnat vaan nousee et koitahan pärjäillä ja nauti köyhyydestä.
Eri
nauti paskasta elintasostasi.mulla on kohtalaisen hyvä palkka ja työ.
Vierailija kirjoitti:
Minä en aio tehdä enää päivääkään palkkatöitä, vaan loisin veronmaksajien piikkiin lopun elämääni. Hyvinhän tuo on onnistunut tähänkin asti, noin 7 vuotta työhistoriaa tähän mennessä.
M54
kohta olet töissä 9e päivä mahtaa vituttaa.
Tehdään samoja hommia minä 19e tunti sinä 9e päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, huonoja ajatuksia se herättää!
Miksi? Nykyään työpaikkoja on muutenkin liian vähän niin eikö ole vain hyvä, että joku työtön jättäytyy pois hakurumbasta? Tietenkään kun ei hae töitä ei saa myöskään työttömyystukea, mutta se seikka pitää ottaa huomioon päätöstä tehdessä.
Mä saan työttömyyspäivärahaa ja täytän toki hakuvelvoitteen lähettämällä geneerisen hakemuksen ja cv:n koulutustani vastaaviin työpaikkailmoituksiin. En siis tee mitään räätälöityjä ja avainsanoilla varustettuja hakemuksia enää.
Ap
Mä en ees tiedä onko noista räätälöimisistä mitään hyötyä. Yhtäkään työpaikkaa en ole sellaisella saanut (enkä myöskään soittamalla, hakemalla tai suhteilla), viimeisimmän sain ihan
Kun on tarpeeksi ikää on aivan kuinka huippu on monessa mielessä, ei kelpaa minnekään. Minä voisin vapaaehtoisesti jäädä eläkkeelle jo mutten pääse. 5v alimpaan eläkeikään. Sain toisen alan pätkätyön jossa nyt kärvistelen kesään saakka soittamalla vuorafirman rekrytoijalle. Sekään tuskin mitään olisi muuttanut mutta olin noin 7v aiemmin kyseisen firman kautta opintojen aikana heittämässä lyhyen keikan. Näin ne työpaikat menee, tutuille tai tyypeille jotka tiedetään hyviksi tyypeiksi. ( Työttömänä siis opiskelin toisen tutkinnon jotta työllistyisin paremmin. Eipä siitä paljoa hyötyä ole ollut. )
Kun tämä pätkä loppuu (tiedän ettei jatku) en tule enää minnekään työllistymään. Tässä iässä on todella turhauttavaa lähetellä hakemuksia kun vastaus on pelkkä hiljaisuus. Eipä niihin kannata liikoja panostaa.
Eri