Naiset itkevät, että miehet ottavat nuorempia naisia, mutta itse ovat usein liian nirsoja
Näin 35-vuotiaana miehenä olen huomannut, että esimerkiksi deittisovelluksissa noin 25-30 v naiset ovat keskimäärin nirsompia kuin 18-22-vuotiaat naiset. Tämä nirsous on toki ihan ymmärrettävää otettaessa huomioon, että nuo hieman vanhemmat naiset ovat usein jo tukevasti kiireisen työelämän pyörteissä ja katselevat jo aktiivisesti itselleen miestä avioliittoon ja perheen perustamiseen. Heillä on varmaan myös vakiintuneemmat rutiinit ja piirit verrattuna nuorempiin naisiin.
Silti huvittaa, että samalla saatetaan valittaa, että mies ottaakin nuoremman näissä olosuhteissa. En toki valita lainkaan, että vientini on huomattavasti parempi etenkin 18-19-vuotiaiden nuorten naisten keskuudessa, mutta silti asia huvittaa.
Muilla miehillä vastaavia kokemuksia? Entä muita mielipiteitä myös naisilta?
Kommentit (109)
Ap, jänöseni, vaikka olist maailman viimeinen mies, en sinua huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Mun tytär on muuten 22v eikä häntä kyllä kiinnosta reilusti vanhemmat miehet. Hän on avoliitossa 4 vuotta vanhemman miehen kanssa. Muutenkin harva nuori nainen on reilusti vanhempien miesten perään vaan ihan oman ikäisiä tai vähän vain vanhempia he katselevat.
N46
Miksi hän otti noin paljon vanhemman miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kukapa nyt ei haluaisi jotain keski-ikäistä vauva.fi:ssä trollaamassa luuseria💀
No tämä! :D Jos ap oikeati olisi haluttu mies nuorempien naisten keskuudessa, niin ei hän tulisi tällaisia aloituksia tekemään naisvaltaiselle vauvapalstalle. :D Eli kyse on jälleen kerran luuseritrollista.
N46
Kunhan teen sosiologisia havaintoja ja tällaisena sunnuntaisena vapaapäivänä niitä jaan muun maailman kanssa. Maailmaa on kiva havainnoida eri tavoin. Asia koskee nimenomaan naisia, joten miksi en naisvaltaisella palstalla niitä jakaisi? -ap
Siltikään ap:lla ei näistä sosiologista havainnoistaan huolimatta ole sitä naista. Kannattaa kiirehtiä, koska tossa 40 kynnyksellä se lasten hankkiminen alkaa olla pelkkä fantasia enää. Muilla sinun ikäisillä on perhe ja omakotitalo valmiina jo, jos sille reitille elämässä haluaa lähteä.
Hyi. suomalaiset miehet ikääntyy kyllä niin huonosti, että ei kiitos. Muutenkin idea siitä että mies kävis jossain vauva.fi sivulla trollaamassa on niin käsittämättömän säälittävä, että en tiedä voiko siinä kohtaa enää edes puhua miehestä lol
N20
Vierailija kirjoitti:
Hyi. suomalaiset miehet ikääntyy kyllä niin huonosti, että ei kiitos. Muutenkin idea siitä että mies kävis jossain vauva.fi sivulla trollaamassa on niin käsittämättömän säälittävä, että en tiedä voiko siinä kohtaa enää edes puhua miehestä lol
N20
Eiköhän tuo aloittaja oo nainen 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, en minä ole ainakaan yhtään nirso, minulle kelpaisi hyvin sellainen 35-vuotias nuorempi mies.
Yhtään en nirsoile.
N58
Kiinnostaa vain lisääntymisikäiset, edes nuorehkot, naiset. Mutta kiitos muuten. :) -ap
No höh. Kuulostat vähän nirsolta. Ei millään pahalla.
N58
Niin olenkin. Miehilläkin on siihen oikeus. -ap
Mutta naisilla ei?
N58
Naiset täällä pihisevät kiukusta. :D
Vierailija kirjoitti:
Kun on maailman halutuinta tavaraa jalkojen välissä niin on varaa nirsoilla. Siihen leikkiin ei ole pakko mennä mukaan. Halut jakautuu pirun epätasaisesti. Miehiä haluttaa jopa vanhoina sen verran kuin naisia parhaillaan.
Kuitenkin mielenkiintoista, että ne nuorimmat naiset, joiden tavara on vielä halutumpaa, ovat kuitenkin vähemmän nirsoja kuin ne hieman vanhemmat, jo jonkin verran ikääntyneet, naiset.
Väestöliiton tilaston mukaan 1% parisuhteissa on 10 v tai enemmän ikäerolla, eli 99% parisuhteissa ei ole juurikaan isoa ikäeroa.
Vain hyvin, hyvin harvat miehet saavat nuoremman naisen itselleen! Vain AV:lla ihan jokainen keski-ikäinen mies löytää kauniin 20-25 v naisen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Väestöliiton tilaston mukaan 1% parisuhteissa on 10 v tai enemmän ikäerolla, eli 99% parisuhteissa ei ole juurikaan isoa ikäeroa.
Vain hyvin, hyvin harvat miehet saavat nuoremman naisen itselleen! Vain AV:lla ihan jokainen keski-ikäinen mies löytää kauniin 20-25 v naisen itselleen.
Laitapa linkki tuohon väittämääsi Väestöliiton tilastoon parisuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo tilasto pitää paikkansa, sitten olen aikamoinen harvinaisuus! No, ei pidä antaa tämän liikaa paisuttaa egoani. -ap
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. 40v tädit raivoaa naama punaisena kun joku 50v pertti huvittelee thaimaassa 18-28v naisten kanssa. Nämä samat tädit eivät muutama hassu vuosi sitten olisi katsoneet perttiä päinkään.
Eivät raivoa, paitsi ehkä siitä syystä että pertti tukee prostituutiota, mikä tekee pertistä entistä vähemmän haluttavan. Mutta se on pertin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bro on fr melkein 40 ja trollaa vauva.fi foorumia :D Mahtaa vanhemmat olla ylpeitä huutista
Ainakaan en ole nelikymppinen täti, joka kirjoittaa kuin teini esittääkseen tällaista. -ap
Erittäin hyvin sanottu! :D
Itsellä nostaisi kyllä kulmakarvoja miksi 35-vuotias mies etsii seuraa jostain lukion kakkosluokkalaisista. Etsii helppoa hyväksikäytettävää vai eikö mies itse ole kehittynyt ikätasolleen?
t. N31
En minä itke, vaikka sinkku olenkin. Toivottavasti jokainen parisuhdetta haluava löytää mieleisensä kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, en minä ole ainakaan yhtään nirso, minulle kelpaisi hyvin sellainen 35-vuotias nuorempi mies.
Yhtään en nirsoile.
N58
Kiinnostaa vain lisääntymisikäiset, edes nuorehkot, naiset. Mutta kiitos muuten. :) -ap
No höh. Kuulostat vähän nirsolta. Ei millään pahalla.
N58
Niin olenkin. Miehilläkin on siihen oikeus. -ap
Mutta naisilla ei?
N58
Toki. Sanoinko muuta? Kannattaa lukea aloitusviesti uudelleen, jos ketjun pointti on jäänyt epäselväksi. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on maailman halutuinta tavaraa jalkojen välissä niin on varaa nirsoilla. Siihen leikkiin ei ole pakko mennä mukaan. Halut jakautuu pirun epätasaisesti. Miehiä haluttaa jopa vanhoina sen verran kuin naisia parhaillaan.
Kuitenkin mielenkiintoista, että ne nuorimmat naiset, joiden tavara on vielä halutumpaa, ovat kuitenkin vähemmän nirsoja kuin ne hieman vanhemmat, jo jonkin verran ikääntyneet, naiset.
Nuorimmat naiset ovat vielä naiiveja ja hyväuskoisia ja sen takia helppoa riistaa vanhemmille hyväksikäyttäjille, jotka tietävät tämän. Lisää syitä miksi omanikäisten deittailu on hyvä idea.
En huolisi noin vanhaa miestä kuin ap. Miehet vielä rupsahtavat nopeammin kuin naiset. Mieheni on 27-vuotias ja se on aika sopiva ikäero.
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tytär on muuten 22v eikä häntä kyllä kiinnosta reilusti vanhemmat miehet. Hän on avoliitossa 4 vuotta vanhemman miehen kanssa. Muutenkin harva nuori nainen on reilusti vanhempien miesten perään vaan ihan oman ikäisiä tai vähän vain vanhempia he katselevat.
N46
Miksi hän otti noin paljon vanhemman miehen?
Neljä vuotta vanhempi ei ole paljon vanhempi. Haloo nyt taas trolli.
N46
Jokainen nelikymppinen nainen on ollut parikymppinen nainen ja tietää kokemuksesta, millaisia nuo vanhemmat miehet ovat. Siksi tuollaisen epäsuhdan "suhteen" ajatteleminen tuo lähinnä oksennusta suuhun. Kontrolloivat mieslapset = ick.