Naiset itkevät, että miehet ottavat nuorempia naisia, mutta itse ovat usein liian nirsoja
Näin 35-vuotiaana miehenä olen huomannut, että esimerkiksi deittisovelluksissa noin 25-30 v naiset ovat keskimäärin nirsompia kuin 18-22-vuotiaat naiset. Tämä nirsous on toki ihan ymmärrettävää otettaessa huomioon, että nuo hieman vanhemmat naiset ovat usein jo tukevasti kiireisen työelämän pyörteissä ja katselevat jo aktiivisesti itselleen miestä avioliittoon ja perheen perustamiseen. Heillä on varmaan myös vakiintuneemmat rutiinit ja piirit verrattuna nuorempiin naisiin.
Silti huvittaa, että samalla saatetaan valittaa, että mies ottaakin nuoremman näissä olosuhteissa. En toki valita lainkaan, että vientini on huomattavasti parempi etenkin 18-19-vuotiaiden nuorten naisten keskuudessa, mutta silti asia huvittaa.
Muilla miehillä vastaavia kokemuksia? Entä muita mielipiteitä myös naisilta?
Kommentit (109)
En ole kuullut yhdenkään naisen itkevän sitä, että nuorempi nainen vie miehet deittisovelluksissa. Tämä on miesten ihan omaa tasofantasiarunkkailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. 40v tädit raivoaa naama punaisena kun joku 50v pertti huvittelee thaimaassa 18-28v naisten kanssa. Nämä samat tädit eivät muutama hassu vuosi sitten olisi katsoneet perttiä päinkään.
Eikä raivoa. Meitä lähinnä naurattaa ja säälittää tuollaiset miehet. Suuremmin ei kyllä jaksa kiinnostaa tuollaisten miesten tekemiset vaan eletään ihan omaa elämäämme.
N46
Meitä?
Vierailija kirjoitti:
Olen keskimääräistä aika paljon komeampi mies, joten en väittäisikään edustavani keskiverto miestä. Puhun tässä nyt vain omasta kokemuksestani. Enkä ole mikään keski-ikäinen papparainen. Huvittaisi kuulla tuo päin naamaani, kun näytän max. 25-vuotiaalta hyvännäköiseltä nuorelta mieheltä. Sinä taas vaikutat keski-ikäiseltä tädiltä, joka esittä
Onko sulla hoitokontaktia mihinkään tahoon noiden sun harhojen vuoksi?
N46
35 v. mies joka katselee vaan nuorempia 25-30-vuotiaita naisia? 😂 Minä olen 38 v. nainen ja ajattelin et voisin suunnilleen omanikäisen kanssa seurustella eli suunnilleen välillä 32-42 v. Tosin seuran löytäminen on aika vaikeaa nylyään ja johtuu varmaan juuri tuosta, että ne omanikäiset katsoovaan nuorempia.
Naiset eivät ota nuorta. Iso D kelpas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kukapa nyt ei haluaisi jotain keski-ikäistä vauva.fi:ssä trollaamassa luuseria💀
No tämä! :D Jos ap oikeati olisi haluttu mies nuorempien naisten keskuudessa, niin ei hän tulisi tällaisia aloituksia tekemään naisvaltaiselle vauvapalstalle. :D Eli kyse on jälleen kerran luuseritrollista.
N46
Kunhan teen sosiologisia havaintoja ja tällaisena sunnuntaisena vapaapäivänä niitä jaan muun maailman kanssa. Maailmaa on kiva havainnoida eri tavoin. Asia koskee nimenomaan naisia, joten miksi en naisvaltaisella palstalla niitä jakaisi? -ap
Muistaakseni mieslapset ne täällä yleensä itkevät miten naisille kelpaa vaan rikas ja komea alfa :D Mites tämä nyt sitten kääntyi näin päin. Noh, ei tarvii siinä tapauksessa kuunnella enää elämässä epäonnistuneiden vanhojen poikien ruikutuksia täällä, jos suomalaiset miehet ovat yhtäkkiä näin kovaa huutoa. Jos joku lähes nelikymppinen mies joka käyttää vapaa aikansa täällä löytää kumppanin noin helposti, niin tavallisilla miehillä ei pitäisi olla sitten mitään ongelmaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, en minä ole ainakaan yhtään nirso, minulle kelpaisi hyvin sellainen 35-vuotias nuorempi mies.
Yhtään en nirsoile.
N58
Kiinnostaa vain lisääntymisikäiset, edes nuorehkot, naiset. Mutta kiitos muuten. :) -ap
No höh. Kuulostat vähän nirsolta. Ei millään pahalla.
N58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kukapa nyt ei haluaisi jotain keski-ikäistä vauva.fi:ssä trollaamassa luuseria💀
No tämä! :D Jos ap oikeati olisi haluttu mies nuorempien naisten keskuudessa, niin ei hän tulisi tällaisia aloituksia tekemään naisvaltaiselle vauvapalstalle. :D Eli kyse on jälleen kerran luuseritrollista.
N46
Kunhan teen sosiologisia havaintoja ja tällaisena sunnuntaisena vapaapäivänä niitä jaan muun maailman kanssa. Maailmaa on kiva havainnoida eri tavoin. Asia koskee nimenomaan naisia, joten miksi en naisvaltaisella palstalla niitä jakaisi? -ap
Sun tarkoitus ei ole mitään muuta kuin keksiä satuja ja esittää niitä totuuksian, haastaa riitaa ja solvata naisia. On niin läpinäkyvää tuo touhu. Onko sulla kovinkin vaikea äitisuhde?
N46
Vierailija kirjoitti:
Kolme noin sinun ikäisäistä miestä on lähipiirissäni eronnut ja jokainen heistä otti 612 vuotta vanhemman naisen.
Aha. :D -ap
Ketkä naiset? Ai nyt onkin miehillä vientiä deittimarkkinoilla? Aina on valitettu kun ei saada naista puolisoksi. 😃
Bro on fr melkein 40 ja trollaa vauva.fi foorumia :D Mahtaa vanhemmat olla ylpeitä huutista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, en minä ole ainakaan yhtään nirso, minulle kelpaisi hyvin sellainen 35-vuotias nuorempi mies.
Yhtään en nirsoile.
N58
Kiinnostaa vain lisääntymisikäiset, edes nuorehkot, naiset. Mutta kiitos muuten. :) -ap
No höh. Kuulostat vähän nirsolta. Ei millään pahalla.
N58
Niin olenkin. Miehilläkin on siihen oikeus. -ap
Vierailija kirjoitti:
Bro on fr melkein 40 ja trollaa vauva.fi foorumia :D Mahtaa vanhemmat olla ylpeitä huutista
Ainakaan en ole nelikymppinen täti, joka kirjoittaa kuin teini esittääkseen tällaista. -ap
Mun tytär on muuten 22v eikä häntä kyllä kiinnosta reilusti vanhemmat miehet. Hän on avoliitossa 4 vuotta vanhemman miehen kanssa. Muutenkin harva nuori nainen on reilusti vanhempien miesten perään vaan ihan oman ikäisiä tai vähän vain vanhempia he katselevat.
N46
Nuoret ei tunnista narsisteja niin hyvin.
Minä ainakin pidin 18-vuotiaana jotain 35-vuotiasta miestä jo ihan ikäloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan en ole nelikymppinen täti, joka kirjoittaa kuin teini esittääkseen tällaista. -ap
Huutikset täticopelle :D
Kun on maailman halutuinta tavaraa jalkojen välissä niin on varaa nirsoilla. Siihen leikkiin ei ole pakko mennä mukaan. Halut jakautuu pirun epätasaisesti. Miehiä haluttaa jopa vanhoina sen verran kuin naisia parhaillaan.