Naiset itkevät, että miehet ottavat nuorempia naisia, mutta itse ovat usein liian nirsoja
Näin 35-vuotiaana miehenä olen huomannut, että esimerkiksi deittisovelluksissa noin 25-30 v naiset ovat keskimäärin nirsompia kuin 18-22-vuotiaat naiset. Tämä nirsous on toki ihan ymmärrettävää otettaessa huomioon, että nuo hieman vanhemmat naiset ovat usein jo tukevasti kiireisen työelämän pyörteissä ja katselevat jo aktiivisesti itselleen miestä avioliittoon ja perheen perustamiseen. Heillä on varmaan myös vakiintuneemmat rutiinit ja piirit verrattuna nuorempiin naisiin.
Silti huvittaa, että samalla saatetaan valittaa, että mies ottaakin nuoremman näissä olosuhteissa. En toki valita lainkaan, että vientini on huomattavasti parempi etenkin 18-19-vuotiaiden nuorten naisten keskuudessa, mutta silti asia huvittaa.
Muilla miehillä vastaavia kokemuksia? Entä muita mielipiteitä myös naisilta?
Kommentit (109)
Ainakaan itse en nuorena osannut vaatia itselleni hyvää kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mieheksi olet todella typerä!
Taisit juuri todistaa ap:n pointin.
Vierailija kirjoitti:
35v. Mies metsästämässä 18-vuotiaita treffisovelluksista oman ikäisten sijaan? Jos se kertoo sinusta itsestäsi melkoisen paljon. Mitä yhteistä sulla keski-ikäisellä on teini-ikäisen kanssa?
Kolmekymppisenä naisena aika oksettava ajatus. Itse ainakin sitten lukion jälkeen olen elänyt opiskeluvuodet, asunut ulkomailla, matkustellut, ollut työelämässä kohta kymmenen vuotta, seurustellut pari pidempää suhdetta, asunut monta vuotta yhdessä, ja ostanut talon.
Ap sitten? Tumputtanut kotona ja googlannut joka vuoden vanhojentanssilistat etsiäkseen uutta seuraa? Itse en kolmekymppisenä koe että minulla on mitään yhteistä lukiolaisten kanssa. Yhdellä vanhalla kaverillani on myös jo 14-vuotias lapsi. Parin vuoden päästäkö sen pitäisi deittailla jotain sen vanhempien ikäistä jätkää?
"näin xx-vuotiaana miehenä/naisena"
"muilla vastaavaa/vastaavia kokemuksia"
paljonkohan näitä aloituksia täällä on.
Ei nuori voi olla nirso, kun ei vielä tiedä, mitä parisuhdelta voi vaatia.
Mitä enemmän on takana kokemusta, sitä paremmin tietää, mitä ei tahdo.
Jotenkin käy kyllä oikeasti todella paljon sääliksi ap:ta. Aikuinen mies, kaikki merkittävät ovet elämässä ovat varmaan jo sulkeutuneet. Ei uraa, ei perhettä, ei lapsia, ei menestystä. Ymmärrän miksi roikkuu täällä - ainoastaan netin äitien vaivaaminen auttaa. Hei, minä olen täällä! hän huutaa tyhjyyteen, kukaan ei kuule, kukaan ei välitä
Vierailija kirjoitti:
35v. Mies metsästämässä 18-vuotiaita treffisovelluksista oman ikäisten sijaan? Jos se kertoo sinusta itsestäsi melkoisen paljon. Mitä yhteistä sulla keski-ikäisellä on teini-ikäisen kanssa?
Pedo-persu vain trollaa, ei nuo mitään naisia saa tosielämässä
Ja taas joku sai pakit kauniilta naiselta!😂
Mitähän tarjottavaa lähemmäs 40 vuotiaalla vauva.fi trollilla voi mahdollisesti edes olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, en minä ole ainakaan yhtään nirso, minulle kelpaisi hyvin sellainen 35-vuotias nuorempi mies.
Yhtään en nirsoile.
N58
Kiinnostaa vain lisääntymisikäiset, edes nuorehkot, naiset. Mutta kiitos muuten. :) -ap
No höh. Kuulostat vähän nirsolta. Ei millään pahalla.
N58
Niin olenkin. Miehilläkin on siihen oikeus. -ap
Mutta naisilla ei?
N58
Toki. Sanoinko muuta? Kannattaa lukea aloitusviesti uudelleen, jos ketjun pointti on jäänyt epäselväksi. -ap
Tuota, kyllä. Kognitiivis-logistisen analyysini perusteella sanoisin, että jos naisten nirsous ei olekaan sinulle mikään ongelma, se mitätöi koko aloituksesi.
N58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mies sieltä valitsee vain kun mansikat torilta? 🤭
Joka toinen aloitus täällä on jotain miesten itkua siitä miten tinderissä ei ole tullut yhtään matchää viiden vuoden sisään, mutta nyt yhtäkkiä miehet ovat siellä ihan valitsemassa. Lol päivän huumori pläjäys siinä kyllä 😭. Ei meitä nuoria kiinnosta mikään 35-vuotias keski-ikäinen papparainen. Tossa kohtaa kaikki miehet on ihan punaisia ja ryppyisiä jo muutenkin sos 💀
Olen keskimääräistä aika paljon komeampi mies, joten en väittäisikään edustavani keskiverto miestä. Puhun tässä nyt vain omasta kokemuksestani. Enkä ole mikään keski-ikäinen papparainen. Huvittaisi kuulla tuo päin naamaani, kun näytän max. 25-vuotiaalta hyvännäköiseltä nuorelta mieheltä. Sinä taas vaikutat keski-ikäiseltä tädiltä, joka esittä
lmaoo tunteisiin. En ole vielä nähnyt lähemmäs 40 suomalaista miestä joka olisi vanhennut hyvin. Paljon olen kyllä kuullut näitä miesten deluluja joissa muka näytetään ikäistä nuoremmalta ;) Babe, niitä silmä-/otsaryppyjä, nasolabisia taitoitoksia ei pysty piilottamaan. Miehet Suomessa lakkaa näyttämästä hyvältä siinä 22-vuoden jälkeen 🥶 sit alkaa niiden kalpeide kasvojen pyöristyminen, karheutuminen ja punoittaminen. Suomalsilla miehillä tosin on jokin outo koominen ajatus siitä että muka ikääntyisit hyvin, todellisuudessa ikääntyvät Euroopan huonoiten 💀. Muutenkin jokun 35 setämies burgerin markkina arvo on legit aika negatiivinen, jos vapaa aika menee netissä erinäisillä foorumeilla. Muilla keski-ikää hipovilla milleniaaleilla on sentään jonkun asteinen mielenkiintoinen persoonallisuus/ura/harrastus ulkonäköä. Mutta jaksamista sinne keski-iän kriisiin tai mikä nyt ikinä onkaan käynnissä noin vanhoilla miehillä tossa kohtaa lol
T. Ap:n ikähaarukkaan kuuluva nainen, joka lähinnä vaan nauraa ap:n kaltaisille tyhjäntoimittajille.
Vierailija kirjoitti:
Ei nuori voi olla nirso, kun ei vielä tiedä, mitä parisuhdelta voi vaatia.
Mitä enemmän on takana kokemusta, sitä paremmin tietää, mitä ei tahdo.
Niinpä. Seksiä tekee mieli mutta sinkkuna on niin paljon helpompaa. Ehkä joskus jos tapaan sopivan naisen.
M.54
Huh? Vielä eilen täällä naiset olivat liian nirsoja, mutta nyt jo ovat valmiita huolimaan kenet vain keski-ikäisen.
Voi voi, eikö setämies saa itseään 10-vuottq nuorempaa naista. Ikävää.
On selvää että miehet vaihtavat nuorempaan. Miehet ovat niin keskenkasvuisia ja lapsellisia, että on pakko vaihtaa oman tasaiseen. Nuoret naiset ovat tyhmiä ja lapsellisia. Vanhemman naisen kanssa voisi kehittyä ja kasvaa mutta juuri sitä ne paskahousut pelkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Näin vanhempana ei mene miesten esittäminen ja paskanjauhaminen enää läpi. Ei todellakaan kelpaa kuka tahansa.
N46
Siis sä et vanhana rummona kelpaa kenellekään. Kaukana on ne ajat kuin pystyi valehtelemaan mä haluan olla vain kaveria ja kelpuuttamaan vain statusmiehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mies sieltä valitsee vain kun mansikat torilta? 🤭
Joka toinen aloitus täällä on jotain miesten itkua siitä miten tinderissä ei ole tullut yhtään matchää viiden vuoden sisään, mutta nyt yhtäkkiä miehet ovat siellä ihan valitsemassa. Lol päivän huumori pläjäys siinä kyllä 😭. Ei meitä nuoria kiinnosta mikään 35-vuotias keski-ikäinen papparainen. Tossa kohtaa kaikki miehet on ihan punaisia ja ryppyisiä jo muutenkin sos 💀
Olen keskimääräistä aika paljon komeampi mies, joten en väittäisikään edustavani keskiverto miestä. Puhun tässä nyt vain omasta kokemuksestani. Enkä ole mikään keski-ikäinen papparainen. Huvittaisi kuulla tuo päin naamaani, kun näytän max. 25-vuotiaalta hyvännäköiseltä nuorelta mieheltä. Sinä taas vaikutat keski-ikäiseltä tädiltä, joka esittä
Olen eri, mutta ei ole kyse pelkästään siitä, miltä näytät, vaan myös siitä, minkä ikäinen olet. Itse olen kiinnostunut suunnilleen samanikäisistä miehistä, eikä yhtään kiinnostaisi vanhempi mies, joka on ikäisekseen nuoremman näköinen. Kyllähän hän silti on liian vanha. Minä, kuten valtaosa muistakaan naisista, en pariudu pelkän ulkonäön perusteella - tätä on monen miehen vaikea ymmärtää, kun heillä kriteerinä on lähinnä ulkonäkö. Toisaalta kun miehetkin haluavat nuorempia naisia, eli heilleKIN iällä on merkitystä, niin epäloogista, että sitten ei pystytä käsittämään, että iällä on merkitystä naisillekin. Osa miehistä tuntuu ajattelevan, että naiset vaan mukautuvat miehen kriteereihin, eli kun mies haluaisi hyvännäköisen nuoremman naisen, niin tämä nainen sitten mukautuu olemaan saatavilla ja mukauttaa omat kriteerinsä niin, että juuri tämä mies mahtuu niihin.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. 40v tädit raivoaa naama punaisena kun joku 50v pertti huvittelee thaimaassa 18-28v naisten kanssa. Nämä samat tädit eivät muutama hassu vuosi sitten olisi katsoneet perttiä päinkään.
Sinulla on psykoosi. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei katsele kymmenen vuotta vanhempia ukonrahjuksia.
Joo, byhyy, yääh. 😭
Vidun dorkat. 😄