Naiset itkevät, että miehet ottavat nuorempia naisia, mutta itse ovat usein liian nirsoja
Näin 35-vuotiaana miehenä olen huomannut, että esimerkiksi deittisovelluksissa noin 25-30 v naiset ovat keskimäärin nirsompia kuin 18-22-vuotiaat naiset. Tämä nirsous on toki ihan ymmärrettävää otettaessa huomioon, että nuo hieman vanhemmat naiset ovat usein jo tukevasti kiireisen työelämän pyörteissä ja katselevat jo aktiivisesti itselleen miestä avioliittoon ja perheen perustamiseen. Heillä on varmaan myös vakiintuneemmat rutiinit ja piirit verrattuna nuorempiin naisiin.
Silti huvittaa, että samalla saatetaan valittaa, että mies ottaakin nuoremman näissä olosuhteissa. En toki valita lainkaan, että vientini on huomattavasti parempi etenkin 18-19-vuotiaiden nuorten naisten keskuudessa, mutta silti asia huvittaa.
Muilla miehillä vastaavia kokemuksia? Entä muita mielipiteitä myös naisilta?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
En itkisi, vaikka kaikki miehet katoaisi maailmasta. Olisi parempi paikka. Miehet haluavat kuvitella että itkemme ja tarvitsemme heitä
Vähän liioittelet ehkä.
Mä itkisin jos kaikki miehet katoaisi. SIlloin katoaisi mun isä, veli ja pojatkin, olisin todellakin surullinen.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. 40v tädit raivoaa naama punaisena kun joku 50v pertti huvittelee thaimaassa 18-28v naisten kanssa. Nämä samat tädit eivät muutama hassu vuosi sitten olisi katsoneet perttiä päinkään.
Olen 39v nainen enkä millään mittapuulla edes kaukaisesti muistuta "tätiä". Olen aviossa, vaan vientiä riittäisi vaikka muille jakaa. Se, että 50v pertti hummailee Thaimaan 18 vee-tytön kanssa, huvittaa minua suuresti. Siinäpä typy vie pertin rahat koko suvulle; ja perttiä vedetään höplästä mennen tullen.
Nämä keskustelut on siitä erikoisia että aloitukset kirjoitetaan sen verran vihaiseen tai vahingoniloiseen sävyyn, että ilmeisesti aikuisten naisten pitäisi kokea kateutta siitä että joku ventovieras mies haluaa nuoren naisen. Miksi? Miksi kukaan haluaisi sellaista miesseuraa joka haikailee nuorta seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä mummelit on kiukkusia näin sunnuntai-iltapäivänä. Huomenna sitten töihin potemaan alemmuutta ja katkeruutta nuorempia kollegoita kohtaan. Ehkä ostatte tv-shopista jonkun höpöpö kuntoilulaitteen ja sadalla eurolla kasvarasvoja, mutta eise teitä kyllä yhtään nuorenna :).
Äläs nyt mummo potaskaa puhu.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. 40v tädit raivoaa naama punaisena kun joku 50v pertti huvittelee thaimaassa 18-28v naisten kanssa. Nämä samat tädit eivät muutama hassu vuosi sitten olisi katsoneet perttiä päinkään.
No ei ne edelleenkään katso sitä perttiä päinkään koska miehet jotka hakevat (joutuvat hakemaan) naisensa thaimaasta eivät yleisestikään ole suomalaisten naisten mieleen.
Thaimaalaisille köyhyydessä eläville kelpaa kuka vaan ulkomaalainen joka vie heidät sieltä pois paremman elintason piiriin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä keskustelut on siitä erikoisia että aloitukset kirjoitetaan sen verran vihaiseen tai vahingoniloiseen sävyyn, että ilmeisesti aikuisten naisten pitäisi kokea kateutta siitä että joku ventovieras mies haluaa nuoren naisen. Miksi? Miksi kukaan haluaisi sellaista miesseuraa joka haikailee nuorta seuraa?
No just noinhan se on. Huvittaa myös että kuvitteleeko miehet tosissaan että se kiinnostais ketään naista pätkääkään missä se pertti aikaansa kuluttaa.
Miehet on kyllä outoja naisiahan kiinnostaa vaan tasan tarkkaan ne miehet joista hän on itse kiinnostunut ja joilla on ne samanlaiset elämänarvot kuin itsellä ja jotka muutenkin kiinnostaa ennen kaikkea sen luonteensa puolesta ja jonka kanssa voisi vakavasti miettiä perheen perustamista.
Niiden yhteisten elämänarvojen takia elämä natsaa hyvin eli ollaan onnellisia ja rakastuneita. Silloin on kaikki hyvin.
Vääränlaisilla arvoilla olevat miehet tuovat elämään vaan pelkkää surkeutta miksi siis sellaisen kanssa haluais olla ja miks hitossa sellaisen kiinnostus jostain thaikkunaisista rai mistä tahansa naisista tai ylipäätään mikään mitä se mies nyt elämässään tekee pitäis kiinnostaa kaikkia naisia???
Muilla 35 miehillä on jo lapset tehty ja sinä olet täällä ulisemassa jotain jostain tinder naisista. Perheen perustaminen olisi pitänyt tehdä jo, jos siihen aikoo. Nyt on tässä keski-iän partaalla vähän myöhäistä meidän ikäisille jo. Isoin huolen aihe meidän ikäisillä pitäisi olla, että miten kiddot saa kuljetettua treeneihin, eikä joku tinder teini match. Miesten speeman laatu heikkenee niin nopeasti, että tän ikäisenä lapsen teko ei ole mikään itsestään selvyys enää. Toivottvasti, et oikeasti enää tässä iässä mieti perheen perustamista, kun voi olla ikäviä uutisia tiedossa :/
T. Isä 34v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35v. Mies metsästämässä 18-vuotiaita treffisovelluksista oman ikäisten sijaan? Jos se kertoo sinusta itsestäsi melkoisen paljon. Mitä yhteistä sulla keski-ikäisellä on teini-ikäisen kanssa?
Ei ap sanonut metsästävänsä nimenomaan nuoria, vaan ettei saa omanikäisiään (koska ne on niin nirsoja) ja vaan vain nuoremmat kiinnostuu.
Ei kuulosta yhtään uskottavalta.
"Vientini on parempi 18-19 vuotiaiden keskuudessa". Mitä tämä muuta on kuin nuorten pimujen etsintää? Jos eläisi ikänsä tasolla niin ei olisi edes tekemisissä noi nuorten teinien kanssa/ilmoittaisi ettei nyoren naisen seuraa joka voisi olla ikänsä puolesta hänen tytär. Tällaiset ukot ei etsi kuin höynäytettäviä nuoria naisia joilla ei ole vielä kokemusta mitä hyvä parisuhde on. Oma hyöty edellä
Onni onnettomuudessa ap pyyhkii sukunsa huonot geenit pois tällä käytöksellään. Ikävä tosin hänen vanhempien ja iso vanhempien puolesta, että ovat epäonnistuneet näin pahasti.
?? Menikö multa jotain ohi? Joka päivä tää on täynnä aloituksia, jossa miehet (mikäli niitä siksi voi kutsua) ulisee kun naiset on liian nirsoja ja ei tule yhtään mätsiä ikinä. Nytkin on täällä tulilla kaksi tälläistä keskustelua
"Vientini on parempi 18-19 vuotiaiden keskuudessa". Mitä tämä muuta on kuin nuorten pimujen etsintää? Jos eläisi ikänsä tasolla niin ei olisi edes tekemisissä noi nuorten teinien kanssa/ilmoittaisi ettei nyoren naisen seuraa joka voisi olla ikänsä puolesta hänen tytär. Tällaiset ukot ei etsi kuin höynäytettäviä nuoria naisia joilla ei ole vielä kokemusta mitä hyvä parisuhde on. Oma hyöty edellä mennään.