Oli hyvä valinta vaihtaa jauheliha soijarouheeseen
Erittäin halpaa, terveellisempää kuin liha, eikä myöskään tarvitse omatunnon kanssa kärvistellä sitä syödessä
Kommentit (334)
Vierailija kirjoitti:
Lihansyöjät on vihasia ja varmaan nyt kyttäämässä kärryjen kanssa jo toista tuntia että koska tulee ne punalapputuotteet että voivat taas tapella niistä. Kyttäävät että kuka tulee teslalla ja kuka rollaattorilla että voi taas suuttua vähän lisää. Ärripurri.
Vegaanit tulevat ostoksille julkisilla, mutta eivät pääse perille, koska julkinen liikenne on peruutettu talven vuoksi.
Lihansyöjillä on niin hauras ego että se vahingoittuu herkästi. Siksi niillä menee aina tunteisiin kun joku lopettaa lihansyönnin. Ne ei vaan voi olla välittämättä mitä joku muu tekee.
Jokanen lihansyöjä joka vaihtaa lihan soijaan on näille niinku joku petturi. Jotenkin sairasta mutta ehkä jotkut kuvittelee omistavansa maailman.
Suomalaisen saunan perustana ovat muinaisskandinaavinen ja keskiajalla vallinnut yleiseurooppalainen saunakulttuuri, Itä-Suomen osalta myöhäisempi isovenäläinen saunakulttuuri.
"Tieteellisellä tutkimuksella nyt voi osoittaa mitä tahansa. Aikoinaan tutkijat olivat varmoja siitä, että maa on litteä."
Ei, TUTKIJAT eivät ole ikinä olleet sitä mieltä, että maapallo on litteä. Päinvastoin, jo yli 2000 vuotta sitten on tutkijahenkiset ihmiset osanneet päätellä maapallon muodon ka koonkin yllättävän tarkkaan.
Kaikki vegaanit jotka oon tavannu on ollu lempeitä ja vaarattomia, mutta lihansyöjät on jotenkin vihasta ja aggressiivista porukkaa. Ja ne suuttuu tosi helposti jos niiden kanssa on eri mieltä. Veikkaan että vankiloissa suurin osa mur haajista on lihansyöjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soija kasvattaa miestissit!
Olen nainen
Minäkin olen, mutta hormonipos. Rintasyövän sairastettuani en syö kasviestrogeeneja, enkä muutenkaan mitään pieruproteiinia halua syödä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vinkkejä miten soijarouheesta saisi hyvänmakuista?
Paista kuivaa soijarouhetta hetki runsaassa öljyssä (sipulin kanssa. Itse paistan rouhetta hetken ennen kuin lisään sipulin). Lisää mausteita maun mukaan, balsamicoa, jotain kasvisliemivalmistetta ja kuumaa vettä (tai tee kasvisliemi ensin, mutra itse vaan murustelen liemikuution soijarouheen joukkoon ja lisään veden). Vettä lisäillään pikkuhiljaa ja annetaan imeytyä soijarouheeseen, kunnes rouhe on pehmentynyt. Paistele vielä hetki ja maista, tarvitseeko lisää suolaa (liemikuutiossa on, eli ei välttämättä tarvitse).
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini riisiä
Tomaattimurskaa
Soijarouhetta
Jauhelihamaustetta
Näistä loihdin safkat veljelle ja sanoin että on jauhelihakastiketta ja riisiä. Söi hyvällä ruokahalulla eikä uskonut että oli soijarouhetta! Kävi kattomassa roskiksista löytyykö sieltä jauhelihapakettia mutta ei löytänyt. Ilme oli näkemisen arvoinen.😄
Saman tempun kun tekis näille lihansyöjä palstauleille niin varmaan tulis huuto ja itkuraivarit.
Kyllä minua alkaisi pierettämääm niin pahan hajuisesti, että kaikki tietäisi minun syöneen soijaa.💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paista kuivaa soijarouhetta hetki runsaassa öljyssä (sipulin kanssa. Itse paistan rouhetta hetken ennen kuin lisään sipulin). Lisää mausteita maun mukaan, balsamicoa, jotain kasvisliemivalmistetta ja kuumaa vettä (tai tee kasvisliemi ensin, mutra itse vaan murustelen liemikuution soijarouheen joukkoon ja lisään veden). Vettä lisäillään pikkuhiljaa ja annetaan imeytyä soijarouheeseen, kunnes rouhe on pehmentynyt. Paistele vielä hetki ja maista, tarvitseeko lisää suolaa (liemikuutiossa on, eli ei välttämättä tarvitse).
Joo se liemikuutio on hyvä rouheeseen. Itse kuullotan valkosipulia pannulla ja lisään sitten tomaattimurskaa joka kuumennetaan. Siihen lisään cayennepippuria ja soijarouheen liemikuution kanssa. Niin hyvää ja täyttävää riisin tai spagetin kanssa!😋👌
Nää lihansyöjät jotka valittaa kaasuuntuvansa soijasta ja pavuista ei tiedä että 1 teelusikallinen päivässä auttaisi suolistoa kehittämään niitä mikrobeja joita tarvitaan kasvisruokavaliota varten. Eli ei oo mikään maailmanloppu mille ei mitään voisi itse tehdä, jos haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo se liemikuutio on hyvä rouheeseen. Itse kuullotan valkosipulia pannulla ja lisään sitten tomaattimurskaa joka kuumennetaan. Siihen lisään cayennepippuria ja soijarouheen liemikuution kanssa. &n
Tuohan on kuin söisi riisiä riisin kanssa. Missä ruoka?
Vierailija kirjoitti:
Te aikuiset syökää mitä syötte mutta antakaa lapsille lihaa ja kalaa, älkää tuhotko lasten aivoja idealisminne takia.
Lapset rakastavat lihaa ja sylkevät porkkanat lattialle.
Eivät sylje. Tätä tää pelle toitottaa joka ruokajutussa. Sulla on omituiset kakrut, jos niin tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Nää lihansyöjät jotka valittaa kaasuuntuvansa soijasta ja pavuista ei tiedä että 1 teelusikallinen päivässä auttaisi suolistoa kehittämään niitä mikrobeja joita tarvitaan kasvisruokavaliota varten. Eli ei oo mikään maailmanloppu mille ei mitään voisi itse tehdä, jos haluaisi.
En ala teelusikoita syömään.
Lihansyöjä saa syödä sitten sitä 3D printattua lihaa kun eläinten tappaminen ruuaksi kielletään. Ei mikään ihme että koirat on jo ruokaviraston rekisterissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen
Aiheuttaa lapsettomuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen
Aiheuttaa lapsettomuutta
Siksi Aasialaisia on niin vähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä kriteerillä soija on terveellisempää kuin liha?
Soija itsessään, siis kokonaisena tai vaikka tofuna syötynä varmasti on terveellisempää. Yks terveyttäedistävimmiks todetuimpia kasveja, lisäks siitä puuttuu liha karsinogeenit ja mm. kova rasva.
Soijarouheeseen suhtautuisin vähän kyseenalaisemmin, sen verran pitkän prosessoinnin tuotos.
Väitteesi että, on tofuna varmasti terveellisempää....Ei vakuuta ketään. Yritä uudestaan faktalla.
Mikä ihmeen tofuna. Tulee oikeasti fiilis että keskiverto lihasyöjä täällä on joku aivovaurioinen varhaiseläkeläinen. Jutuissa ei mitään tolkkua ja väliin keksitään ihan uusia, omia sanoja
Etkö tunne sanaa tofu?
Lihansyöjät on vihasia ja varmaan nyt kyttäämässä kärryjen kanssa jo toista tuntia että koska tulee ne punalapputuotteet että voivat taas tapella niistä. Kyttäävät että kuka tulee teslalla ja kuka rollaattorilla että voi taas suuttua vähän lisää. Ärripurri.