Rehellinen mielipide, voiko matalasti koulutettu haaveilla huippukoulutetusta kumppanista?
Ja juuri näin päin, että matalasti koulutettu on siis nainen. Suomessahan on erittäin tavallista, että korkeasti koulutetuilla naisilla on jotkut duunarimiehet, mutta toisinpäin se ei ole ollenkaan tavallista.
Kommentit (125)
Parasta on, kun hän tuo bisneskumppaneitaan kotiin ja mä saan olla se täydellinen pimppi-esine... Kaikki kateelliset katseet kun kävelen ohi, tietäen että mulla on varaa olla täysin turhamainen kun joku maksaa kaiken.
tää elämä on niin täydellistä...
Kun hän lähtee aamulla toimistolle, mä voin vaan nauttia siitä, että olen jonkun rikkaan DI-paskan täydellinen koristus. Ei tarvi tehdä mitään, kuin olla kaunis ja nauttia.
Siis ihan oikeasti. Olin kymmenen vuotta käymättä palstalla, ja täällä pyörii aivan samat jutut kuin silloinkin. Tämäkin keskustelu on käyty.
Uskomatonta, etteivät ihmiset elä, vaan tarkertuvat tällaisiin tyhjänpäiväisiin juttuihin. Ei ihme, että tämä on onneton ja saamaton kansa. Uskomatonta sontaa.
Siitähän on paljon uutisoitu, että nuoret ihniset eivät enää kykene työntekoon. On opittu siihen, että kaikki pitää olla helppoa ja kivaa
Naiset alkavat älytä, että työelämään pyrkiminen ja opiskelut olivat virhe. Siitä tuli vain tupla työ ja riippuvaisuus sosiaaliturvasta. Nyt on kova rämpiminen takaisin miesten suojiin ja sehän onnistuu paremmin ulkoisilla avuilla, kuin ilman niitä.
Kotirouvan työ on arvostettavaa, kaikki muu työ ei ole kovin mielenkiintoista ja antoisaa. On myös tylsiä töitä, joista vieläpä maksetaan huonosti.
Eiköhän jokainen nainen saa itse päättää kotirouvaksi ryhtymisensä, kun se on mahdollista.
Olen huomannut, että eniten kotirouvia kadehtivat etenkin naiset, joilla itsellään ei ole nykytilanteessakaan, eikä edes ole koskaan ollutkaan mahdollisuuttakaan vaihtoehtoisesti ryhtyä kotirouvaksi miehensä elätettäväkseen.
Aivan pariskunnan keskinäinen yksityisasia, jääkö puoliso kotiin vai meneekö töihin. Ei kuulu muille.
Nuorten kauniiden naisten keskuudessa nostaa päätään kotirouvailmiö, jossa nainen hankkii elättäjämiehen ja jättäytyy pois työelämästä. Tässä on omat etunsa ja tietty arvokkuus.
Vierailija kirjoitti:
Kotirouvan työ on arvostettavaa, kaikki muu työ ei ole kovin mielenkiintoista ja antoisaa. On myös tylsiä töitä, joista vieläpä maksetaan huonosti.
Eiköhän jokainen nainen saa itse päättää kotirouvaksi ryhtymisensä, kun se on mahdollista.
Olen huomannut, että eniten kotirouvia kadehtivat etenkin naiset, joilla itsellään ei ole nykytilanteessakaan, eikä edes ole koskaan ollutkaan mahdollisuuttakaan vaihtoehtoisesti ryhtyä kotirouvaksi miehensä elätettäväkseen.
Aivan pariskunnan keskinäinen yksityisasia, jääkö puoliso kotiin vai meneekö töihin. Ei kuulu muille.
Tämän valinnan tehnyt nainen elää miehensä rahoilla eikä yhteiskunnan, tehköön niin. Nykyään korostetun yksilönvapauden ja itsemääräämisoikeuden nimissä se lienee sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Jotain tälläistä?
Mä olin yhteensä 19 vuotta kotiäitinä. Elämäni parasta aikaa. Mies on DI. Ei varmaan kaikille sovi, mutta mä olin ihan elementissäni kun sain olla vaan lasten kanssa, kun ei tarvinnut elää kellon mukaan. Itsestäkin löytyi paljon leikkisyyttä, kun lasten kanssa seikkailtiin metsiköissä ja puistoissa, askarreltiin, keksittiin leikkejä sisällä ja ulkona. Nyt taas sitten rikas kouluttamaton kotirouva, ja voi että tämä syö sielua :(
Monet vanhemmista kokevat tehtävänsä kotona lasten kanssa hyvinkin mielekkääksi ja antoisaksi.
Mun mies on DI. Ensivaikutelma tulee ainakin mulle ulkoisesta olemuksesta, tuoksusta, mitä ja miten keskustelee, ja muutenkin yleisestä käytöksestä. Omalla miehellä ne on hyviä ja omaan miesmakuun sopivia, ei, ei DI tittelillä (rikas ja älykäs) siinä ole mitään merkitystä.
Onko diplomi-insinööri naisten ihannemies
Luulen, että on
- Hyvä palkka
- Älykäs
- Mukavat työajat
- Osaa tekniset asiat kotona
- Korkea status
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on DI. Ensivaikutelma tulee ainakin mulle ulkoisesta olemuksesta, tuoksusta, mitä ja miten keskustelee, ja muutenkin yleisestä käytöksestä. Omalla miehellä ne on hyviä ja omaan miesmakuun sopivia, ei, ei DI tittelillä (rikas ja älykäs) siinä ole mitään merkitystä.
Luulen, että on
- Hyvä palkka
- Älykäs
- Mukavat työajat
- Korkea status
Vesi herahtaa häpykielelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi duunarinainen jolla korkeasti koulutettu mies. Melkein parikymmentä vuotta yhdessä oltu.
Jos sinä olisit korkeakoulutettu, huolisitko tyhmän miehen?
Lähdet siitä olettamuksesta että kaikki duunarit ovat tyhmiä ?! Hoh hoijaa😁
Eihän duunarinainen tajua sitä, että mies kaipaa henkevää naisseuraa sivusuhteeseen.
Täytyy nostaa hattua niille joiden päähän DI:n seppele on valmistumisjuhlassa laskettu.
-Ap
Arvostus 100 %
Ei ole mitään ihmisten kermaa. Kaikki ovat samanarvoisia. Omassa ystäväpiirissä on sinkkuja, lapsettomia, työttömiä jne... epäonnistuneita. Kaikki aivan ihmisiä. En pystyisi valitsemaan ihmisiä lähipiiriin pelkkien kulissien takia. Vaikka elänkin isossa omakotitalossa ja ihana mieheni on DI. Vaikka olen vapaa kotirouva - arvostan myös köyhiä. Ah, Se kontrasti tuo iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi duunarinainen jolla korkeasti koulutettu mies. Melkein parikymmentä vuotta yhdessä oltu.
Jos sinä olisit korkeakoulutettu, huolisitko tyhmän miehen?
Lähdet siitä olettamuksesta että kaikki duunarit ovat tyhmiä ?! Hoh hoijaa😁
Eihän duunarinainen tajua sitä, että mies kaipaa henkevää naisseuraa sivusuhteeseen.
Olet oksettava !
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään ihmisten kermaa. Kaikki ovat samanarvoisia. Omassa ystäväpiirissä on sinkkuja, lapsettomia, työttömiä jne... epäonnistuneita. Kaikki aivan ihmisiä. En pystyisi valitsemaan ihmisiä lähipiiriin pelkkien kulissien takia. Vaikka elänkin isossa omakotitalossa ja ihana mieheni on DI. Vaikka olen vapaa kotirouva - arvostan myös köyhiä. Ah, Se kontrasti tuo iloa.
Rikas DI ostaa palapelin, jonka yleisen kielitieteen maisteri pakkaa laatikkoon Raisiossa.
https://www.ts.fi/ihmisetjailmiot/6786184
Asutaan arvoalueella eikä raha ole tärkeää
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että on
- Hyvä palkka
- Älykäs
- Mukavat työajat
- Korkea status
Niin kauan kun ei ole Tohtorintutkintoa niin ei kiinnosta.
Minulla on minimaaliset tulot. On neljä lasta ja iso omakotitalo, rakkaan DI-mieheni kanssa. Hän maksaa kaiken
En tiedä onko täällä muita, jotka elää vähän perinteisempään malliin, mutta pakko sanoa että mä viihdyn siinä ihan älyttömän hyvin. Oon kotona, hoidan perhettä ja kodin asioita, ja musta se tuntuu oikeasti merkitykselliseltä. DI-mies hoitaa laskut. Monet ihmettelee, miksen halua "tehdä uraa", mut en mä kaipaa sitä. Mulle tää on vapautta, saan elää omien arvojen mukaan, ilman jatkuvaa kiirettä ja stressiä. Koti on rauhallinen, perhe onnellinen ja mä itse tasapainossa. Onko muilla samoja kokemuksia? Musta tuntuu, että tästä puhutaan liian usein negatiiviseen sävyyn, vaikka monelle tää voi olla ihan paras tapa elää.
Onko tämä palsta ja joidenkin sairas pikku ajatusmaailma mennyt tällaiseksi?
Eipä tarvitse kuluttaa aikaa tällaiseen p*skaan
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä palsta ja joidenkin sairas pikku ajatusmaailma mennyt tällaiseksi?
Eipä tarvitse kuluttaa aikaa tällaiseen p*skaan
Jos poimii korin täyteen sieniä. Pyörii kolme kertaa ympäri ja kävelee takaperin lammen reunaa. Voi nähdä vedestä heijastuvan
...tulevan DI-miehensä kasvot. Toimii.
Jos naisella on hyvännäköinen ja miellyttävä luonne, niin varmasti kiinnostaa akateemisia miehiä. Tuo ap:n kuvailema tilanne ei ole todellinen: akateeminen nainen haluaa yleensä akateemisen miehen.