Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna on työpaikkahaastattelu! pelottaa, jos joudunkin töihin enkä osaa sanoa "ei, en ota!!"

Vierailija
25.01.2026 |

voi olla että tarjolla olisi 4 tunnin jopa 6 tunnin työ, pelottaa jos joudunkin töihin

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivis-agressiivinen vittuilu haastattelijaa kohtaan toimii aina jos niikseen tulee.

Vierailija
2/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passiivis-agressiivinen vittuilu haastattelijaa kohtaan toimii aina jos niikseen tulee.

Miten se tapahtuu??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin sitä sopparia siinä haastattelun yhteydessä nenän eteen työnnetään. Tai jos työnnetään niin sitten sinne otetaan jokainen.

Vierailija
4/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukien menetys tekee kipeää!

Vierailija
5/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ottas. Vähintään 8 tuntia pitäs olla töitä päivässä. Kymmenen ja 14 tuntiakin käy.

Vierailija
6/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali ei sano työpaikkahaastattelu. Eli tää on trolli.

Vierailija
7/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi, koeta keksiä joku raflaavampi aloitus.

Vierailija
8/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittavatko ihan oikeat työttömät tällaisia aloituksia vai ovatko nämä tympeiden persujen kirjoituksia, joissa yritetään yllyttää inhoamaan työttöniä?

Jokainen normaali ihminen haluaa ihan itse elättää itsensä ja tukea samalla muita.

Vierailija
10/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan normaali ei sano työpaikkahaastattelu. Eli tää on trolli.

Minkä nimisiä tapahtumia ne nykyään on? Terv. boomeri

Vierailija
11/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoidan aina työhaastattelut sataprosenttisesti motivoituneena. Jos palkkatoiveemme ei kuitenkaan kohtaa, niin paikka jää silloin saamatta. En myy asiantuntemustani 11e/h.

Vierailija
12/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Joku lapsipersu yrittää provosoida. Jos olisi todellinen tilanne niin voisi jättää vaan menemättä paikalle. Jos ei työ kiinnosta. Mikä on sekin ihan ok! 

Vierailija
13/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittavatko ihan oikeat työttömät tällaisia aloituksia vai ovatko nämä tympeiden persujen kirjoituksia, joissa yritetään yllyttää inhoamaan työttöniä?

Jokainen normaali ihminen haluaa ihan itse elättää itsensä ja tukea samalla muita.

Jos aitoja elämäntapatyöttömiä on muutama % ihan tutkimusten valossakin, niin voit miettiä, että kenen kirjoittamia nämä on.

Vierailija
14/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aitoja elämäntapatyöttömiä on muutama % ihan tutkimusten valossakin, niin voit miettiä, että kenen kirjoittamia nämä on.

Niinpä.

Ilkeää ja typerää "huumoria".

Vierailija
15/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hoidan aina työhaastattelut sataprosenttisesti motivoituneena. Jos palkkatoiveemme ei kuitenkaan kohtaa, niin paikka jää silloin saamatta. En myy asiantuntemustani 11e/h.

Työtön ei voi neuvotella palkasta.

Jos kieltäydyt saat karenssin. 

Vierailija
16/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala juttelemaan liiton asioista ja kysele kuinka usein täällä lakkoillaan ja miksi niin harvoin

Vierailija
17/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt joku raja trollaamisessakin, höpöhöpö.

Vierailija
18/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi vihvassun lemmikki...

Vierailija
19/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi kuukausipalkaksi 18 000 e.

Vierailija
20/25 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos työnantaja haastattelee vaikkapa 5 hakijaa. Hän tarjoaa töitä samalla kaikille? No hyvä, työttömyys vähenee siis huomattavasti, kun yhdellä työpaikkailmoituksella työllistyy useita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän