Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fiilikset lopahti naista kohtaan kun näin hänen kodin

Vierailija
25.01.2026 |

Äänimaljoja, joogamattoja sekä tarot-kortteja koko kämppä täynnä. EI jatkoon mokomaa Iisebeliä vai onko Delila.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisköhän fiilikset mun kotona myös? Korillinen villasukkia ja paljon viherkasveja.

Vierailija
2/18 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei voi tuomita. Itsellä menee fiilis, kun näkee kundin kotona ravintoloiden mainoskrääsää. Kenen mielestä ne on kivaa sisustusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻🌒🧙🏻

Vierailija
4/18 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiesten kopiot naisten kirjoituksista ovat säälittäviä.

Vierailija
5/18 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuollaista kotia nähnyt mutta niitä siivottomia koteja olen ja se on hei hei ja näkemiin. 

Vierailija
6/18 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisköhän fiilikset mun kotona myös? Korillinen villasukkia ja paljon viherkasveja.

75-v mummon koti. Ei sinun ikäiset deittaile. 

Vierailija
7/18 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamiesten kopiot naisten kirjoituksista ovat säälittäviä.

Mutta meidän naisten kopiot toistemme kirjoituksista voimaannuttavia 💪

Vierailija
8/18 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene AP kun vielä voit!

Vierailija
9/18 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, on varmasti keskimääräistä välittävämpi ihminen, jonka puolisollakin on hyvät oltavat. 
En kyllä usko tämän aloituksen olevan totta edes, mies ei reagoi noin, jos tiedät mitä tarkoitan ;)

Kerro toki, mikä olisi vuorostaan nostanut fiilikset? Luulisi että ulkoinen olemus jo vähän viestittää, millainen ihminen on kyseessä... 

Vierailija
10/18 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kotinsa, ei hänen kodin.

Yksinkertaisilla on yksinkertainen kirjoitustapa.

Vierailija
11/18 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, on varmasti keskimääräistä välittävämpi ihminen, jonka puolisollakin on hyvät oltavat. 
En kyllä usko tämän aloituksen olevan totta edes, mies ei reagoi noin, jos tiedät mitä tarkoitan ;)

Kerro toki, mikä olisi vuorostaan nostanut fiilikset? Luulisi että ulkoinen olemus jo vähän viestittää, millainen ihminen on kyseessä... 

Oletko sinäkin tilannut Maria Nordinin nettikursseja? Ihanaa 😍

Vierailija
12/18 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit. Noihin yhdistyy kipsipilluisuus niiden jutuista puhumattakaan. 

Vierailija
13/18 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimääräistä välittävämpi? Millä perusteella. Olen pariin tälläiseen henkistyneeseen hihhulin törmännyt valitettavasti. Molemmat olivat omasta mielestään empaattisia ja tiedostavia ohmisiä. Lähemmällä tutustumisella täysiä narsistisia naislapsia, joille kaikki oli muiden vika. Ihmeteltiin, kun ihmissuhteet ja kaverisuhteet eivät kestä. Olivat diakosoineet jokaiselle eksälleen jonkin mt. taudin samoin vanhoille kavereilleen. 

Näille voi vain todeta, että jos kaikki ihmissuhteet kariutuvat riitoihin yms. ja kukaan ei ymmärrä, niin kannattaa miettiä, mikä on se yhdistävä tekijä...

Vierailija
14/18 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinäkin tilannut Maria Nordinin nettikursseja? Ihanaa 😍

En ole, mutta toki jotain olen kuullut hänestä. 

Onneksi meillä kaikilla on oikeus ja vapaus valita ihminen, joka vetää vain juuri meitä puoleensa. Parasta maailmassa on ihminen, joka jakaa osan elämästä samanlaisin arvoin, mutta on riittävän erilainen ihmisenä, jotta mielipiteenvaihto on mielenkiintoista ja kehittää molempien ihmisten maailmankatsomusta.

Toivottavasti löydät pian omasi <3

Vierailija
15/18 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaiset Live, Love, Laugh sisustustaulut vie maun naisesta kuin naisesta. Ei se kärjen kastoa toki estä.

Vierailija
16/18 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuohon vielä pari kuutiota lankoja. Ja aina kesken oleva kudin jossain! Lisäksi iso kokoelma mukeja.

Vierailija
17/18 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

75-v mummon koti. Ei sinun ikäiset deittaile. 

Mikäs se sitten olisi naisen koti joka näyttää kivalta? Iskulauseita seinällä ja hyllyt täynnä: home sweet home. 

Vierailija
18/18 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilikset loppuu heti, jos nainen ei osaa käyttää possessiivisuffiksia.

Näin hänen kodin pitää olla muodossa näin hänen kotinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi