Mitä mieltä miehestä: Olette treffeillä. Kadulla tulee vastaan tuntematon aggressiiviselta vaikuttava mies. Deitti sanoo: Olet omillasi jos
jotain tapahtuu. Aggressiivinen mies ohittaa teidät, mitään ei tapahdu. Jälkeenpäin mies selittää että tilanne pelotti häntä. Miten suhtautuisitte? Ja nyt en tarvitse kommenttia ettei suominaista kannata puolustaa, koska totuus on ettei tällaisen kommentoijat uskaltaisi puolustaa minkäänmaalaista naista.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Jos miestään fyysisesti puolustava nainen on wt, niin miten nainen edes voisi ap:n mielestä käyttäytyä oikein hyökkäyksen sattuessa?
Varmaan pitää jättää se oma mies kuolemaan, että on riittävän "naisellinen"?
Jättäisin mokoman Mikki Hiiren 😤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uhraisin henkeni jonkun randomin tapailunaisen takia? Suomiakat luulevat itsestään liikoja. M28
Totta.
Suomi"mies" = pikkiriikkinen pili ja iso kaljapötsi.
M*tupatja/r*tupetturi spotattu :D
N20
Etkö erota edes sitä, että se on todellakin pili eikä klitta, mikä se siellä oluttynnyrisi alla velttona pötköttää?
sehän voi olla vaikka treffinaisen exä, jolle treffinainen on voinut tehdä vaikka kuinka ikäviä tekoja ja se on syystäkin vihainen. en puuttuisi asiaan, kun en kumpaakaan tunne.
Yh väläyttä risaa keltaista hammasrivistöään ja päästää suominaisen bassokarjunnan, siinä väistää isokin mies tai katujengi toiselle puolelle katua.
En ymmärrä miksi valtiopäämiesten turvahenkilöt eivät ole kotimaisia keskivertonaisia kolmenumeroisella painollaan. Tai ehkä juuri siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle vosulle ihan oikein.
Haista pas*a.
Pakko haistaa, mutta hajusta päätellen sä maistat.
Olet säälittävyyden huippu. Ihan samat sulle. P askan lemu tuntuu metrien säteellä ympärilläsi.
Hyvinpä näköjään tiedät mille aito son ta haisee bitch!
Vierailija kirjoitti:
Jos miestään fyysisesti puolustava nainen on wt, niin miten nainen edes voisi ap:n mielestä käyttäytyä oikein hyökkäyksen sattuessa?
Ei ap ole mitään wt-juttua kirjoittanut. Se on joku muu. Olitko mielestäsi ovela kun ap:n syyksi tuon käänsit.
Kuulostaa aivan Porvoon jutulta. Jos seurana olisi oikeasti noin raukkamainen mies, hän tuskin sanoisi mitään tuollaista, vaan ottaisi jalat alleen tiukan paikan tullen. Mutta mielikuvitusjutulta kuulostaa.
miksi naista pitäisi puolustaa, jos se itse haastaa riitaa?
Vierailija kirjoitti:
wt-akat hankkivat vihollisia haastamalla riitaa ja luulemalla, että mies tulee pelastamaan.
luulevat väärin. en sekaannu akan itse aiheuttamiin riitoihin. oppiipahan, että teoilla on seurauksia.
Tollo mikä tollo olet. Aloituksessa mainittiin tuntematon mies. Ei ollut riitaa kytemässä eikä ap riitaa aloittamassa. Samanlainen vellihousu olet sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
sehän voi olla vaikka treffinaisen exä, jolle treffinainen on voinut tehdä vaikka kuinka ikäviä tekoja ja se on syystäkin vihainen. en puuttuisi asiaan, kun en kumpaakaan tunne.
Uuuh uuuuh uuuh tuliko jännäkakkis pikkupöksyihin pikkupiliä lämmittämään?
En tapaisi miestä enää.
Jos tilanne pelottaa miestä, se on ok, mutta ei kukaan normiempatialla ja tyypillisellä tunne-elämällä varustettu ihminen sano toiselle mitään tuollaista. Normiempatialla varustettu sanoo että nyt vaihdetaan nopeasti kadun puolta, näin toimii niin kumppani kuin kaverikin. Mitään machopskaa ei tarvitse alkaa öyhöttämään uhkaajalle, muttei ketään tietenkään jätetä omilleen vaaralliseen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon aikakaudella on yhtä tärkeää kysyä, että puolustaisiko se nainen miestä.
Jokaista pitää puolustas/auttaa. Olen itse naisena ollut tilanteessa, jossa baarista pois kävellessä iso bodarikosrtsto kävi heikon miehen päälle, ja alkoi hakkaamaan häntä. Ihan täysin syyttä. Minä olin ainoa, joka puolusti kp miestä. Paikalla oli iso lauma ihmisiä, paljon miehiä, kukaan heistä ei tehnyt elettäkään auttaakseen ko miestä, ei edes deittini. Se suhde ( ekat deitit) loppui siihen.
Mutta tämmöistä on Suomessa. Suomalaiset miehet eivät auta ketään, naiset auttavat. Kerran liukastuin kauppakassia kantaessani suojatiellä. Siinä oli 2 x autoa odottamassa valjen vaihtumista. Toisessa autossa oli suomalaisista miehiä he naureskelivat.ja huutelivat.minulle, toisedda autossa oli 2 x ulkomaalaista miestä, ko auto pelkääjän paikalta ryntäsi heti toinen mies auttamaan minua: auttoi ylös, ja keräsi levinneet ostokseni maasta. Ja auttoi kadun toiselle puolelle, ja kysyi, että tarvitsenko apua. Kiitos, ja sanoin että pärjään. Kerran hississä minulta putosi hedelmäpussi ja levisi hissin lattialle. Paikalla ollut suomalainen mies vain totesi, että:" Sunhedelmät levisi maahan!" Ja hississä ollut mmmunainen kumarryi, ja auttoi minua korjasmasn hedelmät.
tinderissä 90% naisista on mt-ongelmaisia ja loput tulivat treffeille vain ilmaisen kahvin tai illallisen vuoksi. ei noiden puolustamiseen kovin paljon kannata panostaa.
Jokainen on omillaan. Ukot aina testaa onko akalla munia vai ei. Sitte ne jättää ku oot laittanu jonku hullun nippuun sen silmie edes.
Vierailija kirjoitti:
No jos et puolusta se jättää vaseliinin välistä kun yhtyy seuraavalla kerralla sun anukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään uhraisi henkeäni randomin tapailunaisen takia. Sorry, naiset. :-)
Vaimoa kyllä puolustaisin. Mutta jotakun Tinder-deittiä? Dream on, bitches. :-D
Tämä. M28
Turha miettiä että miksi sinä ( ap) et saa suhdetta ja naiset eivät halua edes tavata sinua. Vaikka nämä ketjut ovat provojs, niin naisvihasi haidtss pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin aloittaja mielestäsi haastoi riitaa. Aivan, ei mitenkään. Kun et enää mitään muuta säälittävää uikutusta keksi niin jotain silti yrität naukua.
wt-akat hankkivat vihollisia haastamalla riitaa ja luulemalla, että mies tulee pelastamaan.
luulevat väärin. en sekaannu akan itse aiheuttamiin riitoihin. oppiipahan, että teoilla on seurauksia.