Mitä mieltä miehestä: Olette treffeillä. Kadulla tulee vastaan tuntematon aggressiiviselta vaikuttava mies. Deitti sanoo: Olet omillasi jos
jotain tapahtuu. Aggressiivinen mies ohittaa teidät, mitään ei tapahdu. Jälkeenpäin mies selittää että tilanne pelotti häntä. Miten suhtautuisitte? Ja nyt en tarvitse kommenttia ettei suominaista kannata puolustaa, koska totuus on ettei tällaisen kommentoijat uskaltaisi puolustaa minkäänmaalaista naista.
Kommentit (155)
MIstä sä kehität näitä sairaita tarinoitasi ap? Tupsahteleeko ne vain automaattisesti skitsofreenikon sairaista aivoista?
Yksikään mies ei koskaan ole mua suojellut, mutta moni heistä on ollut uhka ja ihan itse olen jokaisen tilanteen selvittänyt.
Ikinä en ole edes turpiini saanut.
Totean että olen väärällä alueella liikkeellä ja ehkä väärään aikaan. Ja ehkä väärässä seurassa.
Jos sattuu speksejä kohdalleen, niin pyytää sen aggressiivisen miehen hakkaamaan se luuserideitti.
Jättäisin sellaisen miehen kasvamaan. En halua naisena puolustaa meitä kumpaakin.
N50
Mihin näistä kolmesta satuhahmosta ap samaistut? Uhkailijaan, todennäköisesti? Vai pelkuripaskaan, vai leikitkö vaihteeksi taas naista?
Sun pitäis mennä lääkäriin. Saatat olla lääkkeillä hoidettavissa.
Etkö olekaan voimaantunut itsenäinen nainen, joka ei tarvitse miestä koska osaa puolustaa itseään?
Kaupungilla tulee vastaan kaikenlaista sukankuluttajaa, myös niitä agressiivisia huumeenkäyttäjämiehiä. Tuossa kuvitteellisessa tilanteessahan sekopää kävisi paljon todennäköisemmin miehen kimppuun. Olen mennyt mieheni kimppuun hyökänneen miehen ja oman mieheni väliin, mutten vaadi samaa keltään jonkun random-deitin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
MIstä sä kehität näitä sairaita tarinoitasi ap? Tupsahteleeko ne vain automaattisesti skitsofreenikon sairaista aivoista?
Yksikään mies ei koskaan ole mua suojellut, mutta moni heistä on ollut uhka ja ihan itse olen jokaisen tilanteen selvittänyt.
Ikinä en ole edes turpiini saanut.
Ne on kuule vaan mieshoitajia jotka siellä sun huoneessasi käyvät. Sulla on psykoosit päällä. Ei ne mieshoitsut sulle ole uhka.
Toteaisin, että todennäköisemmin mies hakkaa toisen ja hyvästelisin. Ei sillä, tässä skenaariossa treffipaikka vaikuttaa enemmän vankilan ulkoilutunnilta kuin normaalilta tilanteelta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi uhraisin henkeni jonkun randomin tapailunaisen takia? Suomiakat luulevat itsestään liikoja. M28
Tämä.
Harva suominainen haluaa puolustaa miestä ja saada puukosta kaulaan. Varsinkin, jos mies on oikeistolainen.
Nämä suominaiset luulevat, että heillä on varaa asettaa kriteerejä miehille, jossa miehen täytyy olla valmis kuolemaan naisen puolesta.
Sanoisin miehelle "ei se mitään, minä olisin tarvittaessa puolustanut meitä molempia".
Vierailija kirjoitti:
Etkö olekaan voimaantunut itsenäinen nainen, joka ei tarvitse miestä koska osaa puolustaa itseään?
Eipä ole mies ikinä minua fyysisesti puolustanut, mutta miehet ovat käyneet fyysisesti kimppuuni useita kertoja. Kerro toki niistä lukuisista kerroista, kun olet pelastanut sankarina naisen, joka on joutunut hyökkäyksen kohteeksi! En ole tällaista todistanut.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen haluaa tasa-arvoa niin hän puolustautuu omillaan sitä aggressiivsta miestä vastaan. Muussa tapauksessa nainen on avuton heiveröinen pikku pelkuri ja miehen alapuolella.
Ai mies saa pötkiä pakoon, mut nainen ei :D ? Eihän nämä edes poissulje, nainen voi puolustautua ja mies jeesaa siinä vieressä myös.
No sit olis omillaan. Mitäpä sitä deitin varaa jättää mitään. Haloo! Kerätkää tissinne ja pallinne ihmiset. Aggressiivinen ihminen.blaah. Mitä sitten. Jos Deitti on pelkkä vinkuja niin siinä vaihees pitää päättää heti et sä et oo se joka jää omilleen 😄😄😄 se on se Deitti. 🤓👍 Viidakon lait 🥳
En uhraiai henkeäni jonkun randomin deitin vuoksi.
Sorry, naiset, mutta mua ette pysty painostamaan miesvihalla.
Vierailija kirjoitti:
Mihin näistä kolmesta satuhahmosta ap samaistut? Uhkailijaan, todennäköisesti? Vai pelkuripaskaan, vai leikitkö vaihteeksi taas naista?
Sun pitäis mennä lääkäriin. Saatat olla lääkkeillä hoidettavissa.
Voi kultsi kun sä nyt projisoit. Paina siitä huoneessasi olevasta napista niin saat lisälääkettä. Ja kuule, ne ketkä sieltä ovesta tulee ovat hoitajia, ei alieneita eikä muita vihollisia. Ihan rauhassa nyt painat hoitajakutsua.
Kehotti sinua olemaan varuillasi. Ei aio käsirysyyn.
Vierailija kirjoitti:
Kaupungilla tulee vastaan kaikenlaista sukankuluttajaa, myös niitä agressiivisia huumeenkäyttäjämiehiä. Tuossa kuvitteellisessa tilanteessahan sekopää kävisi paljon todennäköisemmin miehen kimppuun. Olen mennyt mieheni kimppuun hyökänneen miehen ja oman mieheni väliin, mutten vaadi samaa keltään jonkun random-deitin vuoksi.
Kunnon weetee-touhua...
Vierailija kirjoitti:
Miksi uhraisin henkeni jonkun randomin tapailunaisen takia? Suomiakat luulevat itsestään liikoja. M28
Totta.
Ei vaihtoehtoja. Jos rakkauden sillalla käveltäis niin hänestä tulis kohisevan joen uusi kala 😊👋 eli heippa vaan. Jos edes kuulee noi sanat alkuun tommoses tilantees... Noup! Ei muuta ku kalaan!
Adios! And Fish and chips boyyyzzz 😉🐟