Mitä mieltä miehestä: Olette treffeillä. Kadulla tulee vastaan tuntematon aggressiiviselta vaikuttava mies. Deitti sanoo: Olet omillasi jos
jotain tapahtuu. Aggressiivinen mies ohittaa teidät, mitään ei tapahdu. Jälkeenpäin mies selittää että tilanne pelotti häntä. Miten suhtautuisitte? Ja nyt en tarvitse kommenttia ettei suominaista kannata puolustaa, koska totuus on ettei tällaisen kommentoijat uskaltaisi puolustaa minkäänmaalaista naista.
Kommentit (155)
Suomalaiset miehet ovat jo niin ylipainoisia, että niillä ei enää ole paljonkaan testoja elimistössä, ovat akkamaisia. Tämän huomaa jo katukuvassa. Ihmettelen, että nitenkäköhön pärjättäisiin, jos mahdollinen konflikti syttyisi. Pitäisi naisten mennä sekin homma hoitamaan, kuten kaikki muukin. Suomalaiset miehet ovat sohvaperuna-nössäjö.....
Vierailija kirjoitti:
tinderissä 90% naisista on mt-ongelmaisia ja loput tulivat treffeille vain ilmaisen kahvin tai illallisen vuoksi. ei noiden puolustamiseen kovin paljon kannata panostaa.
Mitä se sinusta kertookin, että pääset treffeille vsin heidän kanssaan, biatch.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen haluaa tasa-arvoa niin hän puolustautuu omillaan sitä aggressiivsta miestä vastaan. Muussa tapauksessa nainen on avuton heiveröinen pikku pelkuri ja miehen alapuolella.
Mikäs ihmeen vastaus tää oli? Mä haluan naisena tasa-arvoa ja mulle se tarkoittaa sitä, että ensin yritetään deitin kanssa yhdessä rauhanomaisesti selvitä tilanteesta. Jos se ei riitä, niin yhdessä siitä eteenkin päin siinä tilanteessa edetään. Tasa-arvoisesti.Jos taas deittimies on heiveröinen ja pelokas niin oikeudenmukaista lienee, että minä treenanneena ja topakkana pyrin hoitamaan sen tilanteen. Toisia deittejä ei tässä tilanteessa tulisi, koska haluan näissä asioissa vertaiseni miehen, jotta arki pysyisi näiltä osin tasa-arvoisena. (Sanottakoon että jossain toisissa asioissa mulle on ihan ok, että ollaan erilaisia.)
Haluaisitko kertoa, että miksi tasa-arvo tarkoittaa mielessäsi
Tähän lisäisin, että mielestäni tässä tapauksesa deitti vaan osoitti, ettei hänestä ole parisuhteeseen eikä yhteen hiileen puhaltamiseen. Tällainen tyyppi jättää toisen selviytymään yksin aina hankaluuksien ilmaantuessa. Ei kannata hassata aikaansa tyyppiin, joka ei välitä kuin itsestään.
Eri
jos vastaantulija on katujengiläinen, niin nainen ei kaipaa puolustamista, koska naiset niitä ovat suomeen halunneet
Jos nainen on sitte niin arvoton et ei tarvi hetkauttaa persettää mihkää suuntaan niin sitte on varmaa semmonen mies kii täys nolla. Ei muuta ku susille! 🙃🤝🤝.... Ja nehä tykkää 🐺
tinderissä 90% naisista on mt-ongelmaisia ja loput tulivat treffeille vain ilmaisen kahvin tai illallisen vuoksi. ei noiden puolustamiseen kovin paljon kannata panostaa.
Se on varmaan ainoa asia mitä en arvosta miehessäni. Lista pitenee tilanteita, joissa hän ei ole puolustanut minua. Varmaan hän on enemmän tossu kuin minä. Itse taas tottunut seisomaan omillani ja tottunut ajatuseen siitä, että viime kädessä ollaan yksin. Muta toki se harmittaa. Joitain tilanteita on ollut hänen äitinsä kanssa
myös. Joitain on selitelty sillä ettei hän ole huomannut/tajunnut mitä tapahtuu. Siis että hänen äitinsä nolaa minut julkisesti (ajatteli tökeröksi vitsiksi) tai että mies baarissa halaa minua ja suutelee kaulaan (näki vain halauksen, mut silti). Hyvä mies muuten, kukaan ei ole täydellinen. Luulen että jatkossa välitän härskisti vielä vähemmän omasta käytöksestäni joissain tilanteissa jos joudun itseäni puolustamaan, enkä myöskään laske kenenkään apuun. Heitän sovinnallisuudet hemmettiin. Kaivan munani kaapista entistä useammin, enkä jää odottamaan että joku muu tekee niin. Ei olla myöskään yhtä usein enää tekemisissä hänen vanhempiensa kanssa, mikä on tietty ikävää. Osin luulen sen johtuvan tästä näin. Et jos hän olisi laittanut äidilleen rajat jo alkuun, niin ei oltais tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miestään fyysisesti puolustava nainen on wt, niin miten nainen edes voisi ap:n mielestä käyttäytyä oikein hyökkäyksen sattuessa?
Ei ap ole mitään wt-juttua kirjoittanut. Se on joku muu. Olitko mielestäsi ovela kun ap:n syyksi tuon käänsit.
Toki sinussa on monta persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Tinderi tarjoaa tasoistasi seuraa, noin Tinderin algoritmi toimii. Eli, jos mätsisi ja seurasi Tinderissä on tuollaista, Eli pummaavia mt-potilaotq, niin syy löyty peilistä. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon aikakaudella on yhtä tärkeää kysyä, että puolustaisiko se nainen miestä.
Jokaista pitää puolustas/auttaa. Olen itse naisena ollut tilanteessa, jossa baarista pois kävellessä iso bodarikosrtsto kävi heikon miehen päälle, ja alkoi hakkaamaan häntä. Ihan täysin syyttä. Minä olin ainoa, joka puolusti kp miestä. Paikalla oli iso lauma ihmisiä, paljon miehiä, kukaan heistä ei tehnyt elettäkään auttaakseen ko miestä, ei edes deittini. Se suhde ( ekat deitit) loppui siihen.
Mutta tämmöistä on Suomessa. Suomalaiset miehet eivät auta ketään, naiset auttavat. Kerran liukastuin kauppakassia kantaessani suojatiellä. Siinä oli 2 x autoa odottamassa valjen vaihtumista. Toisessa autossa oli suomalaisista miehiä he naureskelivat.ja huutelivat.minulle, toisedda autossa oli 2 x ulkomaalaista miestä, ko auto pelkääjän paikalta ryntäs
Tätähän pari vuotta sitten hieman tutkittiin ja kävi ilmi, että avuntarvitsijan iästä ja sukupuolesta riippumatta todennäköisin auttaja ja tilanteeseen puuttuja on keski-ikäinen nainen.
Ketjun miesten kommentit ei tule yllätyksenä. Suojelija-elättäjä on pelkkä myytti.
Eipä yllätä minua yhtään. Olin eräänä päivänä bussissa,kun suomalainen känninen slkkisluuseri tuli bussiin, ja alkoi huutamaan razz **** loukkauksia pienelle tytölle. Siis pienelle tytölle. Bussi oli täynnä nuoria ihmisiä, raavaita miehiä paljon. Ja ainoat ,jotka tätä tyttöä puolustivat olivat, minä ( vanha täti, joka pyysin tytön viereeni istumaan) ja pari muuta, nuorta naista. Miehet pysyivät visusti hiljaa, katselivat kattoon, tai ikkunasta ulos. Edes bussikuski, ( mies) ei tehnyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos sattuu speksejä kohdalleen, niin pyytää sen aggressiivisen miehen hakkaamaan se luuserideitti.
Sorry, naurahdin tälle ääneen.
Kuuostaa todella teoreettiselta tilanteelta, jollaisia ei vain tapahdu. Ei kukaan pelkuri halua paljastaa pelkuruuttaan ilmoittamalla toiselle, ettei aio suojella häntä! Eikä edes ehdi eikä tule mieleen.
Mielestäni ap viettää liikaa aikaa ajatusmaailmassaan, kun kehittelee tällaisia todellisuudelle vieraita ajatusrakennelmia. Jokin konkreettinen tekeminen voisi olla vaihteeksi hyvä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miestään fyysisesti puolustava nainen on wt, niin miten nainen edes voisi ap:n mielestä käyttäytyä oikein hyökkäyksen sattuessa?
Ei ap ole mitään wt-juttua kirjoittanut. Se on joku muu. Olitko mielestäsi ovela kun ap:n syyksi tuon käänsit.
Toki sinussa on monta persoonaa.
Sussa samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaista hätään joutunutta pitää auttaa olipa nainen tai mies tai muusu. Onhan tuo misogynian muoto jättää toinen pulaan.
Naiset ovat nykyään niin vahvoja ja voimaantuneita, että eivät he tarvitse tai halua miehiltä apua.
Ei vaan mieheille kaikki kelpaa tekosyyksi, että heidän ei tarvitsisi perhettään nostaa sohvalta, ja tehdä mitään. Siksi nuoret naiset eivät hakua pariutua teidän kanssanne ja perustason perheitä, ja siksi parisuhteet päätyvät nelikymppisinä eroihin, naisten aloitteista, koska naiset eivät enää jaksa sitä perzzeilyå ja puhumattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään uhraisi henkeäni randomin tapailunaisen takia. Sorry, naiset. :-)
Vaimoa kyllä puolustaisin. Mutta jotakun Tinder-deittiä? Dream on, bitches. :-D
Miksi kukaan nainen haluaisi sitten jatkaa parisuhdetta kanssasi, tai tehdä lapsia?!?!?!?!? Sinä varmaan, ap, oikeassa tuollaisessa tilanteessa, ja vielä pahempaa , oikeassa fyysisen aggression tila teessa käyttäisit vaimoasi ja lapsiasi kilpenäsi, ja leikkisi itse karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Kuuostaa todella teoreettiselta tilanteelta, jollaisia ei vain tapahdu. Ei kukaan pelkuri halua paljastaa pelkuruuttaan ilmoittamalla toiselle, ettei aio suojella häntä! Eikä edes ehdi eikä tule mieleen.
Mielestäni ap viettää liikaa aikaa ajatusmaailmassaan, kun kehittelee tällaisia todellisuudelle vieraita ajatusrakennelmia. Jokin konkreettinen tekeminen voisi olla vaihteeksi hyvä hänelle.
Sä ehkä elät kuplassa jossa ei tapahdu mitään. Muut elävät reaalimaailmassa jossa sattuu ja tapahtuu itsestään riippumattomia asioita. Koita säkin tulla sieltä kuplasta vai oletko jumittunut sinne aloituksen kaltaisten tilanteiden pelossa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllätä minua yhtään. Olin eräänä päivänä bussissa,kun suomalainen känninen slkkisluuseri tuli bussiin, ja alkoi huutamaan razz **** loukkauksia pienelle tytölle. Siis pienelle tytölle. Bussi oli täynnä nuoria ihmisiä, raavaita miehiä paljon. Ja ainoat ,jotka tätä tyttöä puolustivat olivat, minä ( vanha täti, joka pyysin tytön viereeni istumaan) ja pari muuta, nuorta naista. Miehet pysyivät visusti hiljaa, katselivat kattoon, tai ikkunasta ulos. Edes bussikuski, ( mies) ei tehnyt mitään.
Joo, olen ollut tilanteissa, joissa esim jotain nuorta on kiusattu. Ne, jotka ovat puuttuneet tilanteeseen ovat olleet juurikin naisia, yleensä vanhempia. Miehet eivät tee yleensä mitään.
Eikä yllätä minua. Miehet ylipäätään ajattelevat vain omaa napaansa, eivät yhteistä hyvää. Sama tapahtuu myös parisuhteessa ja perheessä, jonka pitäisi olla se tärkein. Että miksi sitten puolustaisivat tuntemattomia.
mitä se ap sitten pelkäsi?