Olen persu mies - väitän olevani hyvä puoliso vasemmistolaiselle naiselle
Nykyaikana on kovasti arvot pinnalla ja ihmiset sulkevat pois poliittisten näkemysten takia puolisoehdokkaita.
Ajattelin haastaa tässä ketjussa tuota ajattelua. Olen persu ja tuttavapiirissäni lähes kaikki naiset kannattavat jotain vasemmistopuoluetta. Keskustelemme paljon politiikasta syvällisellä tasolla eikä meillä ole merkittäviä mielipide-eroja. Pääsääntöisesti vasemmistoa kannattavat naiset pitävät minua hyvänä, empaattisena tyyppinä.
Onko uskottavaa?
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Epätodennäköistä, mutta mahdollista. Minä en pystyisi elämään elämääni vakiintuneen ps-kannattajan kanssa ja olen kuitenkin oikeistolainen.
Eli olet oikeasti vassari oikeistolaisen vaatteissa? Näitähän on Kokoomus täynnä ja nimittävät itseääm sinivihreiksi liberaaleiksi.
"Luetteloitko kolme rasistisinta toimenpidettä, jotka on pistetty virallisesti liikkeelle persujen myötävaikutuksella, nyt kun heillä on valta hallituksessa. Jos ei tule kolmea mieleen niin kerro edes yksi."
Muistatteko mikä marmatus oli kun hallituspohja kävi selväksi. Kaikki pelkäsivät niin kovasti rasismia ja äärioikeistoa.
Miten kävi? Oliko rasismin pelko se suurin pelättävä asia? Viime aikoina jupina rahan ympärillä on kuitenkin ollut aika paljon suurempaa.
Olen sapioseksuaali eli tunnen vetoa vain älykkäisiin ihmisiin. Lisäksi minulle moraalinen selkäranka on tärkein elämän arvo, kaikenlainen viheliäisyys saa voimaan fyysisesti pahoin.
En usko että löytäisin sopivaa kumppania Persuista. En ole koskaan tavannut tai nähnyt kriteereihin sopivaa. Ne muutama älykkäämpikin yksilö aiheuttaa vain kylmiäväreitä, koska käyttävät aivojaan tyhmempien manipulointiin ja muuhun vilunkipeliin. Miten voisin tuntea vetoa ihmiseen joka toiminnallaan saa minut kirjaimellisesti oksentamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Persut. Heidän politiikan kulmakivi on se että ulkomaalaiset tuomitaan ulkonäön perusteella, heistä saa yleistää kaikkea negatiivista, yksilöitä ei muka ole."
Ei pidä paikkaansa. Selkeästi sinun kannattaisi perehtyä aiheeseen. Persuilla ei ole mitään ongelmaa ulkomaalaisten kanssa, jotka tuovat maahan hyvinvointia, rahaa ja elättävät itsensä, ilman että polkevat paikallisia palkkoja.
Onneksi sinun väärät oletukset nyt saatiin korjattua niin sinun ei tarvitse enää kauhistella persuja.
Kukaan ei usko tuota esitystä. Koko Persujen ura on ollut yhtä rasistiskandaalia. Kansa kyllä tietää mikä on Persuille se tärkein poliittinen juttu: tehdä politiikkaa joka satuttaa kansaa, kunhan se satuttaa väärän värisiä eniten.Luetteloitko kolme rasistisinta toimenpidettä, jotka on piste
Joka ikinen äänestys joka liittyy millään tavalla ulkomaalaisiin. Äänestystulokset löytyy julkisista pöytäkirjoista. (Ps. Persut itse eivät pääsisi kansalaisuustestistä läpi, saati täyttäisi vaatimuksia.)
Jatka toki maalitolppien siirtelyä.
"Olen sapioseksuaali eli tunnen vetoa vain älykkäisiin ihmisiin. Lisäksi minulle moraalinen selkäranka on tärkein elämän arvo, kaikenlainen viheliäisyys saa voimaan fyysisesti pahoin."
Minulla on korkea moraali ja korkea älykkyys. Ymmärrän täten myös realiteetit. Ei voi luvata enempää kuin on, eikä ole reilua elää esim. lasten rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätodennäköistä, mutta mahdollista. Minä en pystyisi elämään elämääni vakiintuneen ps-kannattajan kanssa ja olen kuitenkin oikeistolainen.
Eli olet oikeasti vassari oikeistolaisen vaatteissa? Näitähän on Kokoomus täynnä ja nimittävät itseääm sinivihreiksi liberaaleiksi.
Kaikki muut on kommunisteja kun äärioikealta katsoo. Kertoo enemmän katsojasta.
Vierailija kirjoitti:
"Olen sapioseksuaali eli tunnen vetoa vain älykkäisiin ihmisiin. Lisäksi minulle moraalinen selkäranka on tärkein elämän arvo, kaikenlainen viheliäisyys saa voimaan fyysisesti pahoin."
Minulla on korkea moraali ja korkea älykkyys. Ymmärrän täten myös realiteetit. Ei voi luvata enempää kuin on, eikä ole reilua elää esim. lasten rahoilla.
Ok mutta miten tämä liittyy siihen mitä sanoin? Ei mitenkään.
"Ok mutta miten tämä liittyy siihen mitä sanoin? Ei mitenkään."
Et vaikuta kauhean älykkäälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos arvot ovat kovin erilaisia, niin vaikea elää yhdessä. Vasemmistolaisten liberaalisuus ei kohtaa persujen konservatiivisuuden kanssa. Liian iso ristiriita arjessa. "
Miten tuo käytännössä näkyy arjessa?
Persumies hakkaa ja potkii naista, joka ei ole tehnyt ruokaa ja kattanut pöytää nätiksi tasan klo 17.00, koska on pitänyt hakea lapset tarhasta ja käydä kaupassakin töitten jälkeen?
Miksi väkivaltafantasiat ovat niin tyypillisiä vassareilla?
Miksi tuollaiset luulot vasemmistolaisista on olemassa? Persuista?
Edellisessä kommentissa on kysymysmerkki perässä, eli hän olettaa ja kysyy. Ja se alkuperäinen oli minun, en todellakaan oleta että joka persu hakkaa vaimojaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajaa wokea, verotuksen kiristämistä ilmastoon vedoten ja miesvihafeminismiä niin nämä ovat vasemmiston ajamia asioita.
Ap:lla ihan uskottava ja hyvä asenne. Asiat riitelevät, ei ihmiset. Ennen politiikka oli sellaista. Ennen populistien öyhöttämistä.
Itse olen vasemmalle kannallaan oleva mies ja naiseni on oikealle kallellaan. Hyvin tullaan toimeen vaikka poliittiset näkemykset eivät kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajaa wokea, verotuksen kiristämistä ilmastoon vedoten ja miesvihafeminismiä niin nämä ovat vasemmiston ajamia asioita.
höpsö. Kukaan ei aja miesvihafeminismiä muualla kun sun päässä.
Itse en kestä, koska koen että persut keksii toisista kummallisia olettamuksia. Ja esiintyy toisena kuin on.
Vierailija kirjoitti:
"Ok mutta miten tämä liittyy siihen mitä sanoin? Ei mitenkään."
Et vaikuta kauhean älykkäälle.
Kuin myös. Sinun yrityksesi roastata ei vaan osunut maaliin, koska käytit siinä persu logiikkaa jota vain toinen todellisuudesta irtaantunut persu voi ymmärtää.
Ps. En missään vaiheessa edes ottanut kantaa siihen olenko itse älykäs, vain että olen suoraselkäinen ihminen ja arvostan sitä muissakin. Sapioseksuaali tarkoittaa että tuntee vetoa älykkäisiin ihmisiin, ei ota kantaa henkilön omaan älykkyyteen. Mutta nyt kun kysyit niin olen ihan psykologin tutkimusten perusteella keskivertoa himpun älykkäämpi, tietyillä osa-alueilla lahjakas. 😄
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla ihan uskottava ja hyvä asenne. Asiat riitelevät, ei ihmiset. Ennen politiikka oli sellaista. Ennen populistien öyhöttämistä.
Itse olen vasemmalle kannallaan oleva mies ja naiseni on oikealle kallellaan. Hyvin tullaan toimeen vaikka poliittiset näkemykset eivät kohtaa.
Kummasti se Ap:n hyvä asenne suli pois mitä enemmän tänne kirjoitteli.
"Ja koska vassarinaiset täällä ilmoittaneet haluttomuutensa Persuja kohtaan, tuon voi tulkita raiskausuhkaukseksi."
Tällaiset näkemyset saa av-palstalla merkittävästi peukutuksia. Millaista porukkaa täällä pyörii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti se Ap:n hyvä asenne suli pois mitä enemmän tänne kirjoitteli.
Tähän ketjuun kirjoittaa aika moni muukin kuin minä
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta miksi et? Itse esimerkiksi äänestän persuja koska he ovat mielestäni ainoa puolue joka on kiinnostunut siitä että myös keski- ja sitä pienempipalkkaiset ihmiset pystyvät elämään omalla palkallaan, ilman sosiaalitukia.
Se epäsivistynyt käytös jota puoluejohto harrastaa ja populismi. Populismiin syyllistyy muutkin puolueet mutta tuota ala-arvoista käytöstä en hyväksy. Tökkii myös asioiden rankka yksinkertaistaminen ja tapa puhua mutu-tuntumilla tutkimustiedon sijasta.
Kaiketi ymmärrät että politiikka on täynnä populismia. Vielä pahempaa populismia löytyy muis
No eiköhän ne ole persut jotka viljelee vanhaa kunnon "kansa tahtoo" hokemaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
höpsö. Kukaan ei aja miesvihafeminismiä muualla kun sun päässä.
Mitäs sitten reservi-iän nosto ja empaatiataulu oli?
Luetteloitko kolme rasistisinta toimenpidettä, jotka on pistetty virallisesti liikkeelle persujen myötävaikutuksella, nyt kun heillä on valta hallituksessa. Jos ei tule kolmea mieleen niin kerro edes yksi.
En siis tarkoita kohuja joita on kehitetty asiasta kuin asiasta, vaan asioita joista käy esiin rasistinen politiikka.