Miksi kukaan nainen ei ilmoita haluavansa rekkakuskin tai hitsarin vaimoksi?
Luotettavia perusduunariäijiä ovat ja huumoriakin löytyy kuuluisaa pilkettä silmäkulmasta unohtamatta. Ihan vaan frendin (äijä) puolesta kyselen.
Kommentit (94)
Tinderissä mätsi katoaa kun kertoo ammatiksi hitsaaja.
M39
Vierailija kirjoitti:
DI olis kova juttu.
Asentaja on henkilö joka korjaa insinöörien virheet.
Sisko on hitsarin vaimo, mutta ei se kyllä miestään pelkän ammatin perusteella valinnut. Ja ne alkoi seurustelemaan nuorina, ei se mies silloin vielä ollut hitsari vaan vielä koulussa.
Olen naimisissa (entisen) rekkakuskin kanssa. Nykyisin tekee muita töitä koska ei enää pysty traumojen takia rekkaa ajamaan, pari vuotta sitten joku ajoi tahallaan hänen rekkaansa päin ja mies näkee siitä yhä painajaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä näitä ilmoituksia vahtaat?
Voin tässä ja nyt paljastaa etten halua yhtään kenenkään vaimoksi, koska se on naiselle paska diili.
Avioliitto on frendin mielestä hyvä diili molemminpuolin, kuhan vaan on toisilleen sopiva pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitäisi ilmoittaa? Ei kai monikaan nainen nai työtä, vaan sen henkilön?
nainen nai sen miehen palkan, joten on se tärkeää, että miehen työstä maksetaan riittävästi
Jännä, minä nain miehen joka oli työtön ja jolla ei ole muuta koulutusta kuin peruskoulu ja kesken jäänyt amis.
Mun faija oli hitsaaja, tienaa hyvin
Olen saanut pakit sekä rekkakuskilta että hitsaajalta. Mikähän siinä on että ne ei halua kahvilassa töissä olevaa naista vaimoksi?? Häh ap????
jAA TAidat olla tyhmä .annatko billua satasella, saatv kympin varvista tuletkö öihin ,``
Vierailija kirjoitti:
Missä se pitäisi ilmoittaa?
Perustaisivat nämä tunnolliset puurtajat oman treffisaittinsa. Kokeilkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frendiltä kyselin, niin ei sitä tartte huudella missään, mutta kenties olisi hyvä ilmaista asia jos olet deittiapeissa tai viimeistään kasvokkain treffeillä kertoa. Ap
Olisi hyvä kertoa haluavansa rekkakuskin vaimoksi kun on treffeillä hitsarin kanssa?
Huutonaurua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin tässä ja nyt paljastaa etten halua yhtään kenenkään vaimoksi, koska se on naiselle paska diili.
Avioliitto on frendin mielestä hyvä diili molemminpuolin, kuhan vaan on toisilleen sopiva pari.
Järkyttävää, miten moni ei kykene näkemään tuota enää kuin toisen hyväksikäyttönä.
Tätä on pahansuopa ihmissuhteiden tuhoaminen erinäisten ovelien mekanismien kautta kuten vainoharhainen epäluulo toista sukupuolta kohtaan. Tällä jo yksinään saadaan maa tuhottua.
Syökääääääääääääääääääääääääääääääääää paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Koska rekkakuskit on naisia ja lespoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frendiltä kyselin, niin ei sitä tartte huudella missään, mutta kenties olisi hyvä ilmaista asia jos olet deittiapeissa tai viimeistään kasvokkain treffeillä kertoa. Ap
Olisi hyvä kertoa haluavansa rekkakuskin vaimoksi kun on treffeillä hitsarin kanssa?
Tämä kieltämättä olisi outoa. En kyllä yleensäkään puhunut avioliitosta ekatreffeillä, olisi meinaan hitusen omituista. Nyttemmin olen jo vakiintunut.
Tietysti kos mies on ihan saakeli hot ja cool niin ehkä se voi olla pönttö. Jos pitää suunsa kiinni ja kiehtoo. Mut siinä tapauksessa pitää osata kokata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähesty vaan reippaasti frendiäsi, olipa hän sitten rekkakuski tai hitsaaja, äläkä enää odota.
Henkkoht mulle ei ole mitään väliä mitä työtä tekee, kunhan olis kunnollinen, rehellinen ja uskollinen mies. Ei työ miestä pahenna. Eipä ole koskaan yksikään duunarimies mua treffeille pyydellyt, kai se on mennyt sitten niin että ne akateemiset tykkää musta enemmän.