Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suuri ikäero on kumppaneilla vielä siedettävä

Vierailija
23.01.2026 |

Tuli vain näin 24-vuotiaana mieleen kun tutkimusmielessä Janni Hussi tuli tinderissä vastaan, eli hänen alhaisin ikä on vähintään kyseisessä iässä vaikka itse syntynyt -91. Kertokaa myös sukupuolenne M/N tyylillä, kiinnostaa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on mua 9v vanhempi ja kyllä se on mulle maksimi. Mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä enemmän se korostuu.

Ai sinä vaan nuorennut ja mies vanhenee? 😂

Vierailija
22/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on mua 9v vanhempi ja kyllä se on mulle maksimi. Mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä enemmän se korostuu.

Itse asiassa se tasottuu. Mun tyttöystävä on nyt 19 ja minä olen 38.

Mä olen 43 ja mun mies impotentti 52v. 

Tasottuu joo. Eli seksiä on tasan 0% :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v

Vierailija
24/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh???

Siis käytännössä toinen on rampa, lääkelistan kanssa kulkeva vanhus ja toinen vielä työelämässä.

Tietenkään ei näin realisoidu joka suhteessa. Kannattaa miettiä vaikka eroa 20/30 ja 40/50 tai 60/70

Saatta näkyä ihan eri tavoin

Vierailija
25/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kumppanit itse päätä täysikäisinä, mikä heidän mielestään on siedettävää? Olisi suotavaa, että jokainen mielensä pahoittaja keskittyisi siihen omaan mielenpahoitukseen ja antaisi muiden ihmisten olla.

Vierailija
26/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites kelaat, että naisesi ajattelee, kun sä olet 58 ja tyty 39?

Sä olet lähes eläkkeellä sillon : D

Vierailija
27/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh???

Siis käytännössä toinen on rampa, lääkelistan kanssa kulkeva vanhus ja toinen vielä työelämässä.

Tietenkään ei näin realisoidu joka suhteessa. Kannattaa miettiä vaikka eroa 20/30 ja 40/50 tai 60/70

Saatta näkyä ihan eri tavoin

Kyllä se miehesi sinut silti saattaa jättää nuoremman takia, maalailet täällä uhkakuvia tai et.

Vierailija
28/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta voisin mennä suuntaan tai toiseen. Sen enemmän tuntuisi oudolta mutta ei se ehdoton raja ole.

Vierailija
29/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites kelaat, että naisesi ajattelee, kun sä olet 58 ja tyty 39?

Sä olet lähes eläkkeellä sillon : D

Lähes? Kuule tulevaisuuden eläkkeet tulevat olemaan lähempänä seitsemääkymmentä.

Vierailija
30/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se riippuu paljon kumppanusten iästä. Teini-iässä max 2 vuotta ikäeroa, jotta kehitystasot ovat suurinpiirtein samat. Näin keski-ikäisenä voisin ajatella hyväksytyksi ikäeroksi max 10v. Kysymys ei tosin kosketa itseni, saman kumppanin kanssa olen ollut jo teininä, ikäeroa 1v ja olen itse nuorempi.

-M43

Vierailija
31/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vähän niin taitaa nykyisin mennä, että naiset ovat siirtyneet katselemaan niitä vähän vanhempia miehiä. Esimerkiksi 59+.

Vierailija
32/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tuntuu ällöttävältä jos ikäero olisi kaksinumeroinen, 10 vuodessa tapahtuu niin paljon kasvamista ihmisenä, että se tasoero vaan ahdistaisi

Riippuu iästä, henkisestä kypsyydestä ja sen sellaisista. Jos ukko 90 ja akka 70 niin ei se nyt mikään paha ikäero ole.

Vierailija
33/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin näin naisena, että 10 vuoden ikäero maksimissaan.

Vierailija
34/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini kuoli 49v, syöpää 20v. sitten. Isäni 20v. myöhemmin yksineläjä severinä. No, olihan heidän ikäeronsa kuitenkin 2v.

Vierailija
35/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 83 vuotta ja nainen 24 vuotta sopii aivan hyvin. Kyllä, kysymys on Dannysta ja Helmistä.

Vierailija
36/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on selväst miestä nuorempi, tulee hänestä aikanaan miehen omaishoitaja.

Vierailija
37/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on selväst miestä nuorempi, tulee hänestä aikanaan miehen omaishoitaja.

Kaikista naisista tulee miehensä omaishoitaja vaikka olisi samanikäinen koska miehet yleisesti ottaen kuolevat paljon aikaisemmin kuin naiset.

Vierailija
38/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla selvää ikäeroa. Miehet keskimäärin kuolee nuorempana ja jos on tehnyt raskasta fyysistä työtä ja/tai ollut heikot elintavat niin saa olla avustettavana jo reilusti ennen eläkeikää.

Vierailija
39/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten ei enempää kuin max 6 vuoden ikäero.  Mahdollisimman samanikäinen paras. Nainen olen.

Vierailija
40/44 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista naisista tulee miehensä omaishoitaja vaikka olisi samanikäinen koska miehet yleisesti ottaen kuolevat paljon aikaisemmin kuin naiset.

Läski sokeritautinen akka kuolee hyvinkin 10 vuotta aikaisemmin kuin terve mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi