Kuinka suuri ikäero on kumppaneilla vielä siedettävä
Tuli vain näin 24-vuotiaana mieleen kun tutkimusmielessä Janni Hussi tuli tinderissä vastaan, eli hänen alhaisin ikä on vähintään kyseisessä iässä vaikka itse syntynyt -91. Kertokaa myös sukupuolenne M/N tyylillä, kiinnostaa.
Kommentit (44)
Nuorin on oma ikä jaettuna kahdella + 7v kun puhutaan täysi-ikäisistä, siitä tulee suhteellisen järkevän kuuloisia lukuja. Ylöspäin samalla logiikalla.
M
Pitää selvittää asiaa tarkemmin kun olen eläkkeellä, Pattayalla.
Periaatteessa ei ole merkitystä miehen iällä jos nainen on alle 25 ja mies vanhempi.
Vähän tuntuu ällöttävältä jos ikäero olisi kaksinumeroinen, 10 vuodessa tapahtuu niin paljon kasvamista ihmisenä, että se tasoero vaan ahdistaisi
Mistä näitä ääliöitä sikiää? Joko se perseseksi oli yleistä 24v sitten ja sen seurauksena AP:kin syntynyt.
Jokaisen oma asia minkä ikäisiä ovat
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuntuu ällöttävältä jos ikäero olisi kaksinumeroinen, 10 vuodessa tapahtuu niin paljon kasvamista ihmisenä, että se tasoero vaan ahdistaisi
Joo noi 90 vuotiaat on tosi isoja.
Naiselle Max 5 vuotta nuorempi mies, Max 10 vuotta vanhempi mies. 1-2 vuotta vanhempi mies olisi optimi.
Kasvaako ne jotkut pituutta. Js toinen on lyhyt tumppi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä ääliöitä sikiää? Joko se perseseksi oli yleistä 24v sitten ja sen seurauksena AP:kin syntynyt.
Jokaisen oma asia minkä ikäisiä ovat
Hyvin ei-ääliömäisesti vastattu ja liitytty keskusteluun, hyvä sinä. En tiedä missä opit sosialisoimaan mutta voit tuoda mielipiteesi esille haukkumatta asianosaisia, ihmettelen jos tällainen elämänasenne ei ole vaikuttanut elämääsi.
Ap
42-vuotiaania oli nainen 21 vuotias. 55:na naiseni oli 26-vuotias. Nyt kun on 65 ikää mittarissa, niin 30 on maksimi...
Tietenkin Aasiassa - ja viikon päästä tarkistan uudelleen. Tämähän ei tapahdu ahdasmielisessä Sohjolassa.
20-30-vuotiailla max 5 v ikäero, jos oot yli 30 niin siitä 10 v ylöspäin ok.
Rakkaus voi yllättää, mutta keski-ikäisilläkin yli 15 v ikäero harvinaista että toimii.
Kuinka suuri pituusero? Painoero? Lihaksikkuusero? Koulutusero? Varallisuusero? Eiköhän nämä kaikki ole pariskuntien ihan itsensä päätettävissä.
Mites se Saulin ja Pikku- Myyn ikäero onkaan, en tahdo muistaa nimeä. Joo, Jenni Haukio. Sitä luokkaa voi varmaan ikäero hyvin olla kun linnaankin kutsutaan.
Jos seksin kautta asiaa lähestytään, niin parikymppisenä naisen halut ovat korkeimmillaan ja silloin ne ovat lähes samalla tasolla kuin kuusikymppisellä miehellä.
Mun mies on mua 9v vanhempi ja kyllä se on mulle maksimi. Mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä enemmän se korostuu.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on mua 9v vanhempi ja kyllä se on mulle maksimi. Mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä enemmän se korostuu.
Itse asiassa se tasottuu. Mun tyttöystävä on nyt 19 ja minä olen 38.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole selvästikään tapahtunut.
Siis keillä kumppaneilla? Kenen mielestä? Heidän itsensäkö vai randomin av-mamman? Vähän outo aloitus.
No esim 45v+ mies ja 19-26v nainen on ihan toimiva yhdistelmä.