Onko lapsesi aistiyliherkkä ja tarvitsee turvaruokaa eskarissa tai koulussa?
Siis sellainen uniikki lumihiutale-tapaus joka pystyy syömään vain kalapuikkoja ja kalapuikon muotoon leikattua tuorekurkkua.
Kommentit (128)
Minä vaadin yhteiskunnan piikkiin suklaata ,ja joku alkkis voisi vaatia viinaa, ja kolmas tupakkaa, jne. Jos meille ei kelpaa mikään muu, niin kai meille verorahoilla pitäisi kustantaa nämä asiat, eikö vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aistiyliherkkä lapsi, ADHD, autisti., ikää 8v.
Henk.koht olen sitä mieltä että ihan paskaa nämä turvaruuat ym paapomiset. Kyllä lapsi syö kun tulee nälkä. Ihan turha opettaa elämään maailmassa, jossa kaikki pehmustetaan ja muotoillaan juuri minulle sopivaksi.
T. Isä 44
Paitsi sitten, kun ei syö vaan mieluummin kuolee. Tällaistakin lasta olen hoitanut. T. Lasten tehon hoitsu
Evoluutio karsii aina osan joukosta pois. Noin se on aina ollut ja tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aistiyliherkkä lapsi, ADHD, autisti., ikää 8v.
Henk.koht olen sitä mieltä että ihan paskaa nämä turvaruuat ym paapomiset. Kyllä lapsi syö kun tulee nälkä. Ihan turha opettaa elämään maailmassa, jossa kaikki pehmustetaan ja muotoillaan juuri minulle sopivaksi.
T. Isä 44
Paitsi sitten, kun ei syö vaan mieluummin kuolee. Tällaistakin lasta olen hoitanut. T. Lasten tehon hoitsu
Evoluutio karsii aina osan joukosta pois. Noin se on aina ollut ja tulee olemaan.
Etpä sinäkään omaa lastasi jättäisi kuolemaan syömättömyyden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on sekaisin. Ysärillä syötiin sitä mitä keittäjä oli tehnyt, ei kellekään tullut mieleenkään että mitään muuta saisi.
Kasarillakin joitakin ruokia en voinut syödä.
Silloin söin vain näkkileipää. En ollut ainoa. Ei suinkaan syöty aina sitä mitä oli valmistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on sekaisin. Ysärillä syötiin sitä mitä keittäjä oli tehnyt, ei kellekään tullut mieleenkään että mitään muuta saisi.
Silloin söin vain näkkileipää. En ollut ainoa. Ei suinkaan syöty aina sitä mitä oli valmistettu.
Näkkileipä on terveellistä ja täyttävää, ja kuului ( kuuluu) kouluaterian lisukkeeksi. On aivan eri asia kun että tarjotaan jotain "turvaruokaa", eli erittäin huono vertaus. Luulin tosiaan aloituksen vitsiksi, valitettavasti ei ole. Tähän ollaan tultu...
Nälkäinen lapsi syö kyllä, ja jos on niin sairas päästään ettei syö ,( pidemmän ajan) silloin kuuluu sairaalahoitoon, tiputukseen.
Maailmalla lapsia kuolee nälkään, ja täällä tarjotaan "turvaruokaa" Sini-Pettereille", oksettavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkkileipä on terveellistä ja täyttävää, ja kuului ( kuuluu) kouluaterian lisukkeeksi. On aivan eri asia kun että tarjotaan jotain "turvaruokaa", eli erittäin huono vertaus. Luulin tosiaan aloituksen vitsiksi, valitettavasti ei ole. Tähän ollaan tultu...
Kuvitteleppa miten kurja koulupäivä oli pelkän näkkärin voimin etenkin,kun tultiin huutamaan jos oli ottanut liian monta.