Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies läimäyttää käsiään kovaa yhteen lähellä kasvojani, jos en puhu riidassa hiljaa ja rauhallisesti

Vierailija
23.01.2026 |

Onko tämä ok? Tuli tunne että voisiko hän myös lyödä minua.

Hätäännyn ja ääni kohoaa hieman.

Kommentit (230)

Vierailija
181/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä raju käsien läpsäytys akan turvan edessä onkin muuten hyvä idea,  tämän minä otan meillä käyttöön tästä päivästä alkaen.

Vierailija
182/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ihmistä ei ilmeisesti sovi yhteen, joten eiköhän ole aika vain erota ja mies lähtee omille teilleen asumaan, jos asunto kerran on ap:n. Suotta tuota on enempää pohtia kuka on väkivaltainen fyysisesti tai psyykkisesti. Eiköhän ole aika selvää että yrititte kyllä mutta ei siitä tullut yhteistä juttua kuitenkaan, koska mikään ei tarinassa anna sellaista kuvaa että teillä olisi jotain syytä olla yhdessä.

Valitettavasti tuossa suhteessa ei taida olla kyse mistään näin viattomasta tai tervehenkisestä. Eli että ei vaan sovita yhteen ja todetaan, että parempi lakata yrittämästä.

Tuo vaikuttaa siltä, että ap on jo peloteltu siten, että hänen on vaikea ottaa itselleen tärkeitä asioita puheeksi ja kun hän hyvin varovaisesti siihen kuitenkin rohkaistuu häntä aletaan kontrolloimaan ja uhkailemaan hiljaiseksi.

Tuosta on hyvin lyhyt matka siihen, että ap tarkkailee itseään koko ajan ja pyrkii toimimaan siten, että miehelle ei tule tarvetta läpsiä käsiä, pamautella läppäriä kiinni, kiskoa tuolia alta. Tai jotain pahempaa.

Ja kyllä, luin koko ketjun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä raju käsien läpsäytys akan turvan edessä onkin muuten hyvä idea,  tämän minä otan meillä käyttöön tästä päivästä alkaen.

Yksinäsi peilin edessä läpsyttelet vai? 

Vierailija
184/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kiihtymistä ei tarvitse äänessä kuulua, jos osaa keskustella toista kuunnellen. Pitäis osata yrittää edes nähdä myös myös toisen kannalta asiat ennen kuin alkaa olettaa ja korottaa ääntään.

Jaaha.  Riita on siis riita. Ei keskustelu. Joskus semmoista sattuu ihmisten kesken, että tunteet ottavat valtaa, myös tällä tavalla. Mutta voidaanhan me saman tien sopia, ett seksissä ei saa sitten myöskään kuulua mitään ääniä eikä huokauksia, koska tunteiden näyttäminenhän on ihan turhaa. Ei saa nauraa ääneen, kuuluu vain hymähtää kuivasti, jos joku asia huvittaa. Pitäis osata hillitä itsensä joka tilanteessa tai ainakin valita, missä kohtaa ne omat tunteet saa mitenkään näkyä. 

Vierailija
185/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ok. 

Vierailija
186/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitään kiihtymistä ei tarvitse äänessä kuulua, jos osaa keskustella toista kuunnellen. Pitäis osata yrittää edes nähdä myös myös toisen kannalta asiat ennen kuin alkaa olettaa ja korottaa ääntään."

Ei tarvitse, mutta saa kuulua eikä se estä keskustelemasta toista kuunnellen tai tarkoita etteikö näe asoita toisen kannalta tahi että tekisi oletuksia.  Sinä olet tässä se joka eniten oletuksia tekee ja huonoiten asioita muoden kannalta näkee, tajuatkohan sitä itse?

Vierailija
187/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon löytyy puolustelijoita tuollaisellekin spedeilylle.

AP:lla yksinkertainen ohje: Ukko pihalle, tuo ei tuosta parane. Kohta olet lääkärissä selittelemässä ovenpieliin törmäilyäsi ja portaissa kaatumisiasi.  Mitä enemmän yrität muuttua. miellyttää ja selitellä niin sitä enemmän saat turpaasi. 

M44

Vierailija
188/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt mitään väsyneempää enää sitten keksinyt?

Vierailija
189/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lla yksinkertainen ohje: Ukko pihalle, tuo ei tuosta parane. Kohta olet lääkärissä selittelemässä ovenpieliin törmäilyäsi ja portaissa kaatumisiasi.  Mitä enemmän yrität muuttua. miellyttää ja selitellä niin sitä enemmän saat turpaasi. 

M44

Terv.  Neiti nimimerkillä  M44

Vierailija
190/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt mitään väsyneempää enää sitten keksinyt?

Tottahan se on että tuon aiemman viestin kirjottajan kämpässä ainut akka näkyy peilissä. Ehkä hänellä on sitten väsynyt elämä?

Vierailija
191/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Terv.  Neiti nimimerkillä  M44

Pikkupoika se jaksaa.

Vierailija
192/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan selvää että ap kimittää/huutaa/ulisee/tms.  Hyvin raskaan oloiselta ja epätasapainoiselta henkilöltä vaikuttaa. 

Toivon että mies ymmärtää lähteä kohti iloa ja valoa kun kevätkin pian on tuloillaan.   

Vierailija
193/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene

Vierailija
194/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aivan selvää että ap kimittää/huutaa/ulisee/tms.  Hyvin raskaan oloiselta ja epätasapainoiselta henkilöltä vaikuttaa. 

Toivon että mies ymmärtää lähteä kohti iloa ja valoa kun kevätkin pian on tuloillaan.   

Olen aivan samaa mieltä. Mitä nopeammin mies lähtee ap:n kämpästä on aina parempi, ihan sama, mitä kohti. 

Vierailija
195/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko alkaa huutamaan? Itsellänikin menee hermot, kun rouvan volyymitasot vaan nousee. Olisiko miehinen "Turpa kiinni!" -huuto sitten parempi?

Tämä!  Mies tekee väärin, mutta niin teet sinäkin kun alat kiekumaan. Ole rauhallinen ja asiallinen niin ongelmaa ei ole. 

Vierailija
196/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa elää tuollaisen uhkaavasti käyttäytyvän miehen kanssa, saakin olla sitten ikuisesti varuillaan, ettei tämä vaan suutu. Esim. yksi tapaus: mies vaaransi perheen yhteiset raha- ja pankkiasiat, vaimo siitä huomautti, ja mies tuli nyrkit pystyssä lyöden kuitenkin pöytään sillä kertaa. Siitä lähtien vaimo oppi olemaan aina varuillaan, ja luottamus toiseen meni.  Jotkut miehet eivät vaan osaa puhua tai ymmärrä, ja sitten käyttäytyvät väkivaltaisesti. 

Vierailija
197/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nyt on puheissasi ristiriitaa. Ensi sanot aloituksessasi nimenomaan liehesi tekevän näin, jos et riitelee hiljaa ja rauhallisesti. Eli annat ymmärtää ettet näin tee. Tämä oli aloitus ja myöhemmin tuot esiin tuolin vetämistä alta ja läppärin läimäyttämistä, vaikka nämä ovat nimenomaan sinun fyysiseen koskemattomuuteen liittyviä. Tuntuu, että keksit asioita aina vain lisää kritiikin ollessa sinua vastaan."

Missä on ristiriitaa?? Kyllä, mies sanoi ridassa ette halua olla yhdessä ja sitten hän haluaakin.

Tämä on kaikki tapahtunut, se miten hän on fyysisesti käyttäytynyt minua kohtaan. En keksi yhtään mitään.

ap

Mies ei halunnut sillä riidan hetkellä olla kanssasi ja sanoitti tunnettaan ja se on ihan normaali tunne sillä riidan hetkellä eikä sitä elettyä tunnetta kannata jälkikäteen alkaa kieltämään. Se e

Ei tuo kyllä ole mitään normaalia käytöstä sanoa riidan keskellä. Apn miehen standardien mukaan riita pitäisi käydä rauhallisen hallitun keskustelun kautta, ei siinä hetken mielijohteesta tokaista ettei halua olla toisen kanssa. 

Se on joko lapsellista tai manipulointia tai sitten mies ei oikeasti halua olla an kanssa. Tod.näk. kaikkia kolmea. 

Vierailija
198/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko alkaa huutamaan? Itsellänikin menee hermot, kun rouvan volyymitasot vaan nousee. Olisiko miehinen "Turpa kiinni!" -huuto sitten parempi?

Tämä!  Mies tekee väärin, mutta niin teet sinäkin kun alat kiekumaan. Ole rauhallinen ja asiallinen niin ongelmaa ei ole. 

Muttakun naisilla ei ole mitään rajoja, he ovat voimaantuneita.  Vain miesten kuuluu olla vastuussa käytöksestään ja tunteistaan.

Vierailija
199/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei tekisi noin toista tai ei ainakaan kolmatta kertaa, vaan jo toisen kerran jälkeen tulisi entinen.

Kannattaako elää sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa joudut riitelemään?

Viimeksi hän tuli painamaan työläppärini kiinni ja sitä enne otti tuolin altani, siten että se meni rikki.

ap

Ei tuollainen käytös ole hyväksyttävää. Miksi olet tuollaisen miehen kanssa? 

Minä en halua että minua kohdellaan huonosti edes riidellessä. Ei huudeta, ei sanota ilkeyksiä muttei myöskään kohdella noin kuten kerrot. en tee mitään edellämainittuja itsekään. 

Minulle tuollainen käytös on syy erota. En halua pelätä omassa kodissani  

Vierailija
200/230 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaalissa riidassa saattaa äänensävyt kiihtyä ja volyymikin nousta. Hyvä vertaus tuolla: jos vaadit, että minun pitää olla asiallinen ja rauhallinen joka tilanteessa, vaikka tekisit mitä, ja vaikka olisin miten vihainen niin ollaan sitten. Kun ojennat lahjan, sanon niukasti kiitos. Kun ollaan sängyssä, ynähdän ja liikahdan kerran. Kun äitisi kuolee, totean tyynesti ilman mitään tunnetta olen pahoillani. Kun sinulla on töissä vaikeaa, sanon viileällä äänellä, että voi että, semmoista se on.

Missään tilanteessa ei sitten osoiteta tunteita, jos ei saa koskaan missään itseä harmittavassa tilanteessakaan sitä tehdä.

Jotkut ovat tuollaisia, eivät kykene ottamaan mitään negatiivista vastaan, vaan haluavat, että heidän tunteitaan paapotaan rauhallisesti ja asiallisesti, vaikka itse tekevät mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi