Mies läimäyttää käsiään kovaa yhteen lähellä kasvojani, jos en puhu riidassa hiljaa ja rauhallisesti
Onko tämä ok? Tuli tunne että voisiko hän myös lyödä minua.
Hätäännyn ja ääni kohoaa hieman.
Kommentit (245)
Joo jotkut tulkitsee painavan sanomisen huutamiseksi, ehkä tahalteen. Tai sitten äänen voimakkuus ei saisi yhtään nousta. Jotain kontrollointia tämäkin voi olla. Ehkä eivät halua nuhteita osakseen tai yrittävät väistää ikävät tunteet.
Oikeastaan ihan sama, kumpi tässä käyttäytyy huonommin. Normaaliin parisuhteeseen ei kuulu huuto tai aggressiiviset eleet, joten tuo suhde kannattaa lopettaa mahdollisimman pian. Ei kuulosta siltä, että voisit suhteessasi hyvin, jos et tule kuulluksi ja pelkäät ottaa asioita puheeksi.
Lähde siis suhteesta, mutta varaudu siihen, että mies ei päästä sinua helpolla, sen verran paljon viitteitä väkivaltaisuudesta hänen käytöksessään.
Vierailija kirjoitti:
Voi, agressiivinen ja hyökkäävä ele, joka loukkaisi omia rajojani. Lähtisin, jos vielä kerran tekisi kiellon jälkeen eleen.
Ja vastaisin muuten samalla mitalla miehelle heti.
Ai rupeaisit tappelemaan fyysisesti, taidat olla sata kiloa painavampi amatsooni.
Et jäisi alakynteen.
AP tee selväksi ettet hyväksy ja lähdet ellei lopu.
Haha, mistä maasta tuollainen tapa on kotoisin? Mistä mies on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, agressiivinen ja hyökkäävä ele, joka loukkaisi omia rajojani. Lähtisin, jos vielä kerran tekisi kiellon jälkeen eleen.
Akan kiljuminen olisi sellainen aggrassiivinen ja hyökkäävä ele, että läpsäyttäisin käteni yhteen ja heittäisin pihalle.
Etkö osaa lukea. Sanon että En huuda.
Asunto on minun omistuksessani, minä voisin heittää miehen ulos.
ps. Olet sairas.
ap
*läiskis* Lopeta huutaminen.
PS. Lähtisit ulos ikkunan kautta jos minulle huutaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tästä tulee mieleen väkivallalla uhkailu.
Niin siitä AP:n huutamisesta? Niin tulee.
Miksi intät vaan että huudan, vaikka en huuda tai ole sanonut huutaneeni??
Eikö sinulla muuta ole.
ap
Mä en ymmärrä miten se äänen korottaminen ja toisen päälle huutaminen johtaa mihinkään. Yritän itse aina keskustella järkevästi, niin toinen alkaa huutaa kesken lauseen jotain älytöntä. Tuntuu et pää räjähtää tuollaisesta käytöksestä. Sama kuin yrittäisi seinälle saada omaa asiaa kerrottua.
Vierailija kirjoitti:
Haha, mistä maasta tuollainen tapa on kotoisin? Mistä mies on?
SUOMESTA
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huuda ja opettele käyttäytymään. Miehesi toimii oikein ojentaessaan sinua.
Aloitin keskustelun siitä miten hän oli edellisessä riidassa sanonut ettei halua olla kanssani, tätä ei käsitelty ja se vaivasi minua. Itkin.
Ja mies huomauttaa äänestäni, se on ensimmäinen asia jonka hän sanoo.
Puhuin rauhallisesti.
ap
Mitä ihmettä sä siinä suhteessa vielä roikut?
"Se että mies riidan jälkeen haluaa sopia ja olla kanssasi sittenkin on ihan yhtä validi ja oikea tunne eikä nämä kaksi päinvastaista tunnetta vastakkaisissa tilanteissa kumoa toisiaan. "
Tarkoitatko siis tosissasi, että pitäisi jatkaa yhdessä oloa ihmisen kanssa, joka säännöllisesti arpoo, haluaako olla kanssani vai ei? Joka omien fiiliksiensä perusteella toitottaa minulle, että nyt suhde loppuu, eikun se jatkuu?
Ja eihän tässä mies mitään halunnut sopia, nimenomaan. Hän halusi olla keskustelematta ja sopimatta.
Tuollainen ihminen saisi mennä valideine tunteineen tunteilemaan huis helvattiin minun elämästäni. Läpsyttäköön käsiään jossain muualla, mun naaman edessä ei todellakaan toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo jotkut tulkitsee painavan sanomisen huutamiseksi, ehkä tahalteen. Tai sitten äänen voimakkuus ei saisi yhtään nousta. Jotain kontrollointia tämäkin voi olla. Ehkä eivät halua nuhteita osakseen tai yrittävät väistää ikävät tunteet.
Niin minustakin, kontrollointia ihan siitäkin että aloitin puhumaan todella rauhallisesti ja varovasti, koska miehen reaktiot pelottaa minua jo valmiiksi. Ja sitten nostin äänen normaalin puheen tasolle.
Tästä mies sai sitten kiinni ja suunnattua huomion minuun, eikä siihen mitä sanoin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akan kiljuminen olisi sellainen aggrassiivinen ja hyökkäävä ele, että läpsäyttäisin käteni yhteen ja heittäisin pihalle.
Etkö osaa lukea. Sanon että En huuda.
Asunto on minun omistuksessani, minä voisin heittää miehen ulos.
ps. Olet sairas.
ap
*läiskis* Lopeta huutaminen.
PS. Lähtisit ulos ikkunan kautta jos minulle huutaisit.
Lähtisit poliisasemalle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla muuta ole.
ap
Montako riitaa olet jo lietsonut siitä samasta asiasta josta haluat aina "keskustella" ennekuin miehesi hermostuu?
Taasko? Tämä juttu on ollut täällä aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla muuta ole.
apMontako riitaa olet jo lietsonut siitä samasta asiasta josta haluat aina "keskustella" ennekuin miehesi hermostuu?
Keksit vaan lisää satuja.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö? :D...
Jos ei ole provo, niin istukaapas rauhallisesti paikalleen, ja jutelkaa mitä hän tuolla eleellä hakee? Ja miltä se sinusta tuntuu?
Pelottelua / toisen hiljentämistä painostavassa tilanteessahan tolla voisi kuvitella haettavan. Ja varmaan huono tapa toimia. Mutta ei voi tietää onko tää AP:n riitely tyyliin jäkäjäkä yms. Vai leipäveitsi tanassa "ukko perkele, nyt tulee tupenrapinat!..." tasolla. Jolloin toki eletään vaaran vyöhykkeellä ihan kokonaisuudessaan. Sellaisiakin parisuhteita on olemassa. :D
Kerroin rauhallisesti miltä minusta jäi tuntumaan. En olisi halunnut riidellä, minusta asia pitäisi silti selvittää, jotta riitojen kierre katkeaa.
ap
No auttoko? Ja miten hän asiaan suhtautui? Syyttikö sinua vai ymmärsikö sun näkökulman? Ja lupasiko jopa kehittää toimintaansa.
Ja ei. En lue koko ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Taasko? Tämä juttu on ollut täällä aiemminkin.
Kiinnostavaa että jollain muula on ollut sama juttu, koska minä se en ole ollut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla muuta ole.
apMontako riitaa olet jo lietsonut siitä samasta asiasta josta haluat aina "keskustella" ennekuin miehesi hermostuu?
Keksit vaan lisää satuja.
ap
Tämä on jo trollausta.