Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-vaimo syyllistää kun en ole isä hänen syrjähyppynsä tulokselle

Vierailija
21.01.2026 |

Olimme yhdessän 8 vuotta, ja liiton aikana syntyi tytär joka on nyt 5-vuotias. Syksyllä minulle selvisi että en olekaan lapsen biologinen isä, ja koko maailmani romahti...Erosimme ja minä muutin pois.

Nyt ex-vaimo syyllistää minua siitä kun en pidä yhteyttä lapseen. Hän sanoo etten saa tehdä näin lasta kohtaan, ja ettei lapsi ymmärrä muuta kuin että minä olen isänä ollut syntymästä asti.

En vain kykenen tämän petoksen jälkeen tapaamaan tuot lasta...Kumpi tässä on kohtuuton, ex-vaimo vai minä?

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämå on miehille tyypillistä. Esimetkiksi kun puoliso sairastuu,jätetään. Tämå lapselle kostaminrn on myös tavallista. Mulla on naistuttu jolla adhd ja muuta  ongelmaa a hänellänon useita lapsia ja ukot ovat halunneet ne vapaaehtoisesti ja pyörivät kuvioissa.minulla on myös tuttuina tavallisia ei-adhd naisia joilla yksi lapsi yksikin kaveri koko elämän toivoi toisenkin muttei saamut. Erona tuohon alkuperäiseen että hoikka eikä mitään adhd:ta ja aina harrastunutbliikuntaa,olemus rauhallinen.  Miehet jotenkin sairaasti nauttii kun saavat ikäänkuin tehdä lisää ongelmia kaikkia ongelmalapsia.

Se hyväksikäytetty ja petetty aikuinen ei ole mitään velkaa random muksulle. Omien oikeuksiensa, tunteidensa ja esim. Perintönsä suojeleminen ei ole kosto. Jos haluaa etsiä syyllistä lapsen kärsimykseen niin voi katsoa sitä petollista vanhempaa.

Erikoisen vihaisia ja vihamielisiä reaktioita ketjussa syytöntä aikuista kohtaan. Melkeinpä nuppivikaisten puheita. 

Tämä palsta on täynnä nuppivikaisia siilitukkaämmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan