Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-vaimo syyllistää kun en ole isä hänen syrjähyppynsä tulokselle

Vierailija
21.01.2026 |

Olimme yhdessän 8 vuotta, ja liiton aikana syntyi tytär joka on nyt 5-vuotias. Syksyllä minulle selvisi että en olekaan lapsen biologinen isä, ja koko maailmani romahti...Erosimme ja minä muutin pois.

Nyt ex-vaimo syyllistää minua siitä kun en pidä yhteyttä lapseen. Hän sanoo etten saa tehdä näin lasta kohtaan, ja ettei lapsi ymmärrä muuta kuin että minä olen isänä ollut syntymästä asti.

En vain kykenen tämän petoksen jälkeen tapaamaan tuot lasta...Kumpi tässä on kohtuuton, ex-vaimo vai minä?

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kohtuuton. Lapsi tarvitsee jonkun isän. Ajattele lapsen parasta. Hän on syytön tilanteeseen. 

Vierailija
42/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaa, itsellä on myös juurikin 5 vuotias tytär, jos nyt selviäisi että ei ole minun niin vaimo lentäis vttuun mutta en minä tuota likkaa silti hylkäis, minä sen oon tähänkin asti kasvattanu eikä se hänen vikaa ole.

Monella miehellä ottaa liian koville se että "mitä kaveritkin ajattelis" että pystyisivät olemaan noin suoraselkäisiä.

Paskat kaverit, en minä välitä mitä muut on mieltä, minä teen mitä haluan tavalla jolla pystyn sietään itseäni peilistä.

En silti lähtis ihan heppoisesti tuomitsemaan ap:ta, onhan tuo vakava paikka jossa on monta muuttujaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, haluatko pitää tytön elämässäsi vai et? Jos et, häivy niin pian kuin voit ja lakkaa hakemasta jotain ihme uhrisympatioita tällä palstalla. Jos taas haluat, niin kohtele lasta kuin omaasi. 

Jos selviäisi nyt, että se mies, jota olet koko ikäsi pitänyt isänäsi, ei olekaan isäsi, niin katkaisisitko välit häneen vain siksi, että biologista sidettä ei ole? Tai ymmärtäisitkö sosiaalista isääsi, joka ei halua olla kanssasi tekemisissä sinun kanssasi vain ja ainoastaan sen takia, että äitisi ho roili?? Ts. osaatko asettua pienen lapsen asemaan? 

Kyllä nykyään on surkeaa luetun ymmärtäminen. Ap.llä on naisen kanssa yhdessä tehty 5v tytär ja sitten on poika, nuorempi, joka on syrjähypyn tulos. Tottakai ap tytärtään tapaa. Mutta ei hänen tuota poikaa tarvitse tavata.

Sulla on kyllä pahat harhat, kun tuollaista jostakin luit.

Vierailija
44/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöstä tapaukset on yllättävän yleisiä ja nämäkin ongelmat saisi estettyä pakollisella isyystestillä mutta naisethan sitä vastustaa mahdollisimman paljon juuri sen takia että pääsisi tekemään tämmöisiä miehille. Eihän siinä mitään muuta syytä ole miksi naiset vastustaa pakollista isyystestiä

Vierailija
45/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, haluatko pitää tytön elämässäsi vai et? Jos et, häivy niin pian kuin voit ja lakkaa hakemasta jotain ihme uhrisympatioita tällä palstalla. Jos taas haluat, niin kohtele lasta kuin omaasi. 

Jos selviäisi nyt, että se mies, jota olet koko ikäsi pitänyt isänäsi, ei olekaan isäsi, niin katkaisisitko välit häneen vain siksi, että biologista sidettä ei ole? Tai ymmärtäisitkö sosiaalista isääsi, joka ei halua olla kanssasi tekemisissä sinun kanssasi vain ja ainoastaan sen takia, että äitisi ho roili?? Ts. osaatko asettua pienen lapsen asemaan? 

Kyllä nykyään on surkeaa luetun ymmärtäminen. Ap.llä on naisen kanssa yhdessä tehty 5v tytär ja sitten on poika, nuorempi, joka on syrjähypyn tulos. Tottakai ap tytärtään tapaa. Mutta ei hänen tuota poikaa tarvitse tavata.

Hänhän sanoi syrjähypyn tuloksen lapsi on tytär, 5v.

Vierailija
46/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat että se jättää rauhaan, niin kysy että haluaako se että selität joka kerta lapselle että sen oikea isä on joku muu, äiti on tehnyt jotain mitä ei voi antaa anteeksi ja salannut asian vuosia jne. Vaikeahan se on omaa elämää alkaa rakentaa tuosta uusiksi jos pitää roikkua mukana. Myöskin erittäin vaikeaa "hylätä" rakas lapsi, vaikkei oma olekkaan.

Vierailija
47/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaa, itsellä on myös juurikin 5 vuotias tytär, jos nyt selviäisi että ei ole minun niin vaimo lentäis vttuun mutta en minä tuota likkaa silti hylkäis, minä sen oon tähänkin asti kasvattanu eikä se hänen vikaa ole.

Itsellä kävi vähän samalla tavalla ja ajattelin juuri niin kuin sinä niin ex päätti siinä hetkessä että jos en hyväksy häntä en hyväksy myöskään hänen lasta niin en ole sen jälkeen kuullut mitään lapsesta enkä ole edes nähnyt lasta sen jälkeen 

Vierailija
48/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ja voimia ap. Toivottavasti asia ratkeaa kannaltasi parhain päin. Isyystesti jokaiselle synnytyssairaalassa olisi oikeudenmukainen, kuten täällä on jo siitä keskusteltu aiemmin. Tällöin mies saisi päättää adoptoiko käenpoikasen tietoisesti. 

Ei todellakaan mitään isyystestiä kaikille lapsille jonkun todella pienen vähemmistön takia joka huo raa ympäriinsä.

Ja sinä kuulut itse siihen pieneen vähemmistöön. Siksi et halua testiä.

Vierailija
49/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaimo. Petos ja r aiskauslapset saavat sen kohtalon minkä vanhenpansa ovat heille järjestäneet, ihan niinkuin hyveellisetkin. 

Jotenkin absurdia tämä politiikka, missä rikoksentekijöitä oikein kannustetaan ja tuetaan hyväksikäyttämään kunnollisia valtion avustuksella. Tuollaisesta touhusta syntyy vain elukka-rikollisvaltio. 

Vierailija
50/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöstä tapaukset on yllättävän yleisiä ja nämäkin ongelmat saisi estettyä pakollisella isyystestillä mutta naisethan sitä vastustaa mahdollisimman paljon juuri sen takia että pääsisi tekemään tämmöisiä miehille. Eihän siinä mitään muuta syytä ole miksi naiset vastustaa pakollista isyystestiä

Ei vaan vastustan tuota siksi, että selkeän pienen vähemmistön vuoksi ei ole syytä olettaa jokaisen naisen pettävän. Suurin osa naisista ei tee noin. Siksi on suorastaan sairasta olettaa, että jokainen nainen pettää ja valehtelee tuolla tavalla.

Vierailija
51/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä pennulla joku biologinen isä joten mitä ihmettä eksä marisee? 

Näin, paitsi että en nyt kutsuisi lasta pennuksi, hänellä ei ole osaa eikä arpaa tilanteeseensa. Toivottavasti ap pystyy pitämään ystävälliset välit lapseen vaikkei ehkä dna-testien jälleen mitenkään suoranaisesti kuuluisikaan hänen elämänpiiriinsä. 

Vierailija
52/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä alapeukuttajalla oma käenpoikanen jo kasvamassa.

Vierailija
53/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttöön on kiintynyt ja päinvastoin, olisi varmaan hyvä jatkaa niin, ellei sitten tytön äiti laita tahallaan kapuloita rattaisiin. 
Lapsen kiintymystä olisi julmaa rikkoa. 

Vierailija
54/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sinulle ei ole viidessä vuodessa tullut mitään tunnesidettä edes sinä aikana kun pidit lasta omanasi, niin kai se parasta on että poistut takavasemmalle.

Ihme käenpoika-ajattelua. Jos perhe on perustettu valheelle niin totta kai on ihan ok purkaa se, jopa katolinen kirkko joka on erittäin tiukka aviosäädöksissään sallii tämän.

Ilmeisesti palstallakin näitä rottia jotka pettävät menemään ja sikiävät toisten perimiä hyvien ihmisten pesiin. Sairasta.

Vierailija
55/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kävi vähän samalla tavalla ja ajattelin juuri niin kuin sinä niin ex päätti siinä hetkessä että jos en hyväksy häntä en hyväksy myöskään hänen lasta niin en ole sen jälkeen kuullut mitään lapsesta enkä ole edes nähnyt lasta sen jälkeen 

Juu, tuo on nimenomaan niitä muuttujia joihin viittasin seuraavassa viestissäni, se jos lapsi muuttuu aseeksi niin tilanne on heti helvetin paljon vaikeampi ja siinä on täysin mahdotonta yrittää olla lapsen tukena.

Vierailija
56/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ja voimia ap. Toivottavasti asia ratkeaa kannaltasi parhain päin. Isyystesti jokaiselle synnytyssairaalassa olisi oikeudenmukainen, kuten täällä on jo siitä keskusteltu aiemmin. Tällöin mies saisi päättää adoptoiko käenpoikasen tietoisesti. 

Ei todellakaan mitään isyystestiä kaikille lapsille jonkun todella pienen vähemmistön takia joka huo raa ympäriinsä.

Jos ei ole mitään pelättävää ei myöskään pelkää isyyden todistamista. Mutta selvästikin sinäkin pelkäät sitä isyyden todistamista niin selvästikin sinullakin on pelättävää. Ja tuo on yllättävän yleistä että mies ei olekkaan lapsen isä vaikka nainen näin väittää kun nainen on käynyt pettämässä ja tämä yleistyy vain enemmän ja enemmän vuosi vuodelta.

Itse en tunne yhtään ainutta naista joka ei olei koskaan pettänyt kumppaniaan missään suhteessa. Tunnetko itse montakin naista joka ei ole koskaan pettänyt yhdessäkään suhteessa?

Vierailija
57/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasto on karu. 25% eli joka neljäs lapsi ei ole "isänsä" lapsi.

Vierailija
58/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂 Todellakin luetun ymmärtäminen on surkeaa. Väärä ketju, Pera! 

Vierailija
59/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä Kylä-harakka jutut ole jo puitu tällä palstalla?

Näitä juttuja tulee joka vuosi useita. Eri värisiä juttuja myös.

Vierailija
60/130 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä kuulut itse siihen pieneen vähemmistöön. Siksi et halua testiä.

Enkä kuulu. Mun ainoa lapsi on yhdessä suunniteltu ja toivottu. En ole lapsen isää pettänyt. 

Mä vastustan tuota kaikkien lasten testaamista sen vuoksi, että en hyväksy ajatusta, että perusoletuksena on se, että kaikki naiset pettää ja valehtelee. Mi

No nyt menee kyllä puurot ja vellit pahasti sekaisin sinulta, kyllä me miehetkin joudutaan todisteleen milloin mitäkin että ei olla niin kuin pahimmat meistä on, otat henkilökohtaisesti järjestelmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän