Ex-vaimo syyllistää kun en ole isä hänen syrjähyppynsä tulokselle
Olimme yhdessän 8 vuotta, ja liiton aikana syntyi tytär joka on nyt 5-vuotias. Syksyllä minulle selvisi että en olekaan lapsen biologinen isä, ja koko maailmani romahti...Erosimme ja minä muutin pois.
Nyt ex-vaimo syyllistää minua siitä kun en pidä yhteyttä lapseen. Hän sanoo etten saa tehdä näin lasta kohtaan, ja ettei lapsi ymmärrä muuta kuin että minä olen isänä ollut syntymästä asti.
En vain kykenen tämän petoksen jälkeen tapaamaan tuot lasta...Kumpi tässä on kohtuuton, ex-vaimo vai minä?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ja voimia ap. Toivottavasti asia ratkeaa kannaltasi parhain päin. Isyystesti jokaiselle synnytyssairaalassa olisi oikeudenmukainen, kuten täällä on jo siitä keskusteltu aiemmin. Tällöin mies saisi päättää adoptoiko käenpoikasen tietoisesti.
Ei todellakaan mitään isyystestiä kaikille lapsille jonkun todella pienen vähemmistön takia joka huo raa ympäriinsä.
Tilasto on karu. 25% eli joka neljäs lapsi ei ole "isänsä" lapsi.
Paskapuhetta, käenpoikamies. Mutta onhan se prosenttiluku taas näemmä pienentynyt, viimeksi taidettiin huidella jossain 75 % tuntumassa. Kuinka sinä viitsitkään jauhaa tätä samaa sontaa vuodesta toiseen?
Psykoosi panee todellisuuden twistaamaan ja aivovamma jankuttamaan yhtä ja samaa.
-psykiatri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sinulle ei ole viidessä vuodessa tullut mitään tunnesidettä edes sinä aikana kun pidit lasta omanasi, niin kai se parasta on että poistut takavasemmalle.
Samaa mieltä. Ja:
Ap:n pitäisi ilmiselvänä tuhkamunana olla kiitollinen, että joku muu hoiti homman johon hän itse ei 8 vuotta paljaalla pantuaan pystynyt.
Vaan kun mies ei tajua niin se ei tajua.
Huono trollaus kaikin puolin. Eräillä miehillä heikko itsetunto ja vainoharha oireilee tällaisina satuina.
Säälittävää h uorulin kähinää. Etsi se turbomuna joka lapsesi siitti tälle isäilemään.
Vierailija kirjoitti:
Niin tyypillistä naisille. Että uskokaan kuinka montaa "onnellisen avioliiton/suhteen" rouvaa mä oon painanu samalla, kun ukko ollu tyytyväisenä kotona:DD
Ei uskotakaan. Mieshu0rille on niukasti kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sinulle ei ole viidessä vuodessa tullut mitään tunnesidettä edes sinä aikana kun pidit lasta omanasi, niin kai se parasta on että poistut takavasemmalle.
Ihme käenpoika-ajattelua. Jos perhe on perustettu valheelle niin totta kai on ihan ok purkaa se, jopa katolinen kirkko joka on erittäin tiukka aviosäädöksissään sallii tämän.
Ilmeisesti palstallakin näitä rottia jotka pettävät menemään ja sikiävät toisten perimiä hyvien ihmisten pesiin. Sairasta.
Katolinen kirkko!! 😂😂😂😂 Tää on paras!!! Enpä olis itse keksinyt parempaa auktoriteettia, johon vedota.No mihin auktoriteettiin sitten pitäisi? Petturin himokkaaseen sukuelimeenkö? Hoidelkoot itse himojensa hedelmät.
Kirkko on olemassa sitä
Huutonaurua.
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Kukaan eibolis 8 vuotta steriilin ja tunnavammsisen äijän kanssa.
Ap on inceli ja neitsyt.
Incel mainittu, joten ketju nousukiidossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on, mutta vastaan silti. Kyllä minä ihmettelen jos lapsi jota olet rakastanut, kuin omaasi, on sinulle nyt yhdentekevä, vaikka et hänen biologinen isänsä olekkaan.
Ja lapselle olet ainoa isä jonka hän tietää.
Todella vaikea käsittää tätä, miten järjestäen yritetään manipuloida ruokkimaan käenpoikaa ja sivuutetaan täysin se, että kyseessä ei ole henkilön oma perimä ja se, että myös kyseinen lapsi kantaa petollista käenpoika-perimää sekä mahdollisesti myös vielä jotain jännäkakkamies-perimää, sillä se bioisä saattaa olla millainen renttu ja ongelmakimppu tahansa.
Ihan turha syyllistää rehtiä ihmistä siitä, ettei uhraa elämäänsä kahden petollisen hyväksikäyttäjän sikiölle.
Vain otettu lääke auttaa. Vai auttaako??
Ai sairasta haluta reilu avioliitto ja omat lapset? Kyllä osastolle kuulut sinä, käki.
Itkuahan tämä ketju on täynnä kun käkien lapset jäävät ilman huolenpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Ap on inceli ja neitsyt.
Incel ei olekaan m0den kieltolistalla. Lällästi-lää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tyypillistä naisille. Että uskokaan kuinka montaa "onnellisen avioliiton/suhteen" rouvaa mä oon painanu samalla, kun ukko ollu tyytyväisenä kotona:DD
Ei uskotakaan. Mieshu0rille on niukasti kysyntää.
Selitä sitten miksi tinderissäkin vain 10% miehistä saa 90% matcheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja:
Ap:n pitäisi ilmiselvänä tuhkamunana olla kiitollinen, että joku muu hoiti homman johon hän itse ei 8 vuotta paljaalla pantuaan pystynyt.
Vaan kun mies ei tajua niin se ei tajua.
Huono trollaus kaikin puolin. Eräillä miehillä heikko itsetunto ja vainoharha oireilee tällaisina satuina.
Säälittävää h uorulin kähinää. Etsi se turbomuna joka lapsesi siitti tälle isäilemään.
Tuhkamuna on kateellinen turbomunalle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ny vähänkään pystyt oman napasi ohi ajattelemaan, niin ymmärrät, että lapselle tekosi on järkyttävä. Vanhempien teot eivät ole hänen syytään. Hän on viisi, eli ihan liian pieni ymmärtämään teidän tekosia, eikä vastuullinen aikuinen edes odota sellaista. Tilanne on hankala, hakisin ammattiapua kaikille.
Noin yleisesti en pysty ymmärtämään, että lapsi itsenään, omana persoonanaan ei merkitse sulle mitään. Vain se, että geenit on samat, merkitsee sulle jotain. Katkeruutesi äitiä kohtaan ymmärrän, en vihaasi lasta kohtaan. Minusta pieniä lapsia tulee suojella, aina.
Ei kai ap mistään vihasta lasta kohtaan puhunut. Hän on vaan mennyt niin lukkoon kun lapsen näkeminen tuo mieleen vaimonsa petoksen. Ammattiapu tässä tilanteessa voisi auttaa pääsemään eteenpäin, eritoten suhtautumaan syyttömään lapseen kypsästi.
Kukkuu kukkuu. Syytön ap jatkakoot elämäänsä ja käki etsikööt bioisänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Ap on inceli ja neitsyt.
Eipä ole frigidinainenkaan :)
Vaikuttaa, että vaimoväki veti jälleen hernulin nekkuliin.😁
Tuhkamuna on kateellinen turbomunalle :D
Päin vastoin, ei kiinnosta paskaperimä.
Kukkuu!
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa, että vaimoväki veti jälleen hernulin nekkuliin.😁
Naurattaa nämä inceleiden ja tuhkamunien itkupotkuraivarit. Mitään kun ette voi asialle tehdä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on tullut vahva tunneside, ja siksi irrouttautuminen onkin niin vaikeaa ja raskasta.
No miksi se irrottautuminen mielestäsi on sitten niin välttämätöntä?
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Ap on inceli ja neitsyt.
Yhyy yhyy ap on hullu ja minimuna kun ei halua käenpoikaa! Käenpoika on gunggu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme käenpoika-ajattelua. Jos perhe on perustettu valheelle niin totta kai on ihan ok purkaa se, jopa katolinen kirkko joka on erittäin tiukka aviosäädöksissään sallii tämän.
Ilmeisesti palstallakin näitä rottia jotka pettävät menemään ja sikiävät toisten perimiä hyvien ihmisten pesiin. Sairasta.
Katolinen kirkko!! 😂😂😂😂 Tää on paras!!! Enpä olis itse keksinyt parempaa auktoriteettia, johon vedota.No mihin auktoriteettiin sitten pitäisi? Petturin himokkaaseen sukuelimeenkö? Hoidelkoot itse himojensa hedelmät.
Kirkko on olemassa sitä
Äärioikeisto-inseli on siis myös lahkoharhainen. Lessu vai hellari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Ap on inceli ja neitsyt.
Eipä ole frigidinainenkaan :)
Frigidiäpäs ei olekaan, jos mies osaa painellaoikeita nappuloita.🥒🎶
Mutta Joensuun perheenpolttajamiehen kanssa kyllä ovat?