Ex-vaimo syyllistää kun en ole isä hänen syrjähyppynsä tulokselle
Olimme yhdessän 8 vuotta, ja liiton aikana syntyi tytär joka on nyt 5-vuotias. Syksyllä minulle selvisi että en olekaan lapsen biologinen isä, ja koko maailmani romahti...Erosimme ja minä muutin pois.
Nyt ex-vaimo syyllistää minua siitä kun en pidä yhteyttä lapseen. Hän sanoo etten saa tehdä näin lasta kohtaan, ja ettei lapsi ymmärrä muuta kuin että minä olen isänä ollut syntymästä asti.
En vain kykenen tämän petoksen jälkeen tapaamaan tuot lasta...Kumpi tässä on kohtuuton, ex-vaimo vai minä?
Kommentit (130)
Minun vaimo oli raskaana vuonna 2011 ja ajankohta ei vaan täsmännyt siihen kun me viimeksi harrastimme seksiä joten tajusin että vaimoni oi pettänyt minua. Yritti huijata minua isäksi ja luin vaimoni tekstiviestin sen siskolle ettei minulle sitten koskaan kerrota etten ole lapsen isä. En kertonut sille että tiedän. Aloin vaatia isyystestiä ja vaimo suuttui ja vastusti sitä todella kovaa ja silloin kerroin että tiedän
Taas meni ketju-mies-nainen-haukkumiseksi:DD
Tällaisia mielenvikaisia miehiä juoksee hoitamattomina irrallaan ja jopa äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia mielenvikaisia miehiä juoksee hoitamattomina irrallaan ja jopa äänestää.
Naisen logiikalla, kun nainen pettää, niin miehen syytä sekin😆😆
Vierailija kirjoitti:
Taas meni ketju-mies-nainen-haukkumiseksi:DD
👍🤣
Jos sun tunne-elämä olisi terve, olisit kyllä toipunut jo. Syrjähypyt on maailman luonnollisin asia.
Jokainen pettää jos tulee tilaisuus ja panettaa ja puoliso on ääliö.
Mutta oletettavasti tuo suhde jäi elämäsi ainoaksi ja nyt keskityt potemaan hulluutta ja ryyppäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Kukaan eibolis 8 vuotta steriilin ja tunnavammsisen äijän kanssa.
Ap on inceli ja neitsyt.
Incel mainittu, joten ketju nousukiidossa!
Incel ei olekaan m0den kieltolistalla. Lällästi-lää!
Eipä ole frigidinainenkaan :)
Frigidiäpäs ei olekaan, jos mies osaa painellaoikeita nappuloita.🥒🎶
Naisissa ei ole nappuloita, joita painella. Harmonikassa on, papparainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa, että vaimoväki veti jälleen hernulin nekkuliin.😁
Naurattaa nämä inceleiden ja tuhkamunien itkupotkuraivarit. Mitään kun ette voi asialle tehdä :D
Ap teki jo ja käenpoika sekä käkiemo poraavat.
Täällä muut vollota kuin sinä. Miltä se tuntuu kun et kelpaa kellekään?
Mun veljelle kävi aivan samalla tavalla, paitsi ovat naimisissa.
Aivan hölmö juttu. Hän joutui pieneen onnettomuuteen ja tehtiin kokovartaloskannaus ja kävi ilmi ei ole juurikaan siittiöitä. Lääkäri sanoi nyt on sama, kuin voittais lotossa 3 krt.
Vaimo ja lapset tuli sairaalaan moikkaamaan ja heti perään hänen paras ystävänsä. Tunnisti saman virnistyksen, kun omalla pojallaan ja näki vaimon katseen hänen ystäväänsä kohtaan.
Veli sai kunnon korvauksen, kun oli työpaikalla tapahtunut onnettomuus.
Laittoi eropaperit vireille ja sanoi hän hakee yksinhuoltajuutta ja heitti vaimon pois kotoa. Sanoi jos tappelet vastaan, hän kertoo kaikille mitä oot tehnyt. Äiti näkee lapsia harvoin, alotti suhteen lasten isän kanssa, joka ei kestänyt, tämä oli tiedossa.
Vanhemmuus on muutakin, kuin biologiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Kukaan eibolis 8 vuotta steriilin ja tunnavammsisen äijän kanssa.
Ap on inceli ja neitsyt.
Incel mainittu, joten ketju nousukiidossa!
Incel ei olekaan m0den kieltolistalla. Lällästi-lää!
Eipä ole frigidinainenkaan :)
Frigidiäpäs ei olekaan, jos mies osaa painellaoikeita nappuloita.🥒🎶
Naisissa ei ole nappuloita, joita painella. Harmonikassa on, papparainen.
Waau! Kylläpäs loukkaannuin!
Vierailija kirjoitti:
Tuttavalleni on käynyt samalla tavalla. Ei ollut edes epäilyjä isyydestä, kunnes naisen kaverit paljastivat asian. Teetettiin dna-testi ja niin vain oli heppu kasvattanut toisen poikaa omanaan 7 vuoden ajan. Ero tuli ja lusikat pistettiin jakoon, mutta vielä tänä päivänäkin mies tapaa lasta säännöllisesti ja pitää omanaan. Lapsi ei tiedä mitään. En tiedä kertovatko, kun hänelle tulee ikää lisää. Kumppanina mies ei ehkä itsekään ollut mikään helmi, mutta (vale)isänä on aivan mahtava. Pisteet hänelle siitä. Ja avioliitossa kun lapsi syntyi, niin mies on automaattisesti merkitty lapsen isäksi.
Miksi kostat viattomalle lapselle hänen äitinsä teot? Elarithan joudut automaattisesti maksamaan, kun olet valtion mielestä lapsen virallinen isä.
Eikös se nykyisin jo ole että vapautuu elareista jos dna ei vahvista isyyttä (vai vieläkö tuota joutuu odottamaan).
- Voihan käydä niinkin että dna-testi vahvistaa oman isyyden (vaikka vaimo siis olisikin ollut vieraissa, vaan ei olisi tärpännyt).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshän siinä niin surkea pano oli että piti etsiä parempi, jolla on itävät siemenet. Eikö seksin ja parisuhteen ainut tarkoitus tänään olekaan lisääntyminen?
"Täällä muut vollota kuin sinä. Miltä se tuntuu kun et kelpaa kellekään?"
Ei taida olla keneltäkään pois ettei sulle kelpaa.
- eri
Itse et kuksauttanut vaimoasi, ehkä olisit Isä jos olisit aviolliset velvoitteet hoitanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshän siinä niin surkea pano oli että piti etsiä parempi, jolla on itävät siemenet. Eikö seksin ja parisuhteen ainut tarkoitus tänään olekaan lisääntyminen?
No nyt on vaimolla pulleat olot uuden Hosbodarin kanssa. Kateeks oikein käy.
T: Ruunankummi.
Tämå on miehille tyypillistä. Esimetkiksi kun puoliso sairastuu,jätetään. Tämå lapselle kostaminrn on myös tavallista. Mulla on naistuttu jolla adhd ja muuta ongelmaa a hänellänon useita lapsia ja ukot ovat halunneet ne vapaaehtoisesti ja pyörivät kuvioissa.minulla on myös tuttuina tavallisia ei-adhd naisia joilla yksi lapsi yksikin kaveri koko elämän toivoi toisenkin muttei saamut. Erona tuohon alkuperäiseen että hoikka eikä mitään adhd:ta ja aina harrastunutbliikuntaa,olemus rauhallinen. Miehet jotenkin sairaasti nauttii kun saavat ikäänkuin tehdä lisää ongelmia kaikkia ongelmalapsia.
Miehet kehittyy lapsena vuosia hitaammin kuin tytöt liittyy jotenkin siihen varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä kommentti viimeistään todista, että akka ja kakara luiskaan vaan🙂🙂
Puolet teistä ulisijoista on steriilejä.
Nainen ei ala parisuhteeseen kuin lapsen takia. Ja miehen pitää olla siitoskykyinen tai käy näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä kommentti viimeistään todista, että akka ja kakara luiskaan vaan🙂🙂
Minusta te kaksi vaikutatte kuin luoduilta toisillenne <3
Ap teki jo ja käenpoika sekä käkiemo poraavat.