Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulusurmaajat olivat itsekin uhreja

Vierailija
26.09.2008 |

Näitä ikäviä tapauksia ei olisi tapahtunut, jos yhteiskunta olisi puuttunut ajoissa. Älkää jaksako jauhaa samaa täällä päivästä toiseen. Heidän tekojaan ei saa millään hyväksyttäviksi, mutta syyllisiä olemme mekin, kun emme saa tähän maahan toimivia mielenterveyspalveluja.

Maailma ei ole niin mustavalkoinen, kuin te jotkut sen näette. Use your brains, please.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on arvokas ihmisenä. Ihmisen tekoja ei tarvitse hyväksyä, mutta jokaisella ihmisellä on ihmisarvo, jota mikään teko ei häneltä pois vie. On ihminen heikko tai vahva, hän on yhtä arvokas ihmisenä.

Vaikka ette itse ylläolevaan uskoisi, opettakaa edes lapsenne siihen uskomaan. Ehkäpä seuraavan sukupolven olisi parempi olla.

Mä olen surullisena lukenut teidän tekstejänne. Tässä maassa on liian kovat arvot ja asenteet. Rakastakaa hyvät ihmiset lähimmäisiänne, kunnioittakaa lähimmäisiänne, antakaa lähimmäisillenne oikeus elää. Välittäkää muistakin, kuin itsestänne. Olkaa ihmisiä.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
22/24 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee olemaan, olipa yhteiskunta millainen tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on arvokas ihmisenä. Ihmisen tekoja ei tarvitse hyväksyä, mutta jokaisella ihmisellä on ihmisarvo, jota mikään teko ei häneltä pois vie. On ihminen heikko tai vahva, hän on yhtä arvokas ihmisenä.

Vaikka ette itse ylläolevaan uskoisi, opettakaa edes lapsenne siihen uskomaan. Ehkäpä seuraavan sukupolven olisi parempi olla.

.

saman asian, että ihminen on arvokas ihmisenä. Vaan eipä tuntunut olevan kovinkaan suuri arvo näiden 18 ihmisten elämällä, jonka nämä murhaajat katkaisi alkuunsa.

Vierailija
24/24 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ikäviä tapauksia ei olisi tapahtunut, jos yhteiskunta olisi puuttunut ajoissa. .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä