Olen yksinhuoltaja ja lapsen toinen vanhempi
Otti lapselle koulusta päivän viimeisen tunnin vapaaksi, eikä asiasta kertonut mulle mitään.
Hänellä on oikeuden määräämänä jokatoinen viikonloppu tapaamisoikeus, ja minä yksinhuoltaja.
Hänellä on wilmatunnukset ja oli mitään kysymättä ottanut vapaata kun menee lapsen kanssa johonkin.
Onko ihan ok että teki näin? Me ei olla väleissä, hän on alkoholisti ja ihan oikeista syistä menettänyt huoltajuuden.
Kommentit (48)
Se ei aina ole mahdollista olla väleissä.
Alat uudeksi Sari Kenttämaaksi ja jankutat lapsesi asioista 10 vuotta.
Jos ei tosta asiasta osata olla väleissä,niin siinä on oikein huolella ja pitkään mietitty kenen kanssa lisääntyy.
Miten sillä on edes tunnukset jos sulla yksinhuoltajuus?
Miksi on Wilma tunnukset jos ei ole edes virallinen huoltaja.? Kyllähän tuosta olisi pitänyt kertoa, ainakin jos lapsi on suht pieni.
Ehkä ei ole niin huono vanhempi kun lapsi suostui hänen kanssaan lähtemään? Meillä 5lk ei suostu enää tapaamaan isäänsä ollenkaan väkivallan vuoksi ( isä tönii ja lyö lasta). Ei halua tavata edes valvotusti.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tosta asiasta osata olla väleissä,niin siinä on oikein huolella ja pitkään mietitty kenen kanssa lisääntyy.
Ihmiset voivat muuttua. Meilläkin mies alkoi väkivaltaiseksi kun olin jo raskaana.
olet ahne vieraannuttaja
montako sataa euroa tämä "juoppo" maksaa sinulle juhlarahaa elareiden muodossa?
Ei yhden tunnin takia kannata alkaa sotimaan. Sitten loppupeleissä sun lapses hengittää teidän vanhempien suhteen hengeä....ja sun henkesi ainakin hiukka löyhkää huonolta lapsen näkökulmasta katotttuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset voivat muuttua. Meilläkin mies alkoi väkivaltaiseksi kun olin jo raskaana.
Silloin tehdään abortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin tehdään abortti.
Sun kohdalla jälkiabortti vois olla ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko asuitte yhdessä ennen raskautta?
Vierailija kirjoitti:
olet ahne vieraannuttaja
montako sataa euroa tämä "juoppo" maksaa sinulle juhlarahaa elareiden muodossa?
Mitä v...n juhlarahaa?? kyllä se elari menee ihan lapsen kuluihin... ruokaan ,vaatteisiin, lääkkeisiin ja jotain tekemistäkin pitäisi olla, harrastukset on todella kalliita. niin ei se äijien maksama ja itkemä elari kata lähellekkään edes puolia sen lapsen menoista! miten se olisi vain äidin tehtävä kustantaa kaikki? kyllä sitä piliä ihan huoletta uitellaan mutta seurauksista kitistään. kasvakaa nyt jumalauta aikuisiksi ja kantakaa se vastuunne
Exäni sanoi seurustelu vaiheessa, et jos me joskus lapsia saadaan ja erotaan,niin hän pitää huolen et saa yksinhuoltajuuden. En sitten lisääntynyt sen kanssa.
Kilttimiehiäkin olisi varmaan ollut suhteeseen mutta ei pitää olla jännä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No muutit sitten heti pois asunnostanne?
Vierailija kirjoitti:
Olen yksinhuoltaja ja lapsen toinen vanhempi.
Yksinhuolaja on yleensä lapsen toinen vanhempi
Jos hänellä ei ole huoltajuutta, niin minusta ei voi tehdä noin. Mun mielestä sun pitää puhua tämä asia koulun kanssa.
Kannattas kuiten edes jotenkin olla väleissä,niin vois olla helpompaa kommunikoida keskenään.