Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaka näytti aamulla 75 kg

Vierailija
20.01.2026 |

Pari kiloa vielä pois niin sitten on aika passeli.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla näytti 56kg,  on näyttänyt 73 kiloa vielä pari vuotta sitten, nyt olen jo kauan ollut tämän painoinen, pituutta on 165cm. Pätkäpaastolla sain pudotettua ja nyt pidettyä sen tuossa. N67 

Millä pätkäpaastolla olet? 5/, 8/16 vai jollain muulla?

Syön vain klo 9 - 16 välillä aina, vettä juon paljon illalla. Syön normisekaruokaa, suklaatakin joskus kahvin kanssa.

Vierailija
42/51 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudolta kuulostaa. Naiseksi olisit melko kookas ja mieheksi ainakin lyhyt.

Tällaiset kommentit saavat vain lihomaan 120 kiloiseksi. 170 cm  70 kg on nykyään painotaulukon yläraja normaalille. Kaikki mikä on lähellä sitä on parempi, kuin 120 kg. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin 75, mulla 84 :( 75 en tule pääsemään koskaan. 65 kg niin olisin normaalipainossa, mutta tuosta saan vain haaveilla.

Vierailija
44/51 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 61. Pari kiloa karissut hiljattain. Nytkin on kamala nälkä, mutta en syö, lähden lenkille.

Vierailija
45/51 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla näytti 56kg,  on näyttänyt 73 kiloa vielä pari vuotta sitten, nyt olen jo kauan ollut tämän painoinen, pituutta on 165cm. Pätkäpaastolla sain pudotettua ja nyt pidettyä sen tuossa. N67 

Melkein samoilla mitoilla: 166cm ja 56,1kg vaatteet päällä (-1kg), maksimi ollut 65kg, N 68

Ulkonevan vatsan kun saisin pois voisin olla peilikuvaani tyytyväinen.

Vierailija
46/51 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut reilussa vuodessa hallitsemattomasti 18 kg. Ennen vaaka näytti 91 kg, enää 73 kg. 

Vierailija
47/51 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen, jos vaaka näyttäisi vain 75kg.

Vierailija
48/51 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ajatus laskea 81kg:stä tonne 75 tietämiin.

Oon keski-ikäinen konttorirottamies. Joten onnistunee noin 3kk ajanjaksolla pistämällä lounaalla ja päivällisellä lautaselle puolet salaattia, ja syömällä aamu/ iltapalalla vaan puolet mitä normaalisti. 

Herkut jää myös pois. Paitsi kerta viikkoon tasolla, koska mukavaa kahvitella perheen kesken herkkujen kera. Silloinkin ne salaatit pysyy lautasella ja annoskoot pieninä. 

Katotaan sitten miten jää pysymään toi paino. Tossa 80kg tietämillä pysyi päälle vuosikymmenen ihan itestään ja sai syödä mitä sattuu.. 

pari viikkoa menty. Ei oo pahemmin nälkä vaivannut ja aamupainoa pudonnut reilu kilo. Eli menee varmaan ihan suunnitellusti tämä.

Tosin. Tän aloittajan motiivit jäi vähän hämäräksi? Mulla se on pallomahan poisto ja yleisen jaksamisen parantaminen/ veriarvojen korjaus. 

Vierailija
49/51 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkkä kilomäärä kaikkea kerro.

Olen voimanostajanainen, kilpailen masters- sarjassa. Pituus 171cm, massa 75kg. Maasta nostan reilusti yli kaksi kertaa oman painoni. Rasvaprosentti on kohdillaan, veriarvot ovat hyvät eikä lääkäri ole ikinä kehottanut laihduttamaan. Toki kuuluu kommenttia, että kylläpä lihaksikas nainen on ruma mutta koirat haukkuu ja karavaani kulkee 😊

Kiva maksaa ylpeästi ylipainoisten terveydenhuoltomenot 🤷 

Kyllä suurempi ongelma on sun kaltaisten ihmisten vähäinen äo, luetun ymmärtämisen vaikeudet ja mielenterveysongelmat.

Vierailija
50/51 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkkä kilomäärä kaikkea kerro.

Olen voimanostajanainen, kilpailen masters- sarjassa. Pituus 171cm, massa 75kg. Maasta nostan reilusti yli kaksi kertaa oman painoni. Rasvaprosentti on kohdillaan, veriarvot ovat hyvät eikä lääkäri ole ikinä kehottanut laihduttamaan. Toki kuuluu kommenttia, että kylläpä lihaksikas nainen on ruma mutta koirat haukkuu ja karavaani kulkee 😊

Kiva maksaa ylpeästi ylipainoisten terveydenhuoltomenot 🤷 

Kyllä suurempi ongelma on sun kaltaisten ihmisten vähäinen äo, luetun ymmärtämisen vaikeudet ja mielenterveysongelmat.

Trollaaminen vapauttaa mielihyvähormoneja siinä missä raudan nostokin. tosin... Pitkäaikaisvaikutukset saattavat olla hyvinkin erilaisia. 

Vierailija
51/51 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitipä käydä vaa'alla. 56 kg. Muutama kilo tullut vuodessa. Yleensä paino ollut 49-53kg paikkeilla. Kyllä se tuosta tasoittuu taas, kuten aina ennenkin. 

Tiedostan kyllä että kun on ikää jo 30, pitää kohta jättää herkuttelua vähän vähemmälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän