Vaaka näytti aamulla 75 kg
Pari kiloa vielä pois niin sitten on aika passeli.
Kommentit (49)
Oudolta kuulostaa. Naiseksi olisit melko kookas ja mieheksi ainakin lyhyt.
Mulla näytti 65. Viisi kiloa pitäisi saada pois niin olisi aika passeli.
Tähän tarvitsisi kyllä vielä sukupuolen ja pituuden..
Näyttääkö vähemmän jos peräsuoli laskeutuu pois?
Vierailija kirjoitti:
Samoissa mennään
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet miehen pituuden, jos mies sanoisi painavansa 75kg? Itse painan 82kg. Minkä mittaisena minua pidät?
Ketju on selvästi Passelin piilomainontaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Oli hyvä tiputusvaihti päällä joulunaikaan saakka.
Joulukuussa näytti 123kg. Olen 190cm pitkä mies. Kyllä tosta pois voi ottaa 25kiloa
Mulla näytti 56kg, on näyttänyt 73 kiloa vielä pari vuotta sitten, nyt olen jo kauan ollut tämän painoinen, pituutta on 165cm. Pätkäpaastolla sain pudotettua ja nyt pidettyä sen tuossa. N67
6 tunniksi saunaan niin sillä se lähtee.
56kg. Kesään mennessä pitäisi saada pudotettua vähintään 4 kiloa.
Mulla myös. Näkyy vatsalihakset.
M39
Vierailija kirjoitti:
Oudolta kuulostaa se, että näit jossakin mainittavan pituuden.
Vierailija kirjoitti:
56kg. Kesään mennessä pitäisi saada pudotettua vähintään 4 kiloa.
Minkä pituinen olet?
Mulla näyttää vaaka nyt 117,7kg. Olen 168cm pitkä nainen. Tuosta pitäisi saada pois vähintään 50kg. On vain motivaatio täysin kateissa ja henkinen sekä fyysinen jaksaminen nollissa. Aiemmin liikuin enemmän, mutta nykyään en jaksa mitään eikä mikään huvita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla näyttää vaaka nyt 117,7kg. Olen 168cm pitkä nainen. Tuosta pitäisi saada pois vähintään 50kg. On vain motivaatio täysin kateissa ja henkinen sekä fyysinen jaksaminen nollissa. Aiemmin liikuin enemmän, mutta nykyään en jaksa mitään eikä mikään huvita.
Hanki pikemminkin 50 lisää. Olisi hienoa jos pituus ja paino olisivat pariteetissa.
Tsemppiä aloittajalle 💪
Itsellä vaaka näyttää vähän alle 60kg. 57, 58...
En oikein tiedä edes mikä haluaisin sen lukeman olevan, kun lähinnä yritän saada lihasta kasvatettua, enkä osaa arvioida minkä verran se keho sitten painaa kun lihasta on enemmän? Eli haluaisin painoa vielä myös reilusti pois mutta ehkä sen aika on myöhemmin. Toisaalta mies ja ystävät pitää vähän pakkomielteisenä niitä toivomiani lukemia kuten reilusti alle 50 kg.
Käy paskalla niin sitten näyttää 73 kg.