Vaaka näytti aamulla 75 kg
Pari kiloa vielä pois niin sitten on aika passeli.
Kommentit (49)
Onnea! Itsellä tavoitteena tuo 75 kg yksiin juhliin maaliskuun alkupuolella. Voi olla vähän tiukka tavoite minulle, kun oma painonpudotustahti on hidastunut. Nyt painan 79 kg, 9 kg lähtenyt viime kesästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla näyttää vaaka nyt 117,7kg. Olen 168cm pitkä nainen. Tuosta pitäisi saada pois vähintään 50kg. On vain motivaatio täysin kateissa ja henkinen sekä fyysinen jaksaminen nollissa. Aiemmin liikuin enemmän, mutta nykyään en jaksa mitään eikä mikään huvita.
Hanki pikemminkin 50 lisää. Olisi hienoa jos pituus ja paino olisivat pariteetissa.
Haista paska.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä aloittajalle 💪
Itsellä vaaka näyttää vähän alle 60kg. 57, 58...
En oikein tiedä edes mikä haluaisin sen lukeman olevan, kun lähinnä yritän saada lihasta kasvatettua, enkä osaa arvioida minkä verran se keho sitten painaa kun lihasta on enemmän? Eli haluaisin painoa vielä myös reilusti pois mutta ehkä sen aika on myöhemmin. Toisaalta mies ja ystävät pitää vähän pakkomielteisenä niitä toivomiani lukemia kuten reilusti alle 50 kg.
Sulla taitaa olla kehonkuva vääristynyt. Sä olet joko tosi lyhyt tai sitten haaveilet alipainosta.
Lyhtypylvään taakse mahtuva luinen 17-19-vuotias teinitikku painaa siinä 55-60kg (pituus 168cm). Ja miehiksi itseään kutsuvat odottavat tuollaista painoa naisilta joilla pitäisi vielä olla muotojakin lantiolla ja vähän ylempänä. Ja nuo kriittiset mitat ovat omat teinivuosien mittoja.
Eipä ole todellakaan mitään käsitystä. Olen vain tyytyväinen että painan nykyään enemmän ja muotojakin löytyy. Enkä kaadu heti kumoon jos vieressä joku yksii, pieraisee tai vähän hönkii. Kyllä omilla jaloillaan tukevasti maassa pysyminen on hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudolta kuulostaa. Naiseksi olisit melko kookas ja mieheksi ainakin lyhyt.
Mistä päättelet miehen pituuden, jos mies sanoisi painavansa 75kg? Itse painan 82kg. Minkä mittaisena minua pidät?
Pituutesi on 182-190cm, todennnäköisemmin 184cm
Vierailija kirjoitti:
Ketju on selvästi Passelin piilomainontaa.
Passeli on painosta on moukka sana.
Jos pituutesi on 180cm, on painosi passeli parin kilon pudotuksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos pituutesi on 180cm, on painosi passeli parin kilon pudotuksen jälkeen.
Huh huh, melkoisia kukkakeppejä nykyajan miehet. Miehellä täytyy olla lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Lyhtypylvään taakse mahtuva luinen 17-19-vuotias teinitikku painaa siinä 55-60kg (pituus 168cm). Ja miehiksi itseään kutsuvat odottavat tuollaista painoa naisilta joilla pitäisi vielä olla muotojakin lantiolla ja vähän ylempänä. Ja nuo kriittiset mitat ovat omat teinivuosien mittoja.
Eipä ole todellakaan mitään käsitystä. Olen vain tyytyväinen että painan nykyään enemmän ja muotojakin löytyy. Enkä kaadu heti kumoon jos vieressä joku yksii, pieraisee tai vähän hönkii. Kyllä omilla jaloillaan tukevasti maassa pysyminen on hyvä asia.
Kyllä 168 cm ja 55-60 kg aikuisen naisen vartalo voi olla todella kaunis, mutta allekirjoitan tuon, että miehillä ei ole käsitystä naisten painoista. Tuolla painolla on jo selkeästi siro ja hoikka, kun moni mies luulee tavallisen pikkuisen pömppämahaisen M-koon vartalon painavan tuon verran. Ja valtaosa yli 30-vuotiaista naisista ei tosiaan pysy noissa mitoissa ns. luonnostaan, katsomalla ettei syö makeaa ja roskaruokaa ja käymällä silloin tällöin lenkillä, vaan mitat vaativat useimmilta hyvin kurinalaisen elämäntavan. Joku poikkeus voi toki olla.
Vierailija kirjoitti:
Ootko minkä pituinen mies?
Ei 75kg ole mikään miehen paino, miehet painaa 90kg+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lyhemmätkin miehet ovat miehiä. Eivät he mitään naisiakaan ole. Lyhyempi mies jos haluaa olla normaalipainoinen niin 90kg ja yli on liikaa.
Mun exä on 166cm ja painaa n.70kg. Ihan on mies eikä mikään poika tai nainen.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lyhemmätkin miehet ovat miehiä. Eivät he mitään naisiakaan ole. Lyhyempi mies jos haluaa olla normaalipainoinen niin 90kg ja yli on liikaa.
N46
166 cm oo mikää mies, mikki hiiri se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä aloittajalle 💪
Itsellä vaaka näyttää vähän alle 60kg. 57, 58...
En oikein tiedä edes mikä haluaisin sen lukeman olevan, kun lähinnä yritän saada lihasta kasvatettua, enkä osaa arvioida minkä verran se keho sitten painaa kun lihasta on enemmän? Eli haluaisin painoa vielä myös reilusti pois mutta ehkä sen aika on myöhemmin. Toisaalta mies ja ystävät pitää vähän pakkomielteisenä niitä toivomiani lukemia kuten reilusti alle 50 kg.
Sulla taitaa olla kehonkuva vääristynyt. Sä olet joko tosi lyhyt tai sitten haaveilet alipainosta.
Mä olen kyllä tosi lyhyt! Muutaman millin päälle 160cm. Tällä hetkellä on kyllä ainakin ihan löllöä alavatsassa, käsivarsissa ja reisissäkin ja olen ollut aikanaan 20kg ylipainoinen 😐
Olin pulskanakin aktiivinen ja olen harrastanut ahkerasti liikuntaa. Tavallaan se alle 50kg on sellainen vähän pakkomielle ja voi tietenkin olla, ettei se tavoite ole sitten terve, etenkin jos lihastakin on enemmän myöhemmin? Nyt en ainakaan ole siis alikaloreilla ja katson että proteiinia tulee tarpeeksi, koska treenaan aktiivisesti ja tarkoitus ei ole menettää lihasta mielellään.
Mulla on ihana mies ja lähipiiri nykyään, mutta vanhempien ja exän puheet ja asenteet on ehkä kuitenkin jättäneet jälkensä. Isä on sanonut niin kauan kuin muistan, että naisen ei pitäisi ikinä painaa yli 50kg ja äiti on ollut dieetillä käytännössä koko mun elämän, joten varmaan se sieltä on se ajatus kun painoin jo teininä sen 52 että hoikempi pitäisi olla...
Ei pelkkä kilomäärä kaikkea kerro.
Olen voimanostajanainen, kilpailen masters- sarjassa. Pituus 171cm, massa 75kg. Maasta nostan reilusti yli kaksi kertaa oman painoni. Rasvaprosentti on kohdillaan, veriarvot ovat hyvät eikä lääkäri ole ikinä kehottanut laihduttamaan. Toki kuuluu kommenttia, että kylläpä lihaksikas nainen on ruma mutta koirat haukkuu ja karavaani kulkee 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
166 cm oo mikää mies, mikki hiiri se on.
166cm on mies. Sä olet mt-tapaus ja vähä-älyinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla näytti 56kg, on näyttänyt 73 kiloa vielä pari vuotta sitten, nyt olen jo kauan ollut tämän painoinen, pituutta on 165cm. Pätkäpaastolla sain pudotettua ja nyt pidettyä sen tuossa. N67
Millä pätkäpaastolla olet? 5/, 8/16 vai jollain muulla?
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkkä kilomäärä kaikkea kerro.
Olen voimanostajanainen, kilpailen masters- sarjassa. Pituus 171cm, massa 75kg. Maasta nostan reilusti yli kaksi kertaa oman painoni. Rasvaprosentti on kohdillaan, veriarvot ovat hyvät eikä lääkäri ole ikinä kehottanut laihduttamaan. Toki kuuluu kommenttia, että kylläpä lihaksikas nainen on ruma mutta koirat haukkuu ja karavaani kulkee 😊
Kiva maksaa ylpeästi ylipainoisten terveydenhuoltomenot 🤷
Vierailija kirjoitti:
Sinullakin on vääristynyt käsitys painosta. 168 cm ja 55-60 kg on täysin normaalipainoinen. Tuuli ei kaada ja omat jalat kantaa varsin hyvin.
Miehillä on vain vääristynyt kuva paljonko naiset painaa. Kuitenkin tappisuorana tumputtaa samankokoisille neitokaisille luullen heitä kevyemmäksi.