Vaaka näytti aamulla 75 kg
Pari kiloa vielä pois niin sitten on aika passeli.
Kommentit (93)
Naiset ei tykkää hoikista miehistä. Eikä miehistä jotka ovat niin itsekkäitä että elämä pyörii oman painon ympärillä.
Naiset tykkää käärijästä, jolla on lihaa vatsan päällä mutta on oma ihana persoonansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhtypylvään taakse mahtuva luinen 17-19-vuotias teinitikku painaa siinä 55-60kg (pituus 168cm). Ja miehiksi itseään kutsuvat odottavat tuollaista painoa naisilta joilla pitäisi vielä olla muotojakin lantiolla ja vähän ylempänä. Ja nuo kriittiset mitat ovat omat teinivuosien mittoja.
Eipä ole todellakaan mitään käsitystä. Olen vain tyytyväinen että painan nykyään enemmän ja muotojakin löytyy. Enkä kaadu heti kumoon jos vieressä joku yksii, pieraisee tai vähän hönkii. Kyllä omilla jaloillaan tukevasti maassa pysyminen on hyvä asia.
Kyllä 168 cm ja 55-60 kg aikuisen naisen vartalo voi olla todella kaunis, mutta allekirjoitan tuon, että miehillä ei ole käsitystä naisten painoista. Tuolla painolla on jo selkeästi siro ja hoikka, kun moni mies luulee tavallisen pikkuisen pömppämahaisen M-koon vartalon painavan tuon verran. Ja valtaosa yli 30-vuotiaista naisista
Tota... No olen toki kaksi senttiä lyhyempi, eli vain 166cm ja nimenomaan pikkuisen pömppömahainen M-kokoinen nainen. Painan 58kg enkä todellakaan ole "selkeästi siro ja hoikka". Ihan normaalipainoinen, tavallinen nainen ja ikääkin on 15 vuotta yli tuon kolmenkympin rajan. Tässä painossa pysyminen ei vaadi mitään kalorien kyttäystä tai ruokavalion vahtaamista, syön kun on nälkä ja sillä hyvä. Enkä edes ole mitenkään poikkeus.
Olet kovin pinnallinen ihminen ja se kertoo vaan tyhjästä päästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitipä käydä vaa'alla. 56 kg. Muutama kilo tullut vuodessa. Yleensä paino ollut 49-53kg paikkeilla. Kyllä se tuosta tasoittuu taas, kuten aina ennenkin.
Tiedostan kyllä että kun on ikää jo 30, pitää kohta jättää herkuttelua vähän vähemmälle.
Ja pituutta tietysti sen verran, että jollakin 49 kilon painolla olet alipainoinen tai lähellä sitä. Ja vau, ihan jo 30v.
Ajattelin samaa, ikäloppu lady.🤣
Jos punnitsen itseni heti aamulla ylösnoustuani, niin painan kilon verran enemmän kuin pari tuntia ammiaisen syönnin jälkeen. Joskus paino saattaa heitellä parikin kiloa päivän mittaan.
Täällä 168cm ja 78,2kg näytti aamulla vaaka. Tarkoitus pudottaa 60 kiloon. Nyt lähtenyt tammikuun alusta 83,2 ---> 78,2 ihan vain puolittamalla annoskoot
Vierailija kirjoitti:
Mulla ajatus laskea 81kg:stä tonne 75 tietämiin.
Oon keski-ikäinen konttorirottamies. Joten onnistunee noin 3kk ajanjaksolla pistämällä lounaalla ja päivällisellä lautaselle puolet salaattia, ja syömällä aamu/ iltapalalla vaan puolet mitä normaalisti.
Herkut jää myös pois. Paitsi kerta viikkoon tasolla, koska mukavaa kahvitella perheen kesken herkkujen kera. Silloinkin ne salaatit pysyy lautasella ja annoskoot pieninä.
Katotaan sitten miten jää pysymään toi paino. Tossa 80kg tietämillä pysyi päälle vuosikymmenen ihan itestään ja sai syödä mitä sattuu..
pari viikkoa menty. Ei oo pahemmin nälkä vaivannut ja aamupainoa pudonnut reilu kilo. Eli menee varmaan ihan suunnitellusti tämä.
Tosin. Tän aloittajan motiivit jäi vähän hämäräksi? Mulla se on pallomahan poisto ja yleisen jaksamisen parantaminen/ veriarvojen korjaus.
Chek Point. Aamupaino 76,3kg. Olisi varmaan vähemmänkin, jos en olisi perso esim buffetruualle. Mutta ei ole mitenkään tarkoituksen mukaista vedättää painoa vaan painon vuoksi. Herkkuja oon syönyt kerta/ pari viikkoon. Ja lisäksi aika usein esim. yhden palan suklaata tai pari salmiakkia. Niiden energiasisältö on kuitenkin kokonaisuudessaan melko mitätön.
Eli aikataulussa ollaan. Hyvinkin. Ja metodi on siis syödä melkein niin kuin ennenkin, mutta vähemmän ja korvata osa energiasta tuoreilla kasviksilla. Niitä en tarkkaile mitenkään. Vaan syön kun tekee mieli.
Kuukauden sisään mennään sinne 75 tuntumaan. Sitten ajattelin pitää painon siinä pari kuukautta ja mennä uudelleen kontrolliin, jossa näkee mitä arvoille kuuluu. En rehellisesti tiedä onko tulos mullistava, mutta todennäköisesti ne on paperilla parantuneet. Lähinnä syömällä lisää kasviksia. Ja jonkin verran esim kaurapuuroa.
Edelleenkään en tiedä AP:n pointtia, mutta nää oli omiani.
Mun vaaka näytti siltä, että siinä on patterit loppu
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö vähemmän jos peräsuoli laskeutuu pois?
Ei, jos se jää vaa'an päälle lötköttämään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se low tarkoittaa, että painosi on tullut alaspäin eli olet laihtunut.
Mulla 54kg oon 167cm muutama kilo tippuu kesäksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se low tarkoittaa, että painosi on tullut alaspäin eli olet laihtunut.
No jopas. Hyvä tietää. TOsin, Tää ei kyllä puhu mitään. / On ihan tyhjää täynnä näytöt.
176cm pitkä nainen ja 75kg on minulle juuri sopiva paino. Olen hoikka, mutta muotojakin löytyy juuri oikeista paikoista. Naisessa pitää olla pehmeyttäkin