Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?
eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?
Kommentit (477)
En. Pelkään enemmän maahista, hammaskeijua, joulupukkia ja pääsiäispupua.
Näin kerran todella elävän unen, jossa korkean kerrostalon kokoinen enkeli piti kättään pääni päällä ja jutteli kohti taivasta. Uskon, että sillä hetkellä hän pyysi jumalalta minulle lisää aikaa maanpäällä. Juteltuaan hän katsoi minua hieman hymyillen ja heräsin.
Minulla on useita pieniä lapsia hoidettavana ja suojelusenkelini näki että lapset tarvitsevat vielä isäänsä. Siitä unesta tuli hyvä mieli ja muistan sen loppuelämäni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä siitä on paistaa loputtomiin ihmistä tulisessa järvessä, joka ei usko?
Miksi jotkut Amazonin sademetsän kansat joutuvat myös järveen paistumaan vaikka eivät koskaan ole kuulleetkaan mistään kristinuskosta?
Kuulostaa mielenvikaisen psykopaatin toiminnalta eikä miltään rakastavalta kaikkivaltiaalta. Jos et ole kuten hän tahtoo, sinua kidutetaan loputtomiin. Huh huh.
Kun jokainen saa tekojensa mukaan,onko siinä jotain epäoikeudenmukaista?
Kyllä se Jumala osaa Amatsoonissakin näyttäytyä luojana.
"Mutta kun me ei tiedetä, mitkä Raamatussa Jeesuksen suuhun laitetut asiat on oikeesti olleet Jeesuksen sanomia, ja mitkä kirjoittajien keksimiä. "
Kun Pyhähenki on inspiroinnut koko Raamatun sanan, katsotaan mikä on kokonaissanoma ja onko se linjassa Jeesuksen sanojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta kun me ei tiedetä, mitkä Raamatussa Jeesuksen suuhun laitetut asiat on oikeesti olleet Jeesuksen sanomia, ja mitkä kirjoittajien keksimiä. "
Kun Pyhähenki on inspiroinnut koko Raamatun sanan, katsotaan mikä on kokonaissanoma ja onko se linjassa Jeesuksen sanojen kanssa.
Kuule kun se pyhä henkikin on mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä siitä on paistaa loputtomiin ihmistä tulisessa järvessä, joka ei usko?
Miksi jotkut Amazonin sademetsän kansat joutuvat myös järveen paistumaan vaikka eivät koskaan ole kuulleetkaan mistään kristinuskosta?
Kuulostaa mielenvikaisen psykopaatin toiminnalta eikä miltään rakastavalta kaikkivaltiaalta. Jos et ole kuten hän tahtoo, sinua kidutetaan loputtomiin. Huh huh.
Kun jokainen saa tekojensa mukaan,onko siinä jotain epäoikeudenmukaista?
Kyllä se Jumala osaa Amatsoonissakin näyttäytyä luojana.
Milloinkas se aikoo Pohjois-Sentinelissä näyttäytyä? Tai ylipäätään missään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule kun se pyhä henkikin on mielikuvitusta.
Vastataan sulle niinkuin Jeesus vastasi kysyjille, kuolleita herätetään, rammat hyppii, riivaajat saa kytiä, evankeliumia julisteetaan ihmein ja merkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla päässä jotain muutakin vikaa kuin tuo satuolentoihin uskominen vai mitä oikein hourailet?
Olen mieleltäni terve enkä usko, vaan minä tiedän, että Jumala on olemassa ja että Jeesus on Jumalan Poika. Ei minua haittaa se, jos et usko.Et selvästikään ole. Sairaudentunteen puuttuminen onkin varsin tyypillistä mielisairailla.
Tarve diagnosoida mielisairaiksi ne, joista ei pidä, on taas aika yleistä ihan ns. terveillä ihmisillä.Ja kaltaistesi mielisairaiden kanssa tekemisissä oleville.
Onko sinulla paljonkin kokemusta siitä? Oletko diagnosoinut useitakin ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin suuresti jos joutuisin helvettiin kun on olemassa ihmisiä kuten Trump ja Putin, ja jopa hihhulit jotka aina tuomitsemassa muita helvettiin sen niiden jumalan tahdon vastaisesti. Että minkälainen pyhimys pitää olla että pääsee taivaaseen, jos ei minunlainen harmiton suoraselkä kelpaa. Jos kaikki päätyy helvettiin niin mitä eroa sillä on tähän maailmaan.
Paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset pitäisi onnistua. Etkö todellakaan voi kuvitella, että tilanteesi voisi olla huonompi kuin se nyt on? Jos et, niin mielikuvituksesi tekee sinulle karhunpalveluksen.
Raamatusta:
20Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yliluonnollisia tulijoita / ohjausta näkynyt, joten tässäpä sitten odotellaan. Parannusta kenen mukaan? Vastaan tullut liian monta konfliktoivaa ohjeistusta joten vain yliluonnollinen ohjaus auttanee. Koska ei ole kuulunut mitään ohjausta suunta lienee oikea.
Ajattelet, että suunta on oikea, kun teet vain jotain eikä kukaan puutu siihen? Selvä. Onnea matkaan.
Raamatusta:
Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat.
13Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen. 14Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota. Olen matkalla pois helvetistä. Yksin en tähän pystyisi, mutta onneksi minulla on hyviä auttajia.
En voi suositella luottamista yliluonnollisiin auttajiin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä täälä on saman kokeineita, ehkä ei.
Mun elämä on ollut helvettiä aina, narsisti ä#ti. Se riittää helvetistä. Nyt olen 56v ja vihdoin sain lopullisen vapauden. Traumoja kyllä koko elämäksi.
Ja valuteytavasti se joku edunvalvoja joskus ilmottaa, kun tuo kaikkien elämän myrkyttäjä kuolee. Kumpa voisi jotenkin itisanoutua tuostakin rumbastA.
Tämä todellisuus ei ole helvetti.
Uskovaiset, pääseekö syntiä tehneet taivaaseen, jos he katuvat? Pääseekö taivaaseen murhaajat, poikia väkisin ottaneet papit tai pettäjät, jos he katuvat ja tulevat uskoon?
Tätä kukaan ns oikein uskova ei ole kyennyt kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran todella elävän unen, jossa korkean kerrostalon kokoinen enkeli piti kättään pääni päällä ja jutteli kohti taivasta. Uskon, että sillä hetkellä hän pyysi jumalalta minulle lisää aikaa maanpäällä. Juteltuaan hän katsoi minua hieman hymyillen ja heräsin.
Minulla on useita pieniä lapsia hoidettavana ja suojelusenkelini näki että lapset tarvitsevat vielä isäänsä. Siitä unesta tuli hyvä mieli ja muistan sen loppuelämäni.
Unet ovat harhaa. Niissä koetut asiat eivät ole lähempänä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Uskovaiset, pääseekö syntiä tehneet taivaaseen, jos he katuvat? Pääseekö taivaaseen murhaajat, poikia väkisin ottaneet papit tai pettäjät, jos he katuvat ja tulevat uskoon?
Ihminen ei voi tietää sitä, kuka pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska en usko mihinkään helvettiin. Ei sellaista ole kuin hihhuleitten mielikuvituksessa.
Helvetti on Raamatussa. Raamattu on totta.
Jeesus varoitti helvetistä enemmän kuin puhui taivaasta. Jeesus kuoli puolestasi. Että eläisit.
Vierailija kirjoitti:
Jos he katuvat. Jeesus sanoi katuville syntisille: mene äläkä enää syntiä tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos he katuvat. Jeesus sanoi katuville syntisille: mene äläkä enää syntiä tee.
Raamatusta:
20Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on koko ilosanoman ydin. Jeesus on kantanut kaikkien syntien rangaistuksen. Siirtymällä taivaanleiriin kaikki entinen on mennyt ja uusi ihminen syntynyt. Eikä ole mitään kadotustuomiota niille jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
Ehkä täälä on saman kokeineita, ehkä ei.
Mun elämä on ollut helvettiä aina, narsisti ä#ti. Se riittää helvetistä. Nyt olen 56v ja vihdoin sain lopullisen vapauden. Traumoja kyllä koko elämäksi.
Ja valuteytavasti se joku edunvalvoja joskus ilmottaa, kun tuo kaikkien elämän myrkyttäjä kuolee. Kumpa voisi jotenkin itisanoutua tuostakin rumbastA.